XXL Nutrition

Nooit meer off gaan

Wilde een kleine bijdrage leveren aan dit zeer interessante topic, op die b*ch-gevechten na dan.;)

Ook ik ben van de altijd ON filosofie.
Jammer genoeg door omstandigheden moest ik afgelopen december even OFF voor een maandje of 2. Ben nu weer ON.
Echter wilde ik wel even zien tijdens de OFF periode hoe het er intern met me aan toe ging.
En dat was verbluffend goed!:D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloed-uitslag-na-anderhalf-jaar-on-298943/

Je had idd al vrij mooie waarden. Ik had zelfs na een half jaartje kuren en dan 4 maanden off nog niet eens mijn testo zo hoog :P

Pfffff...schoon geveegd. Graag ontopic en een nieuwe bezem(is kapot nu).

Sorry kerel maar ik ga met Bassanova zijn mening mee.

Idd.. de manier waarop hij praat alles is van horen zeggen! of hij heeft ie hier al eens gelezen.. 0.0 uit eigen ervaring anders had hij niet het "slechtste fysiek van DBB gehad" ... en heel irritant om dit in elk topic bijna te lezen!!

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 17:35 ----------

het probleem is gewoon dat je als flipfluitketel overkwam als iemand die totaal niet weet waar hij mee bezig is.
Je zelf continu tegen sprak als het ging over aas die je gebruikt zou hebben.
En je elke week nieuwe middelen bestelde zelfs hgh, en dat in de echt of nep sectie plaatste.
Daar is opzich allemaal niks mee, een forum is om van elkaar te leren en informatie te delen.
Maar als je dan op een geven moment foto's post, en dan een fysiek hebt van iemand die vanaf donderdag in de kroeg zit.
Terwijl je een redelijk arsenaal aan middel gebruikt, of ieder geval thuis hebt liggen ja dan krijg je scheve gezichten.

En dan nu als j4ck kom je ineens over als een aas guru, en ja dat staat sommige tegen.
De adviesen die je geeft zijn over het algemeen gewoon goed, maar ik kan wel begrijpen dat sommigen mensen het er niet mee eens zijn, dat iemand zoals jij adviesen aan andere gaat geven.
Omdat je zelf je zaken toch niet helemaal op orde hebt.

+1

@Curtis; back on topic please!

Je gaat nooit meer off, je ballen krimpen en je hypofyse ligt lam. Normaal gesproken bij tijdelijke kuren (vervanging van Test) neem je dus HCG om je ballen op formaat te houden (of terug op formaat te krijgen).

HCG bootst LH na. Maar zorgt HCG ook voor het signaal dat er voor zorgt dat je Test blijft produceren? Oftewel, maak je in een Test kuur i.c.m. HCG ook nog lichaamseigen Test aan met dezelfde hoeveelheden als voor de kuur? Verhoog je dus eigenlijk alleen je eigen Test door de kunstmatige toevoeging?

To get an idea of how quickly you can reduce your testosterone secretion capacity from your average steroid cycle, consider this: LH levels are rapidly decreased by the 2nd day of steroid administration. (2,9,10) By shutting down the LH signal and allowing the testis to be non-functional over a 12-16 week period, leydig cell volume decreases 90%, ITT decreases 94%, INSL3 decreases 95%, while the capacity to secrete testosterone decreases as much as 98%. (2-6)
Als we nu eens van redelijk save uit gaan. Zou het dan niet mogelijk zijn om de lydig cells "actief" (niet te laten afsterven) te houden wanneer je tijdens TRT 1 x per maand bijvoorbeeld nog 5000IU HCG toedient? Je maakt dan toch om de maand nog even een klein beetje lichaamseigen Test aan of waar ga ik de fout in?

Gewist maar nie vergeten.

Leydig cellen sterven toch niet af?Ze worden toch alleen inactief of ben ik nu abuis?

Het spijt me voor het aanleiding geven tot/starten van vervelende reacties hier in dit topic. Nu weer op weg naar interessante reacties..!

Ik lees weer aandachtig mee..

Trt is geen pretje. Bbjers willen altijd de zoete kant van gebruiken proeven. " op trt"" blijf ik op grote etc. TRT op hoger dan 100 per week is gewoon kuren. Jullie praten jezelf als belofte in "als ik op xmg per week zit " ga ik nooit meer hoog. Bullshit das leuk voor 3 maanden, dan jeukt het hogere mg weer.

Weet niet wat dat is met het magische trt..... Nix magisch aan. Alleen na inject zal jj libido weer voelen stijgen... Paar weken later is dat ook weg.

Mijn nmol/l zit in de eind 20 gers..... Geef mij die eind 30-40 gers maar. Je went snel, en je zal er achter komen dat trt alleen wat is mits medisch voorgeschreven. Niet door onzelf uitgeroepen endocrinologen, maar door echte artsen.

Je gaat nooit meer off, je ballen krimpen en je hypofyse ligt lam. Normaal gesproken bij tijdelijke kuren (vervanging van Test) neem je dus HCG om je ballen op formaat te houden (of terug op formaat te krijgen).

HCG bootst LH na. Maar zorgt HCG ook voor het signaal dat er voor zorgt dat je Test blijft produceren? Oftewel, maak je in een Test kuur i.c.m. HCG ook nog lichaamseigen Test aan met dezelfde hoeveelheden als voor de kuur? Verhoog je dus eigenlijk alleen je eigen Test door de kunstmatige toevoeging?

Als we nu eens van redelijk save uit gaan. Zou het dan niet mogelijk zijn om de lydig cells "actief" (niet te laten afsterven) te houden wanneer je tijdens TRT 1 x per maand bijvoorbeeld nog 5000IU HCG toedient? Je maakt dan toch om de maand nog even een klein beetje lichaamseigen Test aan of waar ga ik de fout in?

Het zou niet onverstandig zijn iets meer over HCG te lezen want aan dit relaas zitten helaas heel wat weerhaakjes.;)

Trt is geen pretje. Bbjers willen altijd de zoete kant van gebruiken proeven. " op trt"" blijf ik op grote etc. TRT op hoger dan 100 per week is gewoon kuren. Jullie praten jezelf als belofte in "als ik op xmg per week zit " ga ik nooit meer hoog. Bullshit das leuk voor 3 maanden, dan jeukt het hogere mg weer.

Weet niet wat dat is met het magische trt..... Nix magisch aan. Alleen na inject zal jj libido weer voelen stijgen... Paar weken later is dat ook weg.

Mijn nmol/l zit in de eind 20 gers..... Geef mij die eind 30-40 gers maar. Je went snel, en je zal er achter komen dat trt alleen wat is mits medisch voorgeschreven. Niet door onzelf uitgeroepen endocrinologen, maar door echte artsen.

precies wat ik probeerde duidelijk te maken in mn post, trt is alleen wat voor mensen die t nodig hebben.

die eind 20nmol/l is toch vrij gemiddeld/goed krieltje? zal je zoveel verschil merken dan op 30?

Leydig cellen sterven toch niet af?Ze worden toch alleen inactief of ben ik nu abuis?
Ik noem het even afsterven maar meende dat bij heel langdurig gebruik de kans toch aanwezig was dat ze niet meer actief worden met welke behandeling dan ook? Heb daar iets van voorbij zien komen in een topic maar deze vind ik zo 123 niet meer terug...

Het zou niet onverstandig zijn iets meer over HCG te lezen want aan dit relaas zitten helaas heel wat weerhaakjes.;)
Leek mij ook wel vandaar mijn vraag :) Dit was voor mij gewoon een redenering uit wat ik uit de sticky's kon halen. Weet niet wat er precies met Krieltje zijn hormoonhuishouding is maar komt dit niet neer op wat ik bedoel bij mijn eerste quote?

Mijn response op cellen van leydig is 0,0
Mijn fsh/lh is hoog te noemen.

Hcg is linke soep en non response komt niet vd een op andere dag, maar komt met de jaren. Old school,new school, eenmaal non response=non response

Hcg is linke soep en non response komt niet vd een op andere dag, maar komt met de jaren. Old school,new school, eenmaal non response=non response

Primaire hypogonadisme komt inderdaad niet zomaar ineens.
In hoeverre is HCG linke soep dan?

Primair hypogonadisme is aangeboren.
Ga je er trouwens vanuit dat iedereen hier weet wat dit is? Of wil je gewoon interessant overkomen, maar sla je de plank mis? ;)

Primair hypogonadisme is aangeboren.
Ga je er trouwens vanuit dat iedereen hier weet wat dit is? Of wil je gewoon interessant overkomen, maar sla je de plank mis? ;)

Sorry bro, wil zeer zeker niet interessant overkomen.:o
Maar we zitten hier met z'n allen in een bepaalde sectie van het forum en ik ben van mening dat algemene basiskennis omtrent AAS toch wel voornaam is wil je op niveau discusieren. Vooral in dit topic prefereert het.

Voor zover ik weet kun je ook primaire hypoganadisme 'oplopen'.;)
Bijvoorbeeld door met je hormonen te 'spelen'.

Pagina 214, Table 13-11.

http://books.google.co.uk/books?id=OGcQ0Tp2AFcC&pg=PA213&lpg=PA213&dq=primary+hypogonadism+by+anabolic+steroids&source=bl&ots=qM-OwVqBeo&sig=lNhBuycw9PIRaYvwDl8VyE394pw&hl=en&sa=X&ei=Fr-NT4TZJ9Cu8QPmjZnACw&ved=0CCEQ6AEwADgK#v=onepage&q=primary%20hypogonadism%20by%20anabolic%20steroids&f=false

Laatst bewerkt:
Idd.. de manier waarop hij praat alles is van horen zeggen! of hij heeft ie hier al eens gelezen.. 0.0 uit eigen ervaring anders had hij niet het "slechtste fysiek van DBB gehad" ... en heel irritant om dit in elk topic bijna te lezen!!

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 17:35 ----------

+1

Lik m'n reet dikke plofkop:verneder:

wellicht ten overvloede: nebido is eens per 10-14 weken

Terug
Naar boven