XXL Nutrition

Nooit meer off gaan

Wie heeft het hier over primair gonadisme, deze kwaal ik gewoon as gerelateerd.
Hcg heeftaar 10 % van het totale oppervlakte van de testikel te doen. Fsh 90. %

Ga dat niet voor de 30ste keer uitleggen. Zat topics van mijn bezoek aan de AS poli daarover. Oeverloze discussies over het telkens oprakelen van info van paar paginaas terug.

De as sectie van DBB is zo dood als een pier.. Maar daar zijn vele het mee eens.

Wie heeft het hier over primair gonadisme, deze kwaal ik gewoon as gerelateerd.
Hcg heeftaar 10 % van het totale oppervlakte van de testikel te doen. Fsh 90. %

Ga dat niet voor de 30ste keer uitleggen. Zat topics van mijn bezoek aan de AS poli daarover. Oeverloze discussies over het telkens oprakelen van info van paar paginaas terug.

De as sectie van DBB is zo dood als een pier.. Maar daar zijn vele het mee eens.

Primaire hypogonadisme is ook gerelateerd aan het gebruik van anabolen steroiden.

Precies, men ziet HCG als een ballen op formaat houder maar daar is HCG helemaal niet voor bedoeld. Niet iedereen ervaart atrofie door AAS gebruik.
HCG dient men te nemen om de leydig-cellen actief te houden. Dit doet HCG door LH te vervangen. Hierdoor blijven de receptoren aan de buitenkant van de leydig-cellen geprikkeld en alert. Daardoor is er geen reden voor het lichaam ze 'in te kapselen'. Door inactiviteit van de leydig-cellen zakken de receptoren meer de cel in aangezien er niets te ontvangen is daar het LH niet wordt verstuurd. Het lichaam past zich altijd aan en zal de hoeveelheid receptoren aan de buitenkant van iedere cel als te veel ervaren. Langzaam maar zeker zullen ze verminderen.
En na jaren van AAS gebruik met voortdurende inactiviteit van de leydig-cellen kan primaire hypogonadisme optreden. De hoeveelheid receptoren zijn in die hoedanigheid afgenomen dat het LH hormoon of HCG niet meer wordt herkend en zal er geen produktie van testosteron plaatsvinden.

Dus HCG bij begin van kuur nemen heeft geen zin dan Sia!?

Pas als atrofie begint op te treden dan?

Als je hcg neemt met atrofie ben je uiterasrd alweer veel te laat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben vroeger 6 maanden bij Dr Hertoghe geweest.

eerste consultatie: 150eur
volledige bloedtest + 24 uur urineonderzoek: 150 euro
tweede consultatie om bloedonderzoek te bespreken en voorschriften te krijgen voor 3 maanden: 150 euro
hij vult je dan terug een formulier in voor een volgend bloedonderzoek dat je drie maanden later moet doen. als je je bloed laten nemen hebt, maak je een nieuwe afspraak om te zien of de dosis moet aangepast worden. elke keer 150 euro dat je betaalt. daarna ga je om de zes maanden.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 15:37 ----------

Als je na verloop pas om de 6 maanden naar Hertoghe moet gaan, dan kan je eigenlijk perfect een test only kuurtje doen in die periode. Dan prik je bv net na je bezoek 6 weken test prop, en val je hierna terug op 100mg test per week van de trt.

Zo ben je always on, zonder terugval en nakuur met een goede medische begeleiding. Het is weliswaar een hele dure manier van werken, maar de resultaten zullen m.i. wel goed zijn op lange termijn.

Waar praat je nu over kerel? Ik heb ook trt via mijn arts, nix goeds aan.

ik denk dat altijd on we over moeten laten aan mensen DIE GEEN KEUS HEBBEN, zoals Kriel

ik denk dat altijd on we over moeten laten aan mensen DIE GEEN KEUS HEBBEN, zoals Kriel

+1

Mensen die altijd on willen blijven , geloven nog in sprookjes blijkbaar dat het zonder al te veel gevolgen kan , ze hebben een wake up call nodig to reality .

+1

Mensen die altijd on willen blijven , geloven nog in sprookjes blijkbaar dat het zonder al te veel gevolgen kan , ze hebben een wake up call nodig to reality .

Kun je dat ook hard maken dan?
Ben altijd in om weer wat bij te leren.

Zoals kriel al zegt hcg direct laten meelopen. De meeste doen het pas vanaf week 4/5 maar dit is echt al te laat. Ook is voor mij 500iu niet voldoende vorig kuurtje is er 1 bal gekrompen dus nu ga ik 1000iu p/w zetten en hmg dit is fsh.

Zoals kriel al zegt hcg direct laten meelopen. De meeste doen het pas vanaf week 4/5 maar dit is echt al te laat. Ook is voor mij 500iu niet voldoende vorig kuurtje is er 1 bal gekrompen dus nu ga ik 1000iu p/w zetten en hmg dit is fsh.

1000iu HMG per week:eek:? staatsloterij gewonnen?:D
Of 1000iu HCG? Zou het btw sowiezo niet in 1x zetten ivm oestrogeen-piek.

De ene keer dat ik HMG heb gebruikt (6 shots van 25iu) samen met HCG de gehele kuur ben ik wel super hersteld moet ik zeggen.

Eerst volgende kuur gebruik ik zeker weer HMG in de periode tussen laatste inject en nakuur, superspul!

1000iu HMG per week:eek:? staatsloterij gewonnen?:D
Of 1000iu HCG? Zou het btw sowiezo niet in 1x zetten ivm oestrogeen-piek.

De ene keer dat ik HMG heb gebruikt (6 shots van 25iu) samen met HCG de gehele kuur ben ik wel super hersteld moet ik zeggen.

Eerst volgende kuur gebruik ik zeker weer HMG in de periode tussen laatste inject en nakuur, superspul!

HMG gebruik je toch in de nakuur op 3x 25iu/week?

Mjah zal weer ah papegaaien zijn:D

Kun je dat ook hard maken dan?
Ben altijd in om weer wat bij te leren.

Bij leren ? ik zal geen moeite doen om het te staven , leidt toch tot een eindeloze welles en niets discussie .

Van mij moet je het niet laten om altijd on te blijven .

Ben gewoon 100% zeker dat het je later serieus zal tegenvallen , het is niet zo rooskleurig als het lijkt .

Bepaalde mensen uit mijn kring dachten ook dat altijd on blijven best doenbaar was . Hun bloed werd zelf stelselmatig gecontroleerd , toch hebben ze achter x aantal jaar , serieuze nadelen ondervonden waar ze niet over nadachten , onder andere hun HDL en LDL cholestrol totaal uit verhouding ondanks ze heel het jaar door scherp stonden , cholestrol veel te hoog , onherstelbaar onvruchtbaar , ...

Nu , je doet zelf nog altijd wat je wil , ik geef gewoon mijn advies .

Jij bent de zoveelste waarvan ik hoor dat 500IU het niet doet en dat is ook zo. Het is namelijk net niet genoeg om de leydig-cellen zodanig 'wakker te houden'.
Je maakt in ieder geval de juiste keuze. 700-1000IU zal het karweitje moeten klaren.
Inderdaad, wel lijkt het mij verstandig om op z'n minst het in 2 doseringen te verdelen, maw 1000IU in 2x zetten.

HMG gebruik je toch in de nakuur op 3x 25iu/week?

Mjah zal weer ah papegaaien zijn:D

Kan, maar tijdens een kuur is ook helemaal geen verkeerde gedachte.

Ja, papegaaien is inderdaad wat je vaak doet.;)
Tis net of iemand een papagaai ondeugende woordjes geleerd heeft.

Bij leren ? ik zal geen moeite doen om het te staven , leidt toch tot een eindeloze welles en niets discussie .

Ben gewoon 100% zeker dat het je later serieus zal tegenvallen , het is niet zo rooskleurig als het lijkt .

Bepaalde mensen uit mijn kring dachten ook dat altijd on blijven best doenbaar was . Hun bloed werd zelf stelselmatig gecontroleerd , toch hebben ze achter x aantal jaar , serieuze nadelen ondervonden waar ze niet over nadachten , onder andere hun HDL en LDL cholestrol totaal uit verhouding ondanks ze heel het jaar door scherp stonden , cholestrol veel te hoog , onherstelbaar onvruchtbaar , ...

Staven? Voor zover ik weet zijn er geen studies bekend waarin kuurders, die onafgebroken AAS gebruikten, voor een zeer lange tijd nauwkeurig in de gaten gehouden zijn. En dan praat ik over vele jaren.
Dus ja, al wil je het, staven zul je het nooit kunnen.;)

Ik ken ook wel een aantal gasten die non-stop kuren. Met hen gaat alles heel erg goed.:rolleyes:
Duh, zo lust ik er nog wel een paar.:);)

bij leren ? Ik zal geen moeite doen om het te staven , leidt toch tot een eindeloze welles en niets discussie .

Bepaalde mensen uit mijn kring dachten ook dat altijd on blijven best doenbaar was . Hun bloed werd zelf stelselmatig gecontroleerd , toch hebben ze achter x aantal jaar , serieuze nadelen ondervonden waar ze niet over nadachten , onder andere hun hdl en ldl cholestrol totaal uit verhouding ondanks ze heel het jaar door scherp stonden , cholestrol veel te hoog , onherstelbaar onvruchtbaar , ...

+100 ;)

Terug
Naar boven