XXL Nutrition

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mechelen ligt toch tegen NL aan?

Niet echt, Mechelen ligt net tussen Antwerpen en Brussel. De weg van Mechelen naar pakweg Roosendaal, net over de grens, is toch nog 75km.
Maar het maakt niet zoveel meer uit: ik ben daarnet naar Sluis geweest en heb daar 2x de odorex lotion gekocht. Morgen voor de eerste keer aanbrengen en dan maar hopen dat ik de komende week droog doorkom. :)

Kan iemand van de Belgen die axitrans gebruikt zeggen of dit spul nu ook werkt? Anders lijkt mij de Odorex Extra Dry Deo 50ml die ik via newpharma.be kan aankopen wel interessant.
Ik sukkel nu ook al enkele jaren met dat overmatige zweten in de oksels en voel me hier echt vaak k*t door. Het zweten heeft bij mij ook niets te maken met de warmte of de geleverde inspanning maar veeleer met stress/angst in bepaalde situaties. Eens je dan begint te zweten begin je je daar op te focussen en zit je in een vicieuze cirkel. Ben blij dat ik dit topic gevonden heb, kan me wellicht helpen.

gebruik het, is hetzelfde stofje als odorex

• Topic Starter Topic Starter
Vergeet die zweetplekken want dat is verleden tijd :)

Ik was dit weekend in kruidvat in Nederland maar vond het niet tussen de deo's (enkel gewone deo)
Waar staat dit product?

bedankt!

Ik was dit weekend in kruidvat in Nederland maar vond het niet tussen de deo's (enkel gewone deo)
Waar staat dit product?

bedankt!

Raar, ze zouden het toch echt wel moeten hebben denk ik, hier bij de Appie supermarkt staat het ook gewoon in de schappen. Het zit in een kartonnen doosje he.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar staat dit product?

bedankt!

Lol, je gaat weer terug naar België om je aan te melden op een bodybuilding forum om daar te vragen waar een bepaald product in een winkel staat? Ik denk dat de winkelmedewerkers het beter weten;)

Ik heb de lotion van het plaatje, maar ik heb ook de spray. De lotion werkt bij mij veel minder goed. :scratch:

Als je dus de lotion hebt en die werkt niet, moet je zeker de spray proberen.

Hoe gebruik je de lotion bascross? Dep je hem ook direct uit het flesje op de huid?

Krijgen jullie ook jeuk als jullie het spul hebben opgespoten en uitgedroogd is? Heb verder geen uitslag ofzo, maar mischien toch beter de lotion gebruiken???

Lol, je gaat weer terug naar België om je aan te melden op een bodybuilding forum om daar te vragen waar een bepaald product in een winkel staat? Ik denk dat de winkelmedewerkers het beter weten;)

Ja klopt :) Waren ze zo vriendelijk geweest me het te vertellen. Maar was er zoooo druk en de ene die ik kon vinden liep met een b**kes tot op de grond.

Mn vriend woont in Amsterdam. Dus nog een week langer wachten kan geen kwaad :)

Het staat dus gewoon bij de deo?
En Albert Heiyn verkoopt het ook?

Hoe gebruik je de lotion bascross? Dep je hem ook direct uit het flesje op de huid?

Jep!

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Krijgen jullie ook jeuk als jullie het spul hebben opgespoten en uitgedroogd is? Heb verder geen uitslag ofzo, maar mischien toch beter de lotion gebruiken???

Ja, is inderdaad irritant, maar heb ik er wel voor over.

Gisteravond voor het eerst de lotion 'opgekapt'... enorm lastig, loopt voortdurend naar beneden. Het opdrogen duurde 5 minuten ipv 15 minuten. Deze nacht dan: slecht geslapen, paar keer wakker geweest en ontzettend warm gehad.
Deze ochtend dan: te laat vertrokken, stress in het verkeer en gewoonlijk kom ik dan al nat in mijn T-shirt/trui aan. Vandaag niks! Droog, alleen wel wat meer gezweet op mijn voorhoofd had ik de indruk.
De rest van de dag ook kurkdroog doorgekomen. Superspul dus.
Vanavond heb ik niets opgedaan, ik hoop dat het na een dag niks op te doen ook zo goed werkt morgen.

PS: ik heb em ook niet gevonden in het kruidvat, maar in één van die drogisten winkeltjes zoals je die zo veel hebt in Holland. :D

Het werkt zeker een paar dagen goed. Zoals anderen zeggen, na wat langer gebruik (als het 'psychologisch zweten' afneemt / weg is) werkt het spul ruim een week tot 2 weken.

Tweede dag, tweede dag droog. Zelfs na het trainen daarnet. :clap:

Het werkt zeker een paar dagen goed. Zoals anderen zeggen, na wat langer gebruik (als het 'psychologisch zweten' afneemt / weg is) werkt het spul ruim een week tot 2 weken.

Bij mij werkt het toch echt maar max 2 dagen. En ik gebruik het nu zeker al een jaar.

Bij mij werkt het idd ook max 2 dagen. Maar behalve dat ge-****ing-jeuk alleen maar lof.

Ja jongens, vergeet niet de man die jullie leven heeft verbeterd met deze straffe tips te spekken met karma ;)

Ik gebruik het ook, je komt geen druppel zweet tegen gedurende 3 dagen.

Nadeel: Prik en jeukt en kan irritant zijn om in slaap te komen (je moet het namelijk voor het slapen aanbrengen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven