Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeuk = teveel spul en/of wennenIk vind beetje zweetoksels wel mannelijk staan, en het is iig beter dat irritante gejeuk!

zelfs na hard trainen is mijn oksel zowat droog, ik zweet wel op andere plekken dan
mja, tog lijkt het me niet echt goed om het te gebruiken want je verstopt je oksels tog gewoon 
Werkt dit egt ?!
Ik heb het zelfde probleem. Met je armen zo small mogelijk lopen want als ik mn armen 2 cm omhoog doe dan zie je al een oceaan onder mn oksels
Ik hoop dat dit helpt!
Zometeen halen en morgen genieten van warme dag.(hoop ik )

Ook als veel andere mensen het koud hebben, vind ik het vaak warm. Daardoor ga ik dus vaak zweten (vooral onder de oksels) en daar hoop ik echt nu vanaf te komen. Ik moet dus zoals anderen al hebben gezegd me armen naar beneden laten hangen zeg maar, omdat je anders een redelijk grote vlek ziet. Of ik moet een wit shirt aan hebben waarbij het echt niet duidelijk te zien is, maarja.. ga niet alleen wit dragen 
Wat zou beter zijn, roller of zalf ofzo?
Heb je net oksels geschoren voordat je het erop deed ofzo?![]()
Staat Odorex Extra Dry gewoon in de kruidvat bij de Deo-afdeling of bij andere schoonheidsartikelen?