XXL Nutrition

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De spray werkt bij mij slechter dan de depper.
 
Ik kan dit ****spul niet vinden.
 
Ik vind beetje zweetoksels wel mannelijk staan, en het is iig beter dat irritante gejeuk!
 
Ik vind beetje zweetoksels wel mannelijk staan, en het is iig beter dat irritante gejeuk!
jeuk = teveel spul en/of wennen

Gewoon enkele keren deppen is zat. Je zal wel wat zweten maar minder dan normaal gesproken + stinkt minder
 
Ik kan dit ****spul niet vinden.

Gewoon bij de Kruidvat :)

Ik zweet echt totaal niet meer, en het spul werkt 6 dagen ofzo :D zelfs na hard trainen is mijn oksel zowat droog, ik zweet wel op andere plekken dan :p mja, tog lijkt het me niet echt goed om het te gebruiken want je verstopt je oksels tog gewoon :rolleyes:
 
Werkt dit egt ?!
Ik heb het zelfde probleem. Met je armen zo small mogelijk lopen want als ik mn armen 2 cm omhoog doe dan zie je al een oceaan onder mn oksels :o
Ik hoop dat dit helpt!


Zometeen halen en morgen genieten van warme dag.(hoop ik )
 
Werkt dit egt ?!
Ik heb het zelfde probleem. Met je armen zo small mogelijk lopen want als ik mn armen 2 cm omhoog doe dan zie je al een oceaan onder mn oksels :o
Ik hoop dat dit helpt!


Zometeen halen en morgen genieten van warme dag.(hoop ik )

Trust me, dit werkt, je probleem is opgelost :)

Thnx me via karma ;)
 
  • Like
Waarderingen: Junk
Ik gebruik gewoon een roller.. ook van Odorex.. werkt (voor mijn gevoel) prima..
natuurlijk zweet de ene persoon ook meer dan de ander.. ookal is het normaal.. andere mensen kijken je al snel vies aan omdat je zweet dus ik begrijp best dat mensen er veel voor over hebben om daar eindelijk van af te zijn!!
 
Hey kerels, aangezien we hier allemaal slap over deo's aan het lullen zijn heb ik ook een vraagje. Hebben jullie ook weleens last van die gele strepen onder je oksels bij (witte) t-shirts? Ik heb het soms en vind het best zonde van de shirts. Welke deo gebruiken jullie zonder dat je strepen krijgt?
 
Ja die gele strepen zijn volgens mij het resultaat van zweten in je shirt. Dus minder zweten is weg die gele strepen.
 
Ik hoop dat dit werkt, ben van plan om het snel te halen.

Ik heb het gewoon altijd warm, maakt niet uit wat ik aan heb :P Ook als veel andere mensen het koud hebben, vind ik het vaak warm. Daardoor ga ik dus vaak zweten (vooral onder de oksels) en daar hoop ik echt nu vanaf te komen. Ik moet dus zoals anderen al hebben gezegd me armen naar beneden laten hangen zeg maar, omdat je anders een redelijk grote vlek ziet. Of ik moet een wit shirt aan hebben waarbij het echt niet duidelijk te zien is, maarja.. ga niet alleen wit dragen :p

Dus hopen dat ik het kan vinden en dat het werkt :P Wat zou beter zijn, roller of zalf ofzo?
 
gele strepen komen niet door het zweten, komen wel degelijk door je deo. Gebruik oderex en je zweet niet meer, dan hoef je ook niet meer echt deo te spuiten. Of probeer eerst deo te spuiten, laat het drogen en dan pas je t-shirt aandoen. Maar ik kreeg ook van die gele vlekken toen ik deo axe dark temptation gebruikte.
 
Welke soort gebruiken jullie dan ?
Ik heb de lotion gehaald ?
 
Ik heb het net gebruikt
En helft is al leeg :o ik heb de lotion hoe moet je het precies gebruike want met wattjes word het amper nat door de vloeistof dan he ahahaha

En het brand als een gek pffff!
 
Yo Junk,

Je moet gewoon het flesje tegen je oksel aan zetten en dan ff schudden zodat de huid vochtig wordt van het spul. Op die manier doe je super lang met het spul!
 
Staat Odorex Extra Dry gewoon in de kruidvat bij de Deo-afdeling of bij andere schoonheidsartikelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven