XXL Nutrition

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoeft je oksels niet perse te scheren hoor:)
ik gebruik die odorex extra dry depper, en heb me oksels ng nooit geschoren, maar werkt als de brandweer! gewoon voor t slapen je oksels deppen, en wachten tot het ingetrokken is.

Degene die dit uitgevonden heeft is wel zo een gruwelijke baas!

Palmam qui meruit ferat ;).

Karma voor Rob G.

Oke, ik heb het net gekocht. (depper)

Ik gebruik dexamfetamine voor me ADHD waardoor ik als een otter zweet zelfs in hartje winter. En dan houd ik nog me bek over wat er zomers gebeurt.. :o

Hopelijk werkt het :D Binnekort ff mijn gebruikservaring hier posten.

en als je dan elke dag 1 a 2 keer doucht dan moet je dat elke dag een kwartier opnieuw doen?

Nee, je kan er gewoon mee douchen. Het werkt bij mij nu al 3 dagen perfect terwijl ik hiervoor toch wel redelijk zweette ivm medicijnen. Ik raad iedereen deze deo aan.

jezus man dit topic over een deo gaat maar door.......

• Topic Starter Topic Starter
Odorex extra dry "deo" noemen wordt hier beschouwd als godslastering KukiShu, pas op jongen, glad ijs...

Ik gebruik axitrans :)

Werkt evengoed, maar moet het weer eens gaan gebruiken :P

dat ga ik dan meteen halen !
heb er ook heel erg last van, mijn kleding kast is alleen maar zwart met wit.
al zou ik met -10 buiten lopen, na 5 minuten zweet ik al onder me oksels, word er gek van !
het stinkt gelukkig niet, maar ik schaam me er wel voor !
heb er wel iets voor, maar dat kost 30€ en daar doe je een maand mee.
dat heet syneo 5.
maar ik ga dit morgen ff halen !

thx

dat ga ik dan meteen halen !
heb er ook heel erg last van, mijn kleding kast is alleen maar zwart met wit.
al zou ik met -10 buiten lopen, na 5 minuten zweet ik al onder me oksels, word er gek van !
het stinkt gelukkig niet, maar ik schaam me er wel voor !
heb er wel iets voor, maar dat kost 30€ en daar doe je een maand mee.
dat heet syneo 5.
maar ik ga dit morgen ff halen !

thx

Werkt die syneo wel goed en hoelang?

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Oke, ik heb het net gekocht. (depper)

Ik gebruik dexamfetamine voor me ADHD waardoor ik als een otter zweet zelfs in hartje winter. En dan houd ik nog me bek over wat er zomers gebeurt.. :o

Hopelijk werkt het :D Binnekort ff mijn gebruikservaring hier posten.

En werkt het spul goed?

Idem, werkt wel goed. Wel klote, de eerste keer dat ik het gebruikte, heb ik meteen erna mn favo tshirt aangedaan. Deze is nu helemaal beplekt aan mn oksels gvd

Haha , jah straf spul. Alleen werkt het nu weer minder goed bij mij :(.

Werkt goed, maar jezus christus.. wat "prikt" die depper enkele minuten later nadat je m erop hebt gedaan, en vrij lang, gister hadk er 15 minuten last van. (En ik had toen niet me oksels geschoren ervoor dus wtf..)

Flesje kost 2 euro, en daar doe je wel ongeveer een half jaar mee ofzo.

Je kan het in nederland kopen bij kuidvat, drogist, etc. Misschien ook wel in sommige supermarkten.

Als je het aanbrengt dan kan het wel wat kietelen en prikken gedurende de nacht, maar mensen die een echt okselzweet probleem hebben, hebben dat er graag voor over om zonder zweetvlekken rond te lopen, ik wel iig.

:O wist niet eens dat het bestond, ga ik meteen kopen!

Werkt die syneo wel goed en hoelang?

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

En werkt het spul goed?

Ja het werkt opzich wel aardig.
als ik het gebruik dan zweet ik zon 3 dagen bijna niet.
soms nog een beetje maar het is dan stukken minder dan als ik het niet gebruik.

Ik heb hem ook maar eens gehaalt :) wel de spray versie, leek me een beetje onhandig zo'n depper of die andere. wel 3 euro duurder zo'n spray maarja, hoop dat het het waard is :p
Dus je doet het op voordat je gaat slapen, hoelang blijft dat spul zitten dan? of moet je elke dag het er weer opnieuw op doen?

Heb het gekocht werd goed hoor:O

Is de spray even goed als de depper?

De spray werkt bij mij beter dan de depper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven