- Waardering
- 26
Ja anders is het geen doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat ga ik dan meteen halen !
heb er ook heel erg last van, mijn kleding kast is alleen maar zwart met wit.
al zou ik met -10 buiten lopen, na 5 minuten zweet ik al onder me oksels, word er gek van !
het stinkt gelukkig niet, maar ik schaam me er wel voor !
heb er wel iets voor, maar dat kost 30€ en daar doe je een maand mee.
dat heet syneo 5.
maar ik ga dit morgen ff halen !
thx
Oke, ik heb het net gekocht. (depper)
Ik gebruik dexamfetamine voor me ADHD waardoor ik als een otter zweet zelfs in hartje winter. En dan houd ik nog me bek over wat er zomers gebeurt..
Hopelijk werkt hetBinnekort ff mijn gebruikservaring hier posten.
Ik gebruik axitrans
Werkt evengoed, maar moet het weer eens gaan gebruiken![]()
Idem, werkt wel goed. Wel klote, de eerste keer dat ik het gebruikte, heb ik meteen erna mn favo tshirt aangedaan. Deze is nu helemaal beplekt aan mn oksels gvd
.Flesje kost 2 euro, en daar doe je wel ongeveer een half jaar mee ofzo.
Je kan het in nederland kopen bij kuidvat, drogist, etc. Misschien ook wel in sommige supermarkten.
Als je het aanbrengt dan kan het wel wat kietelen en prikken gedurende de nacht, maar mensen die een echt okselzweet probleem hebben, hebben dat er graag voor over om zonder zweetvlekken rond te lopen, ik wel iig.
Werkt die syneo wel goed en hoelang?
---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
En werkt het spul goed?
wel de spray versie, leek me een beetje onhandig zo'n depper of die andere. wel 3 euro duurder zo'n spray maarja, hoop dat het het waard is