XXL Nutrition

NOOIT TDK-DVD's kopen!

Ik heb altijd Sony schijfjes ... wat duurder, maar zelfs na een tijd misbruikt te zijn
door hoge lage temperaturen, vochtigheid, met je voeten erop staan, noem maar op,
spelen deze nog altijd.

ik heb trouwens ook altijd wel goede ervaring gehad met van die "merkloze" spindels, ik heb nog nooit een slechte schijf gehad tijdens het schrijven met die supergoedkope, maar ik bestel(de) (stomme belgische wet) wel altijd een spindel waarvan ik zeker wist dat ze werken :D

harde schijf is toch handig ....

Ik back-up gewoon alles op een externe harde schijf. Als m'n pc, of de externe het dan begeeft heb ik het nog altijd op 1 van de 2 staan en kan ik terug back-uppen. Eenmaal ik meer heb dan er op mijn pc kan staan weet ik wel niet hoe ik het ga doen. Wss dan een 2de externe kopen, en als de externe vol is, 2 externe, dus 4 externe hd's enz, is de beste oplossing.

Ik back-up gewoon alles op een externe harde schijf. Als m'n pc, of de externe het dan begeeft heb ik het nog altijd op 1 van de 2 staan en kan ik terug back-uppen. Eenmaal ik meer heb dan er op mijn pc kan staan weet ik wel niet hoe ik het ga doen. Wss dan een 2de externe kopen, en als de externe vol is, 2 externe, dus 4 externe hd's enz, is de beste oplossing.

als je weet hoe een schroevendraaier werkt kun je ze ook in je pc inbouwen.

Ik heb zelf altijd Verbatim DVD-R of DVD+R DL. Werken prima.

• Topic Starter Topic Starter
als je weet hoe een schroevendraaier werkt kun je ze ook in je pc inbouwen.

als je geen slotjes meer hebt op je moederbord zit ga je dr moeilijk data op krijgen, of als je met n laptop te doen hebt...

maar idd voortaan zorg ik dat ik alles op kopie heb op een externe hd, die hd's kosten zowaar evenveel in €/gb als dvd's in belgie, met hun onnozele auteursrechten

Ik heb dus ook een maand of zo geleden TDK DVD-R's gekocht.
Nu heb ik een digitale fotopresentatie gemaakt met muziek eronder en bij elke fotowissel kapt de muziek effe 1 sec op de DVD speler van mn ouders. Op mn eigen speler begon ie te skippen op het eind. Ik weet dus niet of het aan de schijfjes ligt, maar het ligt wel voor de hand.

Gelukkig heb ik er nog 9. :o

Terug
Naar boven