Fitness Seller

Nieuws Noord-Afrikaanse jongeren roepen op tot rellen

Bezoekers in dit topic

Belachelijk idd, iemand uit Nederland wordt ook geen Europese jongere genoemd in berichten.

Ze moeten gewoon de feiten weergeven: ''aantal relmarokkanen willen zich weer niet gedragen''.

Als ze 'Noord-Afrikaans' zeggen weet je gelijk over wie het gaat. :D
 
ben aan het werk maar ben mij fameus aant zot maken! hopelijk steelt er hier straks geen marokkaantje of hij zal het wel weten :p (ben nml bewakingsagent)
 
ooh vandaar dat ik gister werd bekogeld met stenen....dan is het goed, ik werd al bijna boos gister.
 
Nu vragen ze er regelrecht om, hopelijk zijn ze mee op het commissariaat. Haal de knuppel en de pepperspray maar boven!
 
Ej denkt dat de mensen, wiens huizen in brand gestoken zouden worden ook wel allemaal Anderlecht-supporters zijn.
Ga jij even kort door de bocht....

Jij bent grappig. Iedere Noord-Afrikaan wordt over een kam gescheerd en daar hoor ik jou niet over
 
Er komt een tijd dat mensen het echt spuugzat worden (als ze dat niet al zijn). En dan wordt het echt huilen voor die gastjes. Ik stel voor om al die crimineeltjes op werkkamp in de woestijn te zetten terug naar hun vaderland. Na een 3 maanden lang rantsoen van schorpioenenstaart en cactusvocht kijk je denk ik wel anders naar onze zorgmaatschappij(en), met al haar vrijheden.
 
Jij bent grappig. Iedere Noord-Afrikaan wordt over een kam gescheerd en daar hoor ik jou niet over

Hoezo? Ik zeg niet dat elke Noord-Afrikaan moet worden uigewezen, alleen de relschoppers. Men heeft lang een gedoogbeleid gevolgt, maar waar heeft het ons gebracht?
 
Waarschijnlijk kiest de overheid toch de kant van de 'noord-afrikaantjes' (hoe verzin je het) en worden de supporters keihard aangepakt :o
 
Noord-afrikanen :roflol: beetje respect voor die jongens he vuile racisten.:D

Mijn advies : politie's M16's meegeven en knallen als ze zich niet gedragen.
 
Er komt een tijd dat mensen het echt spuugzat worden (als ze dat niet al zijn). En dan wordt het echt huilen voor die gastjes. Ik stel voor om al die crimineeltjes op werkkamp in de woestijn te zetten terug naar hun vaderland. Na een 3 maanden lang rantsoen van schorpioenenstaart en cactusvocht kijk je denk ik wel anders naar onze zorgmaatschappij(en), met al haar vrijheden.

Er zal nooit ingegrepen worden tegen deze buitenlandse nietsnutten.Het word geaccepteerd en je zult je aan moeten passen aan hun.In de VS word er ook niks gedaan tegen ghetto's.Tuurlijk treed de politie daar hard op maar met aanpakken bedoel ik het wegsturen.
 
Belachelijk idd, iemand uit Nederland wordt ook geen Europese jongere genoemd in berichten.

Ze moeten gewoon de feiten weergeven: ''aantal relmarokkanen willen zich weer niet gedragen''.

Idd het begint op te vallen, de nationaliteit wordt zoveel mogelijk geheim gehouden of omgebogen.
 
Zware criminele jongeren met strafblad, die werkloos zijn, gewoon terugsturen naar land van herkomst voor gevangenisstraf. Daarna verbod om terug te keren. Het zou snel gedaan zijn met rellen. Maar de overheid is te zwak, te soft, heeft geen ballen.
 
gewoon nekschot en in massagraf dumpen...easy as that
 
belgie splitsen en brussel doneren aan nederland?
 
Zware criminele jongeren met strafblad, die werkloos zijn, gewoon terugsturen naar land van herkomst voor gevangenisstraf. Daarna verbod om terug te keren. Het zou snel gedaan zijn met rellen. Maar de overheid is te zwak, te soft, heeft geen ballen.

Inderdaad, maar als je dat zegt ben je een racist :mad:. In mijn ogern ben je dan gewoon een realist.
 
Good luck blanke mede-dbb'ers :roflol:
 
Er zal nooit ingegrepen worden tegen deze buitenlandse nietsnutten.Het word geaccepteerd en je zult je aan moeten passen aan hun.In de VS word er ook niks gedaan tegen ghetto's.Tuurlijk treed de politie daar hard op maar met aanpakken bedoel ik het wegsturen.

wowowowow. Ghetto's in de VS, en het wegsturen van de zwarte bevolking daar? Veel zwarte bewoners en zwarte families wonen langer (weliswaar tegen hun zin in) in de VS dan vele van de bijvoorbeeld Italiaanse of Poolse immigranten! (slaven werden immers als in de 16de eeuw verscheept naar de VS, terwijl de boot met Italianen pas vanaf eind 19de eeuw begon te varen.

Daarnaast is de zwarte ghetto van origine een instituut dat er voor moest zorgen dat de blanke (Zichzelf superieur achtende) bevolking niet in contact hoefde te komen met de 'minderwaardige' zwarten. Deze gedomineerde groep daarentegen verkrijgt binnen het Ghetto een bescherming van de buitenwereld, waardoor de onderlinge integratie, groepsbesef, sociale relaties en cultuurvorming sterk worden bevorderd. Zoals je ziet betreft het dus dwang in de Amerikaanse ghetto's. Tot ongeveer 1970 deden deze zwarte ghetto's het vrij goed. Harlem bijvoorbeeld was het centrum van zwart newyork en nog geen ghetto (in die zin van achterstandswijk). Echter vanaf de jaren 70 nam crack en cocaine zijn toevlucht in deze wijken, en daarmee ook een streng repressief criminaliteitsbeleid, met als gevolg dat vele zwarte wijken, plekken van pure ellende werden.

Vele data wijzen uit, dat een zeer streng paternalistisch strafbeleid geen positief effect heeft. Wat de overheid hiermee doet in principe is de problemen (drugsproblematiek, waardeloze behuizing, waardeloze scholen, geen banen etc. etc.) uit de weg gaat, en in principe de overbodige bevolking achter slot en grendel stopt. Zwarte ghetto's en haar bevolking zit kortom in een spiraal van negatieviteit waar moeilijk uit te komen is.

Dus nee hard aanpakken van de zwarte bevolking, en wegsturen is geen goed plan, sterker nog het is een ridicuul plan dat geen enkele voet in de aarde heeft. Je doet namelijk niets aan het probleem, je schuift het weg onder het tapijt zodat de elite het niet hoeft aan te zien, en zich er schuldig over te voelen. Natuurlijk vind ik dat hele zware criminaliteit bestraft moet worden, maar lichtere vergrijpen niet.

On topic: kijk deze 'Noord-Afrikaanse' relschoppers zijn gewoon mannetjes die de hele dag niets te doen hebben, en een uitzichtloos leven hebben. Mijn advies is: geef ze een baan (of herschool ze) en een goed pak slaag. Veel mensen hebben vroeger te weinig klappen gehad, dus die moeten dat nu inhalen.
 
Zware criminele jongeren met strafblad, die werkloos zijn, gewoon terugsturen naar land van herkomst voor gevangenisstraf. Daarna verbod om terug te keren. Het zou snel gedaan zijn met rellen. Maar de overheid is te zwak, te soft, heeft geen ballen.

Maar hoe wil je dit rechtvaardigen in de wet? Wat voor wet wil je maken? Ik zou het een goed plan vinden, maar tot hoever mag je de etnische lijn doortrekken? Stel dat iemand een kwart indonesisch is en ook een massamoordenaar. Moet hij dan uitgezet naar indonesie worden? Zowieso is iemand verbannen een zeer serieuze straf die niet snel gegeven wordt (nogmaals ik weet niet of daar al een wet voor is)
 
Maar hoe wil je dit rechtvaardigen in de wet? Wat voor wet wil je maken? Ik zou het een goed plan vinden, maar tot hoever mag je de etnische lijn doortrekken? Stel dat iemand een kwart indonesisch is en ook een massamoordenaar. Moet hij dan uitgezet naar indonesie worden? Zowieso is iemand verbannen een zeer serieuze straf die niet snel gegeven wordt (nogmaals ik weet niet of daar al een wet voor is)
Ben geen wetgever, maar er worden ook al Marokkanen naar Marokko gestuurd om daar gevangenisstraf te gaan uitzitten, in samenspraak met de regering daar. Marokko zou hen een extra straf kunnen opleggen om verplicht in binnenland te blijven wonen oid?
 
Back
Naar boven