Fitness Seller

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat let je dan om niet te verhuizen? Je kan wel constant gaan zeiken op België maar je gaat er echt niets mee veranderen. Ben zelf al een tijd bezig met sparen om voorgoed naar Maleisië te gaan verhuizen, 90% van wat ik overhoud gaat naar m'n spaarrekening..wat doe jij dan?

Wat is er in Maleisië wat jouw aanspreekt dan? En heb je geen vrouw, kinderen, familie?

lol die gasten hebben alleen maar zooi, een beetje tijdbom tikt tegenwoordig helemaal niet meer.

Want Hebreeuws leren is geen optie?
Blijkbaar wil je het dan toch allemaal niet zo graag of ben je een opgever.

nah, gewoon de Islam oprotten uit Europa, dan kan ik ook terug een fiere Belg (Vlaming) zijn

thumb_filip_dewinter.jpg

Daar kan alleen deze man voor zorgen

nah, gewoon de Islam oprotten uit Europa, dan kan ik ook terug een fiere Belg (Vlaming) zijn

Daar kan alleen deze man voor zorgen

En waar ben je dan precies fier op? Om dat je per ongeluk in Belgie bent geboren en niet werkt?

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...Belgie-vreest-wraak-voor-dood-terrorist.dhtml

Omdat we dit soort dingen niet meer in België moeten meemaken!!!!

Daarom zou ik een fiere belg zijn als de Islam uit België is

Homo's die worden geaccepteerd, Joden die niet meer worden uitgescholden en bedreigd, geen clowns meer die hier de sharia willen implementeren, terug een volk dat één is in plaats van een mengelmoes aan rassen enzovoort, vrouwen die niet meer worden onderdrukt

Ik hoop dit ooit nog mee te maken in België

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...Belgie-vreest-wraak-voor-dood-terrorist.dhtml

Omdat we dit soort dingen niet meer in België moeten meemaken!!!!

Daarom zou ik een fiere belg zijn als de Islam uit België is

Homo's die worden geaccepteerd, Joden die niet meer worden uitgescholden en bedreigd, geen clowns meer die hier de sharia willen implementeren, terug een volk dat één is in plaats van een mengelmoes aan rassen enzovoort, vrouwen die niet meer worden onderdrukt

Ik hoop dit ooit nog mee te maken in België

WP1488? Blood & Honour Vlaanderen, word nu actief en sta op voor je volk tbeest. Laat zien waar je voor staat :eek:

Dit heeft niet met noord korea te maken, beest ophouden.

WP1488? Blood & Honour Vlaanderen, word nu actief en sta op voor je volk tbeest. Laat zien waar je voor staat :eek:

met mengelmoes aan rassen bedoel ik eigenlijk alleen maar islamieten

De huidige Portugezen, Congolezen, Brazilianen in Antwerpen zijn een aanwinst voor de stad Anwerpen. Ik zou zelfs liever hebben dat deze blijven, een beetje diversiteit is wel leuk. (en deze hebben ook respect voor het land België)

Maar de Islam? Nee, deze ideologie is tegenstrijdig met de waarden en normen in België

Islamieten zijn geen ras en behoren niet tot een specifiek ras, je argument faalt.

Back ontopic!

Noord-Korea frustreert zeldzame samenwerking
Noord-Korea heeft Zuid-Korea de toegang tot een industriegebied waarin de twee landen samenwerken ontzegd.

Uren na de gebruikelijke openstelling van woensdag kunnen de Zuid-Koreanen het terrein nog niet op. Het is onduidelijk of het terrein überhaupt weer wordt opengesteld.

Het industriegebied Kaesong is een zeldzame samenwerking tussen het noorden en het zuiden. Het ligt in Noord-Korea, maar de ruim 120 bedrijven zijn Zuid-Koreaans. Er werken zo'n 50.000 Noord-Koreanen, waarmee het een van de belangrijkste inkomstenbronnen van het land is.

Op het moment van afsluiting van het terrein waren er 861 Zuid-Koreanen in Kaesong aan het werk. Zij mogen het terrein wel verlaten, al is nog onduidelijk wanneer. Het industriegebied ligt 10 kilometer over de grens in Noord-Korea.

Ik kan geen Hebreeuws xD

Jammer dat de landstaal daar niet gewoon Engels is, dan was dat idd wel een serieuze optie geweest
Dan leer je het.
Wat is er in Maleisië wat jouw aanspreekt dan? En heb je geen vrouw, kinderen, familie?
Ontzettend mooie natuur, goede regeling gezondheidszorg, goedkoop leven en wonen, veel bekenden en vrienden, taal lijkt op indonesisch(mijn vrouw is indo), cultuur, aardige mensen, lekker eten. Wat familie betreft, als m'n ouders er niet meer zijn heb ik nog weinig in dit land te zoeken, ik zou in principe nu al kunnen gaan financieel betreft. Alleen is het moeilijk werk vinden daar voor een buitenlander dus wil ik iig genoeg geld hebben om een restaurant te kunnen openen met vrouw en vrienden om toch inkomsten te kunnen genereren. Verder is het dicht bij Indonesië en dat is het land waar ik me toch het meest thuis voel, alleen zijn gezondheidszorg ed gewoon slecht geregeld. Maleisië is veel verder ontwikkeld.

De dreiging word toch wel ernstig, zoals ik het zie neemt N-Korea de stappen om over te gaan tot een oorlog, ze zijn er zeker capabel voor. Als rusland of china korea niet tot reden brengt in de eerst komende weken zie ik zeker de pleurus losbreken. Wat rusland en china zal doen als het eenmaal losbreekt is maar de vraag.. Ik zie ze niet met N korea meehelpen, maar meer een afwachtende houding aannemen.

al die bangmakerij telkens en bullshit berichten, denk je echt dat ze het zover laten komen dat ze echt nukes gaan lanceren, mochten ze wel zo dom zijn en dan heb ik het over alle partijen dan is het zo afgelopen.

al die bangmakerij telkens en bullshit berichten, denk je echt dat ze het zover laten komen dat ze echt nukes gaan lanceren, mochten ze wel zo dom zijn en dan heb ik het over alle partijen dan is het zo afgelopen.

Die nukes zijn meer als afschrik bedoeld ''iets achter de hand hebben''. Dat N korea die zal gebruiken denk ik zelf ook wel niet.. Zou pure suicide zijn en iedereen weet wat voor arsenaal de amerikanen tot hun beschikking hebben. Ik zie het meer over de grond gaan.

Gelijk hebben ze.

Als Noord Korea iets durft doen tegen Amerika, moeten ze gewoon meteen dat hele land wegvegen

Dan weet Iran wat zich te wachten staat als het iets probeert tegen Israël

Als Noord Korea iets durft doen tegen Amerika, moeten ze gewoon meteen dat hele land wegvegen

Dan weet Iran wat zich te wachten staat als het iets probeert tegen Israël
Leuk ook als je daar met je gezinnetje woont en ineens raak je alles kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven