Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff, die bedreigingen beginnen saai te worden eigenlijk
Dat ze gewoon eens actie doen dan ipv met dat gedreig, attention wh*res
Heb wel gemerkt dat over NK CNN vaak achterkomt.Tip ;als je het meer in detail wilt volgen kijk je best op de site cnn, wordt veel meer info gedeeld.
Niet door oorlog tegen NK. Nobody gives a ****.Amerika
Europa
Turkije
Israël
Saudië-Arabië
Tegen
NK
China
Rusland
Iran
Syrië
Denk je nou echt dat Rusland of China zich gaat mengen in een land als KoreaDe wereld heeft genoeg geleerd van de 2e wereldoorlog. Grootmachten willen hun burgers niet laten bloeden voor een paar van die achterlijke spleetogen.China en rusland willen welvaart en vrede, zeker met het westerse blok.
De VS zou hooguit Zuid Korea steunen met troepen, zoals ook eerder gebeurde in Korea tijdens de koude oorlog. En kernwapens zullen echt niet gebruikt worden.
china en rusland zijn vast bang
denk idd ook dat rusland en china vrede willen nadat ze hun defensie vertienvoudigt hebbenAmerika
Europa
Turkije
Israël
Saudië-Arabië
NATO
Tegen
NK
China
Rusland
Iran
Syrië
Tip ;als je het meer in detail wilt volgen kijk je best op de site cnn, wordt veel meer info gedeeld.
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 00:30 ----------
Dat gebeurt zowiezo niet.. Rusland en china staan gewoon aan de zijlijn.
Niet door oorlog tegen NK. Nobody gives a ****.
Maar oorlog tegen NK zou kunnen leiden tot Syrië en Iran die hen tijd rijp zien omdat de VS zn handen dan al vol heeft en moeilijk ten volle op 2 fronten kan vechten. Wat dan wel tot zoiets kan leiden. Maar ik denk dat er geen 2 partijen zouden zijn, veel ingewikkelder.
Blijkt dat China troepen stuurt naar grens met Korea.
Is het om NK te verdedigen?
...of om een potentieel conflict buiten de eigen grenzen te houden?
om NK binnen te vallen bij een conflict zodat het gebied niet onder de invloedsfeer van de VS terechtkomt maar onder die van China. Wat een win-win zou zijn voor beide aangezien de VS dan geen grondoffensief hoeft te doen? (eerder onwaarschijnlijk)
Look, we've got an army too? (machtsvertoon)
zo vreselijk naiefchina en rusland zijn vast bang
denk idd ook dat rusland en china vrede willen nadat ze hun defensie vertienvoudigt hebben
epic antwoord op mijn analyse
kortom NATO;
waar haal je saudie arabie vandaan, die is nieuw in dit conflict voor mij.
dat china troepen aan de grens bij NK zet wil niet zeggen dat ze daar niets mee doen.
Rusland probeert het nog enigszins te sussen door te blijven melden dat het conflict uit de hand kan lopen en ze de controle gaan verliezen. maar ze zouden naief zijn als ze hun defensie er niet paraat op hebben gezet.
allemaal opties idd, en ik denk dat ze allemaal uitgevoerd kunnen worden afhankelijk van de acties die NK en de rest van de wereld neemt.
kortom NATO;
waar haal je saudie arabie vandaan, die is nieuw in dit conflict voor mij.
Je redeneert zo simpel dat ik niet de tijd ga nemen om je de verschillende visies over Internationale betrekkingen uit te leggen. Oke een tip: Eigenbelang.
Ja jullie weten alles van de hele situatie... :') Alsjeblieft stop met jullie nutteloze, domme en vooral slecht geïnformeerde meningen. Amerika/VS/WHATEVER kan makkelijk 3 landen aan als syrie, iran en noord korea. Ze zijn toch ook met Afghanistan en irak in oorlog geweest? En ietsje eerder met Rusland(koude oorlog) en daarvoor nog met duitsland,italie,japan,etc. Het wordt pas moeilijker als partijen elkaar gaan meeslepen in dit conflict. Los gezien van het feit dat ik de kans acht dat Noord-Korea iets doet vrij klein vind, wat wil NK nu daadwerkelijk doen? Haar eigen ondergang inluiden?
daar hebben we het ook al heel de tijd over, als NK alleen zou staan was er ook niet zon probleem
Goddeloze Amerikanen bedoel je? Jihadstrijder Killy op de eerste linie!Nou, wie gaat er zich aanmelden om tegen de Goddeloze communisten te vechten?![]()
Om even te reageren met mijn visie/mening. Op dit moment heeft alleen china een 'goede' diplomatische relatie met Noord-Korea. Deze is aan het wankelen door het constant provoceren van de Noord-Koreanen.daar hebben we het ook al heel de tijd over, als NK alleen zou staan was er ook niet zon probleem
heb je nog standpunten die ik over het hoofd heb gezien?![]()
Best handig die verslaggevers van DBB, maakt CNN, kranten en de rest van de media gelijk overbodig. DBB, dat zouden meer mensen moeten doen.

Ik weet het niet..ergens wel...maar alle shit en miserie dat dat met zich meebrengt...Het duiveltje in mij hoopt stiekem op oorlog. Ik weet het. Verschrikkelijke denkwijze. Maar wie denkt dat nog meer?