AndroidHealthClinic

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaan we echt oorlog krijgen? wat als ze nederland binnenvallen? dan zit ik in pekel en pekel wordt natuurlijk zo'n opstandelingenkamp.. dan zit ik daar in kamp pekel, komt er een bom op en bam boem hatseflats dan ben ik dood. weg bijna-havo diploma

Denk je nou echt dat Rusland of China zich gaat mengen in een land als Korea :D De wereld heeft genoeg geleerd van de 2e wereldoorlog. Grootmachten willen hun burgers niet laten bloeden voor een paar van die achterlijke spleetogen.China en rusland willen welvaart en vrede, zeker met het westerse blok.

De VS zou hooguit Zuid Korea steunen met troepen, zoals ook eerder gebeurde in Korea tijdens de koude oorlog. En kernwapens zullen echt niet gebruikt worden.

Alleen kernwapens als nk begint, wat ze niet doen want dat is zelfmoord.

'Toestemming voor nucleaire aanval op VS'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het Noord-Koreaanse leger zegt dat het definitieve goedkeuring heeft voor ''genadeloze'' militaire aanvallen op de Verenigde Staten met inbegrip van gebruikmaking van kernwapens.
Dit zei het officiële persagentschap KCNA woensdag.

De melding komt nadat het Pentagon zei dat het Amerikaanse leger zich voorbereidt op de plaatsing van een geavanceerd raketafweersysteem op het eiland Guam in de Grote Oceaan.

Met de ''voorzorgsmaatregel'' willen de Amerikanen hun militaire bases in dit gebied verdedigen tegen Noord-Koreaanse bedreigingen.

Waakzaam

''De Verenigde Staten blijven waakzaam met het oog op de Noord-Koreaanse provocaties en staan klaar om Amerikaans grondgebied, onze bondgenoten en onze nationale belangen te verdedigen'', zei een woordvoerster van het ministerie van Defensie.

Amerika ziet een ''echt en duidelijk'' gevaar uit Noord-Korea, gezien zijn nucleaire mogelijkheden, raketprogramma en oorlogszuchtige retoriek, liet de Amerikaanse minister van Defensie Chuck Hagel eerder op de dag weten.

http://www.nu.nl/buitenland/3388534/toestemming-nucleaire-aanval-vs.html

Bombardeer die spleetogen eens zeg :rolleyes:

'Leger Noord-Korea heeft toestemming voor nucleaire aanval op VS'

Het Noord-Koreaanse leger zegt dat het definitieve goedkeuring heeft voor 'genadeloze' militaire aanvallen op de Verenigde Staten met inbegrip van gebruikmaking van kernwapens. Dit zei het officiële persagentschap KCNA woensdag.

De melding komt nadat het Pentagon zei dat het Amerikaanse leger zich voorbereidt op de plaatsing van een geavanceerd raketafweersysteem op het eiland Guam in de Grote Oceaan. Met de 'voorzorgsmaatregel' willen de Amerikanen hun militaire bases in dit gebied verdedigen tegen Noord-Koreaanse bedreigingen.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/9024...toestemming-voor-nucleaire-aanval-op-VS.dhtml

gaan we echt oorlog krijgen? wat als ze nederland binnenvallen? dan zit ik in pekel en pekel wordt natuurlijk zo'n opstandelingenkamp.. dan zit ik daar in kamp pekel, komt er een bom op en bam boem hatseflats dan ben ik dood. weg bijna-havo diploma

:roflol:

Ze willen gewoon eens in het nieuws komen

Ben benieuwd..

Rusland is bondgenoot van Syrië, Syrië (zoals eerder gezegd) heeft weer n vriendschapsbandje met NK, dus ze slepen elkaar vast wel mee als er daadwerkelijk iets gebeurd. overigens is china bondgenoot van NK, wordt n spannend blok... top 3 in een conflict

Epic analyse.

Amerika
Europa
Turkije
Israël
Saudië-Arabië

Tegen

NK
China
Rusland
Iran
Syrië

Tip ;als je het meer in detail wilt volgen kijk je best op de site cnn, wordt veel meer info gedeeld.

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 00:30 ----------

Amerika
Europa
Turkije
Israël
Saudië-Arabië

Tegen

NK
China
Rusland
Iran
Syrië

Dat gebeurt zowiezo niet.. Rusland en china staan gewoon aan de zijlijn.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_level_of_military_equipment

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 00:34 ----------

$6bln budget van NK, $711bln van VS

lol

Noord korea is een enorm afgesloten land, zou me verbazen of die cijfers ook maar een benadering zullen zijn.

Op deze site kan je enkel de nukes zien en dat is al een gigantisch verschil met de wiki van jouw.

http://edition.cnn.com/interactive/2013/03/world/nuclear-weapon-states/

• Like
Waarderingen: YOGI
Hoezo verschil, precies hetzelfde

Tip ;als je het meer in detail wilt volgen kijk je best op de site cnn, wordt veel meer info gedeeld.

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 00:30 ----------

Dat gebeurt zowiezo niet.. Rusland en china staan gewoon aan de zijlijn.

Best, want dit betekent de ondergang van deze wereld

NK heeft een GDP van $40bln

Kunnen net aan 3 ak47's kopen

Ah dacht dat je de landen bedoelde, maargoed

NK zijn een stelletje houtje touwtje oorlogsvoerders, Amerika sloopt ze natuurlijk volledig als ze aangevallen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven