XXL Nutrition

Nootropics smaken

Bezoekers in dit topic

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
11.140
Waardering
2.426
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
ik heb een aantal samples besteld, vandaag binnengekregen, en ben benieuwd welke ik gewoon in een glas water/melk kan roeren zonder dood te gaan :p Ik heb als eerste nefiracetam geprobeerd en door melk heen geroerd, en dat was absoluut niet voor herhaling vatbaar, naar aanleiding daarvan heb ik lege caps besteld.
Daarna aniracetam geprobeerd, en die smaak is zeer goed te doen, 2gr door wat melk roeren is niet lekker maar bij lange na niet zo smerig als nefi.
Hoe zit het met de smaken van: Oxiracetam, pramiracetam, noopept, (choline,), en Phenylethylamine (PEA)? Daar heb ik samples van besteld en wil vanavond wat proberen maar enige voorkennis van de smaken is niet verkeerd
 
Noopept smaakt naar paracetemol maar dan erger...
 
Bijna alle nootropics smaken behoorlijk vies, maar de voordelen wegen op tegen de nadelen.

 
Noopept smaakt naar paracetemol maar dan erger...

op paracetamol kauw ik normaal gesproken dus dat moet dan wel te doen zijn

Bijna alle nootropics smaken behoorlijk vies, maar de voordelen wegen op tegen de nadelen.


kan je het misschien vergelijken met ani, dus viezer/minder vies? ik vond nefi namelijk echt heeeeeeeel smerig (smaakt naar mdma :(), maar ani vind ik goed te doen, het is niet lekker maar in ieder geval geen kotsneigingen als met nefi
 
Amai suniferam vandaag gebruikt, straffe smaak! Alleen oxiracetam heeft een goeie smaak.
 
Amai suniferam vandaag gebruikt, straffe smaak! Alleen oxiracetam heeft een goeie smaak.

Thnx. is suni de moeite waard? Wat merk je ervan?
 
Amai suniferam vandaag gebruikt, straffe smaak! Alleen oxiracetam heeft een goeie smaak.

cliffs?

nootropics die ik herriner die echt smerig smaken: sulbutiamine, pramiracetam, nefiracetam phenibut centrophenoxine
neutrale smaak: aniracetam oxiracetam picamilon l-theanine
niet echt lekker maar goed te tolereren: acetyl-l-carnitine noopept
 
Heb eig niet veel gemerkt, morgen misschien wat meer nemen...
 
Pramiracetam en Sulbutiamine spannen toch wel de kroon :)
 
haha! dat geleuter over smaakjes :) gewoon bommen die handel. en het is niet verstandig om die shit langs je tanden te laten gaan, zeeeker niet ontiegelijk zure shit, als phenibut bijvoorbeeld..
 
haha! dat geleuter over smaakjes :) gewoon bommen die handel. en het is niet verstandig om die shit langs je tanden te laten gaan, zeeeker niet ontiegelijk zure shit, als phenibut bijvoorbeeld..

gewoon bommen met die handel :eek: ani vind ik totaal niet erg om zo in te nemen, maar van nefi draait mijn maag zich al om voor ik het geproefd heb. Weet niet of je weleens mdma op hebt, maar dat is dus echt een gruwelijk vieze smaak, en dat is precies waar nefi me aan doet denken. vandaar dat ik ook benieuwd was naar de rest (of meer vreesde :p)
 
Eerste keer pramiracetam ging ik letterlijk over me nek, kon mijn hele ontbijt weer overnieuw.
Nu doe ik het tussen wat kwark op een lepel zodat het mn tong niet raakt omdat ik geen capsules heb.
Aniracetam en noopept smaken naar kaviaar en mona-toetjes vergeleken met prami..
 
Eerste keer pramiracetam ging ik letterlijk over me nek, kon mijn hele ontbijt weer overnieuw.
Nu doe ik het tussen wat kwark op een lepel zodat het mn tong niet raakt omdat ik geen capsules heb.
Aniracetam en noopept smaken naar kaviaar en mona-toetjes vergeleken met prami..

Haha oke gister prami op maar lekker safe in een capsule (2 eigenlijk..).
Je kan lege caps vrij makkelijk krijgen, via wapwinkel.nl ofzo, 10 euro voor 100 lege caps, incl verzending via briefpost
 
Haha oke gister prami op maar lekker safe in een capsule (2 eigenlijk..).
Je kan lege caps vrij makkelijk krijgen, via wapwinkel.nl ofzo, 10 euro voor 100 lege caps, incl verzending via briefpost
Doe me een plezier en ga niet de kas van wapwinkel spekken. Echt bizarre prijzen wat zij voor alle producten vragen.

Lege caps kun je 10 keer zo goedkoop krijgen via eBay bijvoorbeeld
 
Doe me een plezier en ga niet de kas van wapwinkel spekken. Echt bizarre prijzen wat zij voor alle producten vragen.

Lege caps kun je 10 keer zo goedkoop krijgen via eBay bijvoorbeeld

Klopt maar ik hoef niet in 1 keer 500-1000 lege capsules bezorgd te krijgen
 
In plaats daarvan koop je liever voor hetzelfde geld 10 keer minder?
 
In plaats daarvan koop je liever voor hetzelfde geld 10 keer minder?

ik zou t liever anders doen maar wat moeten mn ouders denken als ze een pak van die dingen bezorgd zien worden..
 
Bommetje van maken in een vloeitje :P
 
Back
Naar boven