XXL Nutrition

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

Kwamen er nog meer mensen aan de schijt van de nos?

Nee, niet aan de schijt... Wel een bagger gore smaak.
Bij mij werkte het totaal niet. Zit nu weer gewoon aan de mono, die werkt voor mij zelfs beter en nog goedkoper ook.
Dan koop ik er wel een los N.O. product bij.

Zoals altijd werkt het bij iedereen verschillend. Helaas werkt dit product niet/nauwelijks bij mij.

Verkocht

Is het overbodig om bij dit product nog apart creatine in te nemen? Er staat namelijk niet op de pot hoeveel creatine erin zit (ook niet per dosering).

dit is juist een creatine product, creatine erbij nemen = overkill

Waarom zou getdiesel in godsnaam een creatine produt op de markt brengen met te weinig creatine erin? Denk daar maar es over na

Ik heb geen ervaring met getdiesel.. maar ik weet van andere creatine producten dat de hoeveelheid creatine wel eens aan de krappe kant is :o

Eerste post, hallo allemaal! :D

Ik heb al een tijdje op deze site zitten lezen, zo kwam ik ook Nos Ether tegen.

Twee week voor gebruik was ik pas weer begonnen met bodybuilden/fitness, en het kwam net binnen voordat ik voor een maandje naar Ameland ging. Daar is volgens mij geen sportzaal en ik had geen zin om 30kg aan dumbbells mee te slepen. Zodoende ben ik maar om de dag 1 km gaan zwemmen; 4x10 baantjes van 25m met 3 minuten rust.

Op rustdagen nam ik 2 keer 1 scoop. Zwemdagen 2 scoops 'n uur van te voren, en 1 scoop met 2 scoops DextroJuice van XXL direct na de training.
De smaak is even wennen, maar vooral met de DextroJuice makkelijk weg te werken. Met 1 scoop nergens last van, met 2 scoops meestal een beetje rusteloos een half uur voor de training. Na nog een half uur wel zeer gefocust.

Er was verder niet zo veel te doen, dus liep ik elke dag ook nog wel 1 of 1,5 uur. Soms 3 keer een half uurtje, meestal 1 keer een uur en later nog een half uurtje.

Qua voeding at ik elke dag; 2 keer een bak brinta, 300ml halfvolle melk met 100gr. brinta (cementstyle :P)
2 keer een bak cornflakes ook met halfvolle melk (nu vervangen door muesli met yoghurt btw, maar pas op terugkomst)
2 keer een xxl whey instant shake ook met halfvol.
Daarnaast nog gewoon avondeten, aldoor verschillend. Wel altijd volkoren pasta of zilvervlies rijst e.d.
Om de zoveel dagen at ik nog 2 haringen, en verder vrijwel geen vlees.
Ik heb in de maand 3 keer gesnackt, 2 keer puur snacks en 1 keer pizza.

Aan het begin van de maand deed ik er tegen de 50 minuten over, aan het eind van de maand tussen de 30-35 minuten. Ik on voordat we weggingen nog even op de weegschaal staan en het vetmetertje van m'n moeder gebruiken :P, en toen woog ik 73kg en was m'n bf op 21.8% (1.86 m lang). Toen ik terugkwam woog ik 75kg en stond m'n bf op 16.4%.

Iets meer dan een maand met de pot gedaan denk ik. Nu al 2 week weer zonder, maar over 2 week zeker weer - dan ook met JP8! :D

Eerste post, hallo allemaal! :D

Ik heb al een tijdje op deze site zitten lezen, zo kwam ik ook Nos Ether tegen.

Twee week voor gebruik was ik pas weer begonnen met bodybuilden/fitness, en het kwam net binnen voordat ik voor een maandje naar Ameland ging. Daar is volgens mij geen sportzaal en ik had geen zin om 30kg aan dumbbells mee te slepen. Zodoende ben ik maar om de dag 1 km gaan zwemmen; 4x10 baantjes van 25m met 3 minuten rust.

Op rustdagen nam ik 2 keer 1 scoop. Zwemdagen 2 scoops 'n uur van te voren, en 1 scoop met 2 scoops DextroJuice van XXL direct na de training.
De smaak is even wennen, maar vooral met de DextroJuice makkelijk weg te werken. Met 1 scoop nergens last van, met 2 scoops meestal een beetje rusteloos een half uur voor de training. Na nog een half uur wel zeer gefocust.

Er was verder niet zo veel te doen, dus liep ik elke dag ook nog wel 1 of 1,5 uur. Soms 3 keer een half uurtje, meestal 1 keer een uur en later nog een half uurtje.

Qua voeding at ik elke dag; 2 keer een bak brinta, 300ml halfvolle melk met 100gr. brinta (cementstyle :P)
2 keer een bak cornflakes ook met halfvolle melk (nu vervangen door muesli met yoghurt btw, maar pas op terugkomst)
2 keer een xxl whey instant shake ook met halfvol.
Daarnaast nog gewoon avondeten, aldoor verschillend. Wel altijd volkoren pasta of zilvervlies rijst e.d.
Om de zoveel dagen at ik nog 2 haringen, en verder vrijwel geen vlees.
Ik heb in de maand 3 keer gesnackt, 2 keer puur snacks en 1 keer pizza.

Aan het begin van de maand deed ik er tegen de 50 minuten over, aan het eind van de maand tussen de 30-35 minuten. Ik on voordat we weggingen nog even op de weegschaal staan en het vetmetertje van m'n moeder gebruiken :P, en toen woog ik 73kg en was m'n bf op 21.8% (1.86 m lang). Toen ik terugkwam woog ik 75kg en stond m'n bf op 16.4%.

Iets meer dan een maand met de pot gedaan denk ik. Nu al 2 week weer zonder, maar over 2 week zeker weer - dan ook met JP8! :D

Dat is wel netjes! Maar je was dus pas begonnen met trainen? Dan gaat alles sowieso sneller en heb je nog niet zo snel Nos Ether nodig in mijn ogen. :)
Maar gefeliciteerd met het resultaat! :)

Bedankt, en het klopt wat je zegt maar het leek me leuk om te proberen. Ik hou wel van zulke dingen :P

Wat voor dingen?

Ennehh.. ga eens ETEN ;)

Om fris te beginnen en dan direct zo'n product erbij te nemen :P (niet zonder eerst goed erover te lezen natuurlijk).

Enne, over eten gesproken. Het lukt me vaak net niet om nog die 6de maaltijd er in te proppen. Besides vind ik het sinds een half jaar ongeveer niet chill meer om vlees te eten. Wel vis, en eigenlijk als uitzondering besloten om wel 2 keer in de week 2/3 gebakken eieren met kalkoenfile op brood te eten, (paar plakjes in de mond, rest in de pan - anders zit de pan te vol :P) en daarnaast tosti's. To spice things up a little ;)

hey mensen, als ik m uit amerika bestel kom ik niet echt goedkoper uit toch met die transportkosten? waar kan ik de vernieuwde nos ether het goedkoopst kopen?

hey jongens.
ik heb afgelopen week 2 potten binnengekregen.heb al meerdere soorten gehad maar nu
ben ik benieuwd of deze creatine erg vochtvasthoudend is (een opgezwolle hoofd)
krijg je dat van deze ook wel of valt dat mee.of verschilt dat per persoon?

alvast bedankt.

Grtzz

Iemand een idee hoelang NOS houdbaar is? Niet dat ik het nog gebruik, maar ik opende vandaag die pot waar nog een laagje in zat, en dat was keihard geworden. Zal waarschijnlijk wel door wat vocht gekomen zijn, maar vroeg het mij toch af.

Iemand een idee hoelang NOS houdbaar is? Niet dat ik het nog gebruik, maar ik opende vandaag die pot waar nog een laagje in zat, en dat was keihard geworden. Zal waarschijnlijk wel door wat vocht gekomen zijn, maar vroeg het mij toch af.

IK had gister hetzelfde probleem!

Ik heb dat na een tijdje ook. Dezelfde vraag had ik ook gesteld in het XXL topic maar volgens Rene was dat geen probleem en had hij ook hetzelfde.

Terug
Naar boven