Fitness Seller

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

Juist, ik heb nog een bijna volle pot staan en wil hier binnenkort eens serieus mee gaan starten. Alleen toen ik er mee was begonnen ben ik er door de bagger smaak mee gestopt en overgegaan op een ander artikel.

Wel wil ik ook wel eens horen (gezien er toch flink wat gebruikers van de NOS Ether zijn) over de resultaten. Er wordt namelijk in de originele review over geweldige resultaten, goeie pomp etc gepraat maar van de overige gebruikers hoor ik maar weinig. Ik zou het fijn vinden om hier dus weer eens wat echte resultaten te zien staan...

Ik heb het tot 2 weken geleden circa 3 weken gebruikt.. kwam in die 3 weken maarliefst 4 kilo aan. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik vanaf dat moment ook een apart voedingsschema ben gaan volgen met meer calorieen en zwaarder ben gaan trainen. Ook is mijn vetpercentage iets toe genomen voor mn gevoel. Dus die 4 kg is natuurlijk niet geheel aan de NOS te danken. Hoeveel het in werkelijkheid is, is moeilijk te zeggen. Ik schat zelf 2 kg.

Ben er trouwens mee gestopt omdat ik een zeer pijnlijk gevoel kreeg boven in mijn buik net onder mijn borst (slokdarm waarschijnlijk). Ik kan niet bewijzen dat dit komt door de NOS ether.. maar het is wel erg toevallig zeg maar.

Minpunten NOS ether vind ik:

- smaak
- lost niet goed op
- last van m'n slokdarm/maag

Pluspunt:

- resultaat

Hoop dat je hier wat aan hebt ;)

korte review :

veel energieker met vechtsport ,KM en TKD
fitness---> sterkere pomp(heerlijke pijn)
meer reps

wordt er soms trillerig van ,is wel wazig.....:cool:.

Nu voel ik het weer lekker tintelen door de NOS! Haha...

Volgende week nieuw trainschema en dit supplement pakken voor de 2e keer. Want ik heb dit ook gebruikt in Juni afgelopen jaar en nu is het weer mooi om het weer eens te pakken, werkte perfect

Ik ga volgende week het nieuwe jaar goed beginnen :D

PS : Mix dit spul met rode druivensap, dat is echt lekker dan!

ik wil deze ook gaan kopen, maar kan iemand bevestigen... dat je het op niet trainings dagen ( als je dus helemaal niks doet alleen op de bank zitten ) dat je het dan niet hoeft te pakken ?
dat is al eerder gevraagt maar geen duidelijk andwoord op gegeven.
en het opladen moet je dat dan wel doen de eerste 3 dagen ?
ik ga altijd een half uur na het avond eten trainen, verminderd het de werking van het product als je het een kwatier na je avond eten het moet pakken ?

alvast bedank

Laatst bewerkt:
ik wil deze ook gaan kopen, maar kan iemand bevestigen... dat je het op niet trainings dagen ( als je dus helemaal niks doet alleen op de bank zitten ) dat je het dan niet hoeft te pakken ?
dat is al eerder gevraagt maar geen duidelijk andwoord op gegeven.
en het opladen moet je dat dan wel doen de eerste 3 dagen ?
ik ga altijd een half uur na het avond eten trainen, verminderd het de werking van het product als je het een kwatier na je avond eten het moet pakken ?

alvast bedank

Staat precies op de site omgeschreven.

Er is geen sprake van laden maar juist sprake van een reverse load (1e 3 dagen een lagere dosering).

1e 3 dagen van het gebruik, voor iedereen ongeacht gewicht.
Neem 2 scoops per dag.

Niet trainingsdagen:
Neem 1 scoop voor je 1e maaltijd van de dag en 1 scoop voor de 2e maaltijd van de dag.
Trainingsdagen:
Neem 2 scoops direct na de training, wacht daarna minimaal 15minuten met het innemen van proteine of ander eten.

Volg na deze 3 dagen onderstaand schema:
Op trainingsdagen:

< 86kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 1 scoop
86 - 100kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 2 scoops
100 - 113kg voor het ontbijt 1 scoop , voor de training 2 scoops, na de training 2 scoops
113 - 127kg voor het ontbijt 1 scoop , voor de training 2,5 scoops, na de training 2 scoops
127kg > voor het ontbijt 1 scoop , voor de training 3 scoops, na de training 2,5 scoops

Op niet trainingsdagen:
< 86kg
voor het ontbijt 1 scoop , midden op de dag 1 scoop
86 - 113kg voor het ontbijt 1,5 scoops ,midden op de dag 1 scoop
113 - 127kg voor het ontbijt 1,5 scoops , midden op de dag 1,5 scoops
127kg > voor het ontbijt 2 scoops , midden op de dag 1 scoop

Duiderlijker kan het volgens mij niet...

ja maar is toch nutteloos als je niet gaat trainen om het dan te pakken dan heb je er toch niks aan ?

je traint bijvoorbeeld 3 dagen in de week, en je moet het 7 dagen pakken....

ja maar is toch nutteloos als je niet gaat trainen om het dan te pakken dan heb je er toch niks aan ?

je traint bijvoorbeeld 3 dagen in de week, en je moet het 7 dagen pakken....

Je moet een bepaalde hoeveelheid werkzame stoffen opbouwen in je lichaam, ander werkt het niet goed, dat is het verhaal.

Neem dan een pre workout alleen. JP8, NOX pump of supercharge

Ik neem het niet op nt-trainingsdagen en voel wel degelijk dat ik sterker word.

De ranzige smaak is echt een mix van zwarte peper en zoethout of iets dergelijks. En ik maar denken dat sommige shakes echt smerig waren.. :barf:

Nu maar hopen dat het wel degelijk effect heeft en dat ik die pot niet voor niks leeg maak. Kre-Alkalyne had vooralsnog bij mij geen enkel effect.

laat even weten wat de results zijn fonkmeistah

Wel toevallig dat ik een kwartier nadat ik NOS ETHER had ingenomen overal van die jeuk tintelingen kreeg over mijn lichaam. Beginnen nu gelukkig weg te trekken. Iemand enig idee waar dit mee te maken zou kunnen hebben? Overreactie van lichaam op NOS ETHER?

Begrijp dat de Nos ether een goeie creatine is wil deze icm supercharge labrada gaan pakken

wil dan labrada supercharge Voor training
en Nos ether tijdens training
Whey shake Na training

Lijkt mij de beste optie om dit te combineren,heb niet de luxe om in de ochtend ook nog eens te gaan pakken.

Wel toevallig dat ik een kwartier nadat ik NOS ETHER had ingenomen overal van die jeuk tintelingen kreeg over mijn lichaam. Beginnen nu gelukkig weg te trekken. Iemand enig idee waar dit mee te maken zou kunnen hebben? Overreactie van lichaam op NOS ETHER?

had dit ook hoor die tintelingen

wellicht de beta alinine die er in zit. Bouw je dosis rustig op. Kan verder geen kwaad

Terug
Naar boven