XXL Nutrition

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

normaal dat je kop licht wordt van die nos ether? kvoel me precies dronken

Buiten het feit dat dit product indd zeer vies van smaak is... ligt het ook nog eens wat op de maag...
Ik denk ook dat ik er wat allergisch aan ben.. net na het drinken begon mijn gehele lichaam te tintelen en zaten ze mij precies te prikken met kleine naaldjes... ik krijg het er ook enorm warm van en moeilijk slapen...
Ben dan ook gestopt het te nemen dus over de werking kan ik niets melden. Maar als het mij nu al zo doet voelen denk ik indd wel dat het boordevol werkzame stoffen zit!

Buiten het feit dat dit product indd zeer vies van smaak is... ligt het ook nog eens wat op de maag...
Ik denk ook dat ik er wat allergisch aan ben.. net na het drinken begon mijn gehele lichaam te tintelen en zaten ze mij precies te prikken met kleine naaldjes... ik krijg het er ook enorm warm van en moeilijk slapen...
Ben dan ook gestopt het te nemen dus over de werking kan ik niets melden. Maar als het mij nu al zo doet voelen denk ik indd wel dat het boordevol werkzame stoffen zit!

dat tintelen komt door de beta alanine en is een normaal verschijnsel ;)
neem het samen met vitargo en het zal ook minder op je maag liggen doordat het sneller zal worden opgenomen;)
en anders neem ik em wel over buurman :p

Hej ik weet niet of et goed werk of iets want ik vind et echt te smerig om te drinke dus iemand die nog een pot wil kopen moet me ff pmen voor minder natuurlijk :rolleyes:

haha ik ga net ook mijn pot te koop zetten. de smaak went wel maar bij mij blijft het de ganse tijd op mijn maag liggen. en ik heb geen zin om een maand misselijk rond te lopen. kheb het pas 1 week gebruikt. dus er zitten nog 70 scoops in. ipv 80

pm als je interesse hebt! liefst belgen :p

Ja wat dat betreft is de smaak kwaliteit echt bagger van dit product. Voor 50 euro had ik wel een beter smaakje verwacht! Bovendien kreeg ik er ook nog eens buikpijn/diarree van.

Wat betreft die tintelingen, daar had ik dus ook last van. Is gewoon de reactie van het lichaam op de stoffen die in NOS ETHER zitten. Of dat goed is laat ik maar in het midden. ;)

Ja wat dat betreft is de smaak kwaliteit echt bagger van dit product. Voor 50 euro had ik wel een beter smaakje verwacht! Bovendien kreeg ik er ook nog eens buikpijn/diarree van.

Wat betreft die tintelingen, daar had ik dus ook last van. Is gewoon de reactie van het lichaam op de stoffen die in NOS ETHER zitten. Of dat goed is laat ik maar in het midden. ;)

dat is de beta alinine die je voelt.

wie moet er hier mijn pot hebben ? 35incl verzending

Zijn er meer mensen die van NOS buikpijn krijgen?
Ik heb vaak dat ik ongeveer een uur na inname ineens last begin te krijgen...

Ik had hier ook last van.. kijk hier maar: klik

Vandaag trouwens weer begonnen met de NOS, toch zonde van de pot die nog vrij vol zit.. Ik drink nu na de NOS ingenomen te hebben een glas water. Dan spoel je het toch wat beter schoon zeg maar.. ook niet gaan liggen nadat je NOS hebt ingenomen.. dan komt het iig niet meer in je slokdarm (en dat is denk waar de meeste last van hebben.. nu maar kijken of het helpt! Zal mijn ervaringen posten..

Qua resultaat is t trouwens wel een top product

Lekker ook als er nog wat op de bodem van je shakebeker ligt na een dagje...helemaal zwart...

Ik had hier ook last van.. kijk hier maar: klik

Vandaag trouwens weer begonnen met de NOS, toch zonde van de pot die nog vrij vol zit.. Ik drink nu na de NOS ingenomen te hebben een glas water. Dan spoel je het toch wat beter schoon zeg maar.. ook niet gaan liggen nadat je NOS hebt ingenomen.. dan komt het iig niet meer in je slokdarm (en dat is denk waar de meeste last van hebben.. nu maar kijken of het helpt! Zal mijn ervaringen posten..

Qua resultaat is t trouwens wel een top product

Na eerder last van mijn maag te hebben gehad, ben ik 25 januari voor de 2e keer begonnen met de NOS zoals je kunt lezen.
Ik ben nu 2 á 3 weken verder, en wederom begin ik weer langzaam m'n maag te voelen. Ter hoogte van mn ribbekast (en slokdarm) is het enorm gevoelig. Heb echt het idee dat het aan het ontsteken is, vooral als ik het nog zou blijven innemen.. Voor de 2e keer ben ik nu dus weer gestopt met de NOS. Best jammer, want de resultaten van dit product zijn echt top voor zover ik het kan beoordelen.
Hoe zit het met de nieuwe NOS? Weet iemand een goede vervanger met ongeveer dezelfde resultaten?

Heb eerder nog nooit suplementen gebruikt en nos is dus mijn aller eerste...
Ik heb ook vaak last van mijn maag als ik nos heb genomen, maar ik neem t dan wel met vruchtensap want met water krijg ik t niet binnen.

Warme melk drinken een poos nadat je nos hebt genomen doet wonderen voor mij.

En inderdaad ik merk ook echt vooruitgang tijdens het trainen, leuk spul

Laatst bewerkt:
Heb net 2 potten binnen nos ether en jp8,
de nos ether al ff geprobeerd heb hem in lemonade smaak, drinkt wel lekker weg.
resultaat is nog ff afwachten maar kan iig al wel vernemen dat het wat doet :D

Ben sinds twee weken bezig met NOS en JP8. Ook bij mij ligt NOS zwaar op de maag na inname. Om de smaak te maskeren neem ik het met rode druivensap dan is de smaak bijna geheel weg. Kreeg het met water echt niet weg :fire:
Merk wel dat het goed werkt:wl:

Succes gasten!

Ik had géén last van m'n maag bij de inname (nam het zelfs met water in!), maar dus langzaam na 2 á 3 weken..

Heb eerder nog nooit suplementen gebruikt en nos is dus mijn aller eerste...
Ik heb ook vaak last van mijn maag als ik nos heb genomen, maar ik neem t dan wel met vruchtensap want met water krijg ik t niet binnen.

Warme melk drinken een poos nadat je nos hebt genomen doet wonderen voor mij.

En inderdaad ik merk ook echt vooruitgang tijdens het trainen, leuk spul

Klopt want melk neutraliseerd de werking van het product dus technisch gezien neem je het dan voor niets..

Daarom is het ook niet aan te raden welk supplement dan ook te nemen met melk dus ook geen whey's..

Heb ook een pot staan, begin er over 6-7 weken pas mee.

Waar haal je deze wijsheid vandaan?

Aantal professionals hebben mij verteld dat het gebruik van melk niet goed vooral bij whey shakes. Er staat zelfs op de potten Whey dat je het met melk/ vruchtensap kan gebruiken, maar het is gewoon het beste om het met water in te nemen. De opname van de whey is dan beter dan wanneer je het met melk neemt.

Melk zit inderdaad eiwit in en ik gebruik het zelf alleen in de ochtend bij de brinta maar eigenlijk is het zelfs het beste om melk zoveel mogelijk te vermijden.

Ten eerste voor de botten zoals je hier kunt lezen
http://www.combivitaal.nl/?mod=71

Ook is melk slecht voor de darmen en geeft het enige verkleving van de darmwanden wat vertering en opname verslechterd. Je haalt er dus wel eiwitten uit maar ook een hoop slechte dingen.

Persoonlijk vermijd ik meld dus zoveel mogelijk.

Terug
Naar boven