MuscleMeat

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

Klopt want melk neutraliseerd de werking van het product dus technisch gezien neem je het dan voor niets..

Daarom is het ook niet aan te raden welk supplement dan ook te nemen met melk dus ook geen whey's..

Erm.... onzin.... opname word iets langzamer met melk, maar voor niets ingenomen? Kom op man, dat is toch pure onzin.

En hoezo kan je geen enkel supplement met melk nemen? Is melk een soort magische antistof die alle chemicalien tegenhoud? damn, moet je is tegen iemand zeggen die op heroine overdosed, 'drink ff een glas melk, dan ben je zo weer beter!'

Aantal professionals hebben mij verteld dat het gebruik van melk niet goed vooral bij whey shakes. Er staat zelfs op de potten Whey dat je het met melk/ vruchtensap kan gebruiken, maar het is gewoon het beste om het met water in te nemen. De opname van de whey is dan beter dan wanneer je het met melk neemt.

Melk zit inderdaad eiwit in en ik gebruik het zelf alleen in de ochtend bij de brinta maar eigenlijk is het zelfs het beste om melk zoveel mogelijk te vermijden.

Ten eerste voor de botten zoals je hier kunt lezen
http://www.combivitaal.nl/?mod=71

Ook is melk slecht voor de darmen en geeft het enige verkleving van de darmwanden wat vertering en opname verslechterd. Je haalt er dus wel eiwitten uit maar ook een hoop slechte dingen.

Persoonlijk vermijd ik meld dus zoveel mogelijk.

Je spreekt jezelf tegen door hier te zeggen dat je eigenlijk WEL de eiwitten opneemt, maar ook een hoop 'slechte dingen' lekker vaag weer.

Je hebt jezelf teveel aan laten praten, melk is prima, mits je geen liters drinkt op een dag. Direct na de training is inname met water beter, ivm de snelheid.

Idd hij heeft het over whey.
En dan legt hij ineens de link met supplementen.

Heren, ik heb nog een vraagje.
Na al de gruwelen van het innemen te doorstaan heb ik het zover gekregen de pot al bijna leeg te krijgen. Hoelang gebruiken jullie nos ether? zal ik aam mijn 2e pot beginnen of is het raadzaam een maandje te wachten en om vervolgens weer opnieuw te beginnen?

Vandaag begonnen met 2 scoops na de training...

Niet te zuipen, echt extreem goor, vieze kaneelachtige smaak, blijft veel op de bodem liggen waardoor je op het eind een extra lading van dezer smerige massa naar binnen krijgt.

Op dit moment:
Hoor nu eigenlijk brinta te eten, maar ben gewoon te misselijk. Tijdens het drinken ging ook al kokhalsen en heb nu ook continu last van misselijkheid en lcihte duizeligheid...

Nog meer mensen last van?

::Heb de 2 scoops gemengd in een shake-beker met ong. 550ML water.

wil iemand nog volle pot kopen voor 30 euro Pm me maar ???

• Topic Starter Topic Starter
ik vind die nieuwe versie lekkerder dan de oude hoorj...

ik vind die nieuwe versie lekkerder dan de oude hoorj...

Dus het kan nog smeriger? :eek:

Ik kan dit spul echt niet gebruiken. Heb het om 1430u eergister gebruikt en was de rest van de dag misselijk en duizelig...

Snap ook niet dat iets waar meer als 1600% van de ADH aan B12 in zit goed voor je lichaam kan zijn...

B12 wordt voor een groot gedeelte in de maag afgebroken en komt niet eens in je bloed. Uiteindelijk blijft er dus maar pakweg 200% van de 1600% over.
Daarbij komt nog eens dat mocht er een overschot van B12 in je bloed terecht zijn gekomen, je dit gewoon uitplast.

B12 wordt voor een groot gedeelte in de maag afgebroken en komt niet eens in je bloed. Uiteindelijk blijft er dus maar pakweg 200% van de 1600% over.
Daarbij komt nog eens dat mocht er een overschot van B12 in je bloed terecht zijn gekomen, je dit gewoon uitplast.

drom stinkt me pis altijd zo vaag na het trainen:p

Een superproduct!
Maar wat een smaak :|

Dit product leer je drinken, ik heb hier nog de oorspronkelijke versie staan die nog erger is... maar mix dit met een 33cl Appelsap en dan is het best lekker...

Anyone just drink it...

Handel doet wat het moet doen... ik voel me voller en de dag na de training sta ik nog strak... hopelijk doet het ook wat aan het gewicht en massa.

Grtyz

• Topic Starter Topic Starter
er is ook NOS Ether Vol 1.
smaakt beter dan deze. zit ook iets mindr in maar is ook goekoper

wat een geween hier.
Ja het is smerig, erg smerig zelfs, maar het is wat mij betreft het beste supplement dat ik ooit genomen heb.
Gewoon drinken dus die handel.
Als je alleen dingen wil eten en drinken die je lekker vindt, ga dan darten of vissen ofzo

hoe lang is het gebruik max. aanbevolen, omdat er namelijk crea in zit

Ben ook begonnen.
Ik stack het samen met superchardge-labrade de komende 3 weken. de 3 weken daarna stack ik het met ragnarok.

De smaak; ik meng nos esther met rode druivensap. Ik neem op traindagen 2 scoups een uur voor training en 1 scoup meteen na training. Op rustdagen neem ik een scoup smorgens 1½ uur na mijn ontbijt en halverwege de dag 1½ uur voor mijn diner.

zal deze eens gaan proberen,omdat ik lees dat je deze ook zowel als pre en als postworkout kunt gebruiken. inderdaad een allround creatine.ook omdat hier geen boosters inzitten.
dat het niet lekker smaakt,jammer dan.Heb ik eindelijk iets gevonden!
wil nog eventueel,xtend,purple wraath of eas xxl erbij nemen.iemand enig idee welke goed voor erbij is?

zal deze eens gaan proberen,omdat ik lees dat je deze ook zowel als pre en als postworkout kunt gebruiken. inderdaad een allround creatine.ook omdat hier geen boosters inzitten.
dat het niet lekker smaakt,jammer dan.Heb ik eindelijk iets gevonden!
wil nog eventueel,xtend,purple wraath of eas xxl erbij nemen.iemand enig idee welke goed voor erbij is?

purple wraath doet het goed... vendetta ook

Wat zijn de beste tijden om dit te gebruiken, voor of na de training? khoor er verschillende verhalen over, of gewoon zowel voor als na?:)
Kwil het samen met super charge gaan gebruiken trouwens.

Wat zijn de beste tijden om dit te gebruiken, voor of na de training? khoor er verschillende verhalen over, of gewoon zowel voor als na?:)
Kwil het samen met super charge gaan gebruiken trouwens.

SC ervoor en nos erna.. en ook nos op rustdagen.. kijk voor uitleg bij de nos jp8 stack.

Terug
Naar boven