AndroidHealthClinic

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

SC ervoor en nos erna.. en ook nos op rustdagen.. kijk voor uitleg bij de nos jp8 stack.

en gewoon 2 scoops dan dus na de training neem ik aan dan he? en niks sochtends ofzo nemen op trainingdag?

Sorry hoor als ik wat domme vragen stel maar vind de beschrijving op de website toch niet helemaal duidelijk als je het gaat stacken met ander product, kan aan mij liggen hoor:o maar kost toch aardig wat geld, dus wel het wel meteen goed gebruiken dan.

Is het normaal dat het spul een beetje half hard is, vondt het er wel beetje eng uitzien om op te drinken:p en de sealing was er ook al afgehaald toen ik de dop open draaide? zat er gewoon los op..
Spul is trouwens best te drinken met dextro juice, niet echt lekker ofzo maar niet dat je ervan moet kotsen in ieder geval.
je voelt het wel beetje in je keel branden btw.

Mensen ervaring met NOS Ether in de cut?
En in combinatie met hydroxycut hardcore?

en gewoon 2 scoops dan dus na de training neem ik aan dan he? en niks sochtends ofzo nemen op trainingdag?

Sorry hoor als ik wat domme vragen stel maar vind de beschrijving op de website toch niet helemaal duidelijk als je het gaat stacken met ander product, kan aan mij liggen hoor:o maar kost toch aardig wat geld, dus wel het wel meteen goed gebruiken dan.

Neem een pre workout voor de training en NOS ether na de workout en op rustdagen. en hoe je nos moet nemen op rustdagen staat op de site ;)

Is het normaal dat het spul een beetje half hard is, vondt het er wel beetje eng uitzien om op te drinken:p en de sealing was er ook al afgehaald toen ik de dop open draaide? zat er gewoon los op..
Spul is trouwens best te drinken met dextro juice, niet echt lekker ofzo maar niet dat je ervan moet kotsen in ieder geval.
je voelt het wel beetje in je keel branden btw.

het seal kan ooit loskomen met het opendraaien van de pot, en het harder worden is iets wat je veel ziet met deze sterke supplementen, ook nox pump heeft er last van in de zakjes. verder niets om je zorgen over te maken.
ik shake het altijd en dan de dop eraf en even laten uitgassen. dan is het minder belastend voor de maag.

ik ga de NOS denk zo van de site halen want die is op, ik heb nieuwe besteld maar die worden speciaal voor ons gemaakt. De maagproblemen die sommige mensen hadden moet dan verleden tijd zijn. Komen we denk een week of 3 zonder te zitten.

en hoelang gaat het duren voor ze terug zijn?

Vandaag begonnen met 2 scoops na de training...

Niet te zuipen, echt extreem goor, vieze kaneelachtige smaak, blijft veel op de bodem liggen waardoor je op het eind een extra lading van dezer smerige massa naar binnen krijgt.

Op dit moment:
Hoor nu eigenlijk brinta te eten, maar ben gewoon te misselijk. Tijdens het drinken ging ook al kokhalsen en heb nu ook continu last van misselijkheid en lcihte duizeligheid...

Nog meer mensen last van?

::Heb de 2 scoops gemengd in een shake-beker met ong. 550ML water.
Dit is echt een ongelooflijk gay post, te misselijk om brinta te eten, niet te zuipen, extreem goor? Jongetje :rolleyes: Gewoon aan je mond zetten en in een keer weg, heb je nergens last van. Ik gebruik het nu ook weer sinds een week, heb er vol vertrouwen in!

Dit is echt een ongelooflijk gay post, te misselijk om brinta te eten, niet te zuipen, extreem goor? Jongetje :rolleyes: Gewoon aan je mond zetten en in een keer weg, heb je nergens last van. Ik gebruik het nu ook weer sinds een week, heb er vol vertrouwen in!

ik snap echt niet dat sommige mensen het niet kunne wegkrijgen... je drinkt het in 1 slok op zonder na te denken...

ik snap echt niet dat sommige mensen het niet kunne wegkrijgen... je drinkt het in 1 slok op zonder na te denken...
Precies. Ik meng het soms met appelsap; dan is het gewoon lekker :D Maarja, ik heb al heel veel verschillende producten geprobeerd, en bijna alles heeft een apart smaakje waar je aan moet wennen. Is part of the game, als je een schrale ecto wil blijven ga je maar lekker cola en sinas drinken

De oude NOS Ether dronk is echt weg als een glas sap ofzo. Geen probleem! Maar die nieuwe! Het is niet de smaak die me tegenstaat, dat is gewoon een kwestie van niet ouwehoeren maar slikken, maar m'n maag draait om joh! Als t net een minuut binnen zit ga ik me er gewoon beroerd van voelen ???

Doe mij de oude maar! :(

Smaak hiervan is idd erg goor (en ik ben echt wel wat gewend).

Helaas heb ik maar weinig gemerkt van dit supplement.

Vandaar dat ik het niet meer bestel.

pm me voor een zo goed als volle pot. Ik krijg t ook wel weg maar als je lichaam er niet lekker op reageert drink je t liever niet

Het wordt wel met de dag smeriger lijkt... Zelfs met dextrose is het voor mij nu echt moeilijk om weg te krijgen. Mja het geeft wel echt resultaat dus eigenlijk moet ik niet zeuren. Wel sick dat je plas er ook naar gaat ruiken haha.

Het wordt wel met de dag smeriger lijkt... Zelfs met dextrose is het voor mij nu echt moeilijk om weg te krijgen. Mja het geeft wel echt resultaat dus eigenlijk moet ik niet zeuren. Wel sick dat je plas er ook naar gaat ruiken haha.

over een week of 2 krijgen we een nieuwe batch speciaal voor ons gemaakt. die minder zwaar op de maag ligt en veel minder zuur is.

chuck doet zijn best ;) .. NOS is de creatopper!

we hebben weer 300 potten besteld.. ook gaat de prijs zakken tot net onder de 50euro.

over een week of 2 krijgen we een nieuwe batch speciaal voor ons gemaakt. die minder zwaar op de maag ligt en veel minder zuur is.

chuck doet zijn best ;) .. NOS is de creatopper!

we hebben weer 300 potten besteld.. ook gaat de prijs zakken tot net onder de 50euro.

Dat is goed nieuws, als het maar niet ten koste van de werking gaat:) Ben zeker van plan dit vaker te halen en als het nog wat beter weg te drinken is zou helemaal top zijn.

is supercharge een goede pre-wo samen met nos?

Iemand tips om het enigzins drinkbaar te maken? Dit is echt bizar goor :D die nasmaak ook haha

Terug
Naar boven