Fitness Seller

Nos Ether - Diesel Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg


DS037LABEL.jpg
 
Ik ga er vandaag mee beginnen! Gisteren binnengehad, alleen ik kon nog niet beginnen omdat ik moest werken. Vandaag zeker beginnen. Ik post hier over een tijdje zeker mijn ervaringen. Ik heb hoge verwachtingen na alles wat ik hier en op verschillende fora lees.
 
hij is ook te koop bij xxl ...:P
 
Ik ga er vandaag mee beginnen! Gisteren binnengehad, alleen ik kon nog niet beginnen omdat ik moest werken. Vandaag zeker beginnen. Ik post hier over een tijdje zeker mijn ervaringen. Ik heb hoge verwachtingen na alles wat ik hier en op verschillende fora lees.


Laat het zeker even weten! Vermeld ook even wat je nog meer ernaast gebruikt.

Ik wil graag dit supplement een keer proberen, maar ik weet nog niet precies wat is post work out wil nemen. Zat in tegenstelling tot mij vorige post te twijfelen of ik er After Max van ON bij kon nemen, maar dan neem ik twee keer in korte tijd creatine. Anders waarschijnlijk los proteine en l-glutamine.

Wilde misschien pre workout ook nog waxy maize nemen. Net een snoepwinkel dat BB.com :D
 
Ik begin binnekort ook met Nos Ether. Ik zal mijn ervaringen hier neer zetten.
 
Hoe gebruiken jullie dit supplement na de training?

Op de verpakking staat dat je minimum 15 minuten moet wachten na het drinken ervan voordat j iets anders mag drinken, buiten water.
Maar ik wou eigenlijk X-Targo tegelijkertijd ermee innemen.

Maar is dat dan een slecht idee omdat het dan misschien de effecten van NOS Ether vermindert?
 
Hoe gebruiken jullie dit supplement na de training?

Op de verpakking staat dat je minimum 15 minuten moet wachten na het drinken ervan voordat j iets anders mag drinken, buiten water.
Maar ik wou eigenlijk X-Targo tegelijkertijd ermee innemen.

Maar is dat dan een slecht idee omdat het dan misschien de effecten van NOS Ether vermindert?

ik ga dat even navragen voor je ;)
 
Dankjewel voor het snelle antwoord!

Ik ben er niet zo duidelijk uit omdat iemand op de vorige pagina ook al zei dat BB.com zelf adviseert om het in te nemen met L-Glutamine als ik me niet vergis.
En de combo van X-Targo en dit na een training leek me de ideale samenstelling om te recuperen.

Het is ook een beetje uit gemakkelijkheid zodat ik niet op de klok hoef zitten te kijken om na het kwartier van drankje te wisselen.
 
Hoe gebruiken jullie dit supplement na de training?

Op de verpakking staat dat je minimum 15 minuten moet wachten na het drinken ervan voordat j iets anders mag drinken, buiten water.
Maar ik wou eigenlijk X-Targo tegelijkertijd ermee innemen.

Maar is dat dan een slecht idee omdat het dan misschien de effecten van NOS Ether vermindert?


Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de eiwitten die er in zitten de werking wel eens tegen zouden kunnen gaan. Zoek anders contact met Chuck Diesel op een forum van bb.com (weet niet of ik dit mag posten hier, sorry als het niet mag :rolleyes:) of wacht op reply van XXL.
 
Dankjewel voor het snelle antwoord!

Ik ben er niet zo duidelijk uit omdat iemand op de vorige pagina ook al zei dat BB.com zelf adviseert om het in te nemen met L-Glutamine als ik me niet vergis.
En de combo van X-Targo en dit na een training leek me de ideale samenstelling om te recuperen.

Het is ook een beetje uit gemakkelijkheid zodat ik niet op de klok hoef zitten te kijken om na het kwartier van drankje te wisselen.

Was mijn post, je kan het nakijken op bb.com. Staat onder de ingredienten en gebruiksaanwijzing. Je kan er dus ook xtra carbs bij nemen. :D
 
Hoe gebruiken jullie dit supplement na de training?

Op de verpakking staat dat je minimum 15 minuten moet wachten na het drinken ervan voordat j iets anders mag drinken, buiten water.
Maar ik wou eigenlijk X-Targo tegelijkertijd ermee innemen.

Maar is dat dan een slecht idee omdat het dan misschien de effecten van NOS Ether vermindert?

Yep that's fine. Just no food or protein powder because the stomach has to produce acid to digest the protein and food and can give you an upset stomach. Carbs are ok.

rechtstreeks van de producent "Chuck" ;)

Dus samen met xtargo is pefect...
 
Laatst bewerkt:
Ah ok! Sorry ik had het niet meer opgezocht van wie de post was. ;)

Maar nu weet ik in elk geval toch al iets. Ik ga zeker nog wachten op het antwoord van xxl.

Ik zie net terwijl ik mijn post aant previewen ben dat Rene al heeft geantwoord.

Merci voor de hulp allebei! Dan weet ik wat ik kan doen en kan ik er weer tegenaan gaan. :bow2:
 
Het is net sinterklaas vandaag... En maar wachten tot er iemand met een pakketje voor me komt van XXL :)
 
op bb.com staat ditte

Mixing Instructions:
Do not mix with protein or any other liquid except water. Do not consume any liquids other than water for at least 15 minutes after drinking ETHER. Do not eat any food for at least 20 minutes after consuming ETHER. *Drink pre-workout mixture one hour before training. Drink post workout mixture immediately after workoutat least 15 minutes before food or protein. You may add fruit flavored drink mix for a desired taste.

Additional notes:
Mix pre and post workout dosage with 20-25g carbs (simple or complex) and/or 2g to 5g L-glutamine for enhanced results.
 
Ether is misschien qua product wel goed, maar de smaak is toch echt een zware tegenvaller. Je zou mij niet snel over smaak horen, ik heb vrijwel nergens moeite mee om in te nemen. Maar dit slaat toch wel alles. Als je het mixed met water, wordt het een bruine brol die smaakt naar iets 'ice tea'-achtig, maar dan veel slechter.

Helaas is dit geen product voor mij.
 
Als de mindere smaak het enigste nadeel is, dan zou het mij echt niet weerlaten om dit product te gebruiken.

Als je dit product naast NoXplode zet, wat zijn de voordelen NOS Ether?
 
Als de mindere smaak het enigste nadeel is, dan zou het mij echt niet weerlaten om dit product te gebruiken.

Als je dit product naast NoXplode zet, wat zijn de voordelen NOS Ether?

Voordelen NOS Ether t.o.v. No-xplode

Geen caffeïne (dus s'avonds makkelijker inslaap komen)

Dit is het enige, qua ingredienten zijn deze twee producten nagenoeg bijna het zelfde, alleen is NOS Ether in sommige ingredienten nog hoger gedosseerd.
 
Hij smaakt naar Ice Tea in combinatie met een goede schep zand. Ruikt ook zwaar naar modder.
 
Laatst bewerkt:
Voordelen NOS Ether t.o.v. No-xplode

Geen caffeïne (dus s'avonds makkelijker inslaap komen)

Dit is het enige, qua ingredienten zijn deze twee producten nagenoeg bijna het zelfde, alleen is NOS Ether in sommige ingredienten nog hoger gedosseerd.


ik zou zeggen probeer ze beiden eens.. en merk hoeveel sterker NOS is.. er zit echt veel verschil in. En de meest werkzame ingredienten lossen nu eenmaal gewoon slecht op.. Dat is een probleem.

We zijn bezig met en XXL pre workoutbooster en als je echt voor een goede werking gaat is de smaak en oplossing een groot probleem...
 
Ik snap niet dat mensen moeite hebben met de smaak... Ik klok ether zo weg en vind het lkkr fris. en zoals Chuck Diesel heeft gezegd.. ookal smaakt het naar motor olie, als het werkt drink ik het op....

Nos ether zit heel veel in. het heeft ook werking op de testo levels. je kan er een verhoogd libido van krijgen.

Ik krijg een grotere energy boost met Nos Ether dan met N.O. Xplode, want ik ben totaal niet meer gevoelig voor caff... ik kan slapen met een dubbele dosis N.O. Xplode...

En k vraag wel ff een vergelijking van de creator himself... ik kan alleen zeggen dat t voor mij beter werkte maar ben niet helemaal into de sup science...
 
Voordelen NOS Ether t.o.v. No-xplode

Geen caffeïne (dus s'avonds makkelijker inslaap komen)

Dit is het enige, qua ingredienten zijn deze twee producten nagenoeg bijna het zelfde, alleen is NOS Ether in sommige ingredienten nog hoger gedosseerd.

Zit toch nog wel wat verschil in volgens mij. Of het alleen een marketing truc is weet ik niet maar Chuck schijnt de toevoeging "Cerdyceps" ook belangrijk te vinden.

Op internet kon ik vinden dat het veel door Chinese atleten wordt gebruikt.
 
Back
Naar boven