MuscleMeat

Nos Ether - Diesel Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg


DS037LABEL.jpg
 
Zit toch nog wel wat verschil in volgens mij. Of het alleen een marketing truc is weet ik niet maar Chuck schijnt de toevoeging "Cerdyceps" ook belangrijk te vinden.

Op internet kon ik vinden dat het veel door Chinese atleten wordt gebruikt.

even geduld... antwoord van chuck diesel, komt r aan.... er waren meer redenen. ik heb het een x zien opschrijve weet alleen niet waar, maar ik heb de vraag bij hem voorgelegd en er komt binnekort een duidelijk antwoord...
 
Vandaag mn pot geopend en de eerste scoop met water ingenomen. Lekker is wat anders, maar helemaal niet slecht!
 
dit zijn de woorden van Chuck Diesel himself over de vergelijking met N.O. Xplode

NOxplode is just stimulants and a little creatine (1g), and some stuff for nitric oxide. Its not formulated to increase strength, power, lean muscle mass, endurance and recovery and nitric oxide like NOS ETHER.

The problem is the write up for NOxplode is BS and people think it will do what something like NOS ETHER will do. If you take the caffeine out of NOxplode you have a bunch of nothing.

NOS ETHER is something you cannot compare to NOxpode. When JP8 comes out that is something you compare to noxplode, or ready4war.

NOS ETHER contains creatine, ribose, phosphates, magneisum, malate, everything you need for more ATP (the strength/power compound in your body).

Noxplode isnt for anything but energy and maybe some pumps.
 
NOxplode is just stimulants and a little creatine (1g), and some stuff for nitric oxide. Its not formulated to increase strength, power, lean muscle mass, endurance and recovery and nitric oxide like NOS ETHER.

The problem is the write up for NOxplode is BS and people think it will do what something like NOS ETHER will do. If you take the caffeine out of NOxplode you have a bunch of nothing.

NOS ETHER is something you cannot compare to NOxpode. When JP8 comes out that is something you compare to noxplode, or ready4war.

NOS ETHER contains creatine, ribose, phosphates, magneisum, malate, everything you need for more ATP (the strength/power compound in your body).

Noxplode isnt for anything but energy and maybe some pumps.

Wat er bovenstaand genoemd wordt qua ingredienten, zit op ribose na ook allemaal in NO-Xplode.

Tuurlijk maakt Chuck er zelf een mooi verhaaltje van, anders zou hij geen goeie zakenman zijn, geef hem eens ongelijk.
 
The problem is the write up for NOxplode is BS and people think it will do what something like NOS ETHER will do.

tja.. dat wetn we nooit neej.... mja ****it.. probeer en gij zult merken
 
Normaal gesproken neem ik mijn BCAA voor en direct NA de training. Nu wordt er aangegeven niets te nemen na het gebruik van Nos na de training. Doe jij dat wel? Of houd je je aan de voorgeschreven instructies?
 
ik doe het wel, ik geloof niet dat die 4-5 tabs nou zoveel invloed zullen hebben op de opname van Nos
 
Ja ik zou mn poeder dan willen mixen met Nos. Opzich zou ik ook niet denken dat het effect zou hebben als ik zo kijk naar de ingredienten. Maar misschien dat iemand er al eens naar gevraagd heeft en er uitsluitsel over heeft.
 
even geduld... antwoord van chuck diesel, komt r aan.... er waren meer redenen. ik heb het een x zien opschrijve weet alleen niet waar, maar ik heb de vraag bij hem voorgelegd en er komt binnekort een duidelijk antwoord...

Als je even googlet op Cordyceps vind je al redelijk wat. Bijvoorbeeld dit:

Cordyceps sinensis: testosteronschimmel

Cordyceps sinensis zit nog steeds in de obscure hoek van de natuurgeneeskunde. Het ligt al wel als libido-stimulerend supplement in reformzaken maar het is nog niet doorgedrongen tot de sportwereld. Maar dat gaat misschien veranderen als supplementenmakers zich de mogelijkheden van de Cordyceps alias de rupsenzwam of de Chongzao realiseren.

De oude Chinezen moesten de Cordyceps gaan zoeken op plaatsen waar rupsen zich hadden ingegraven. De schimmel leeft als parasiet op rupsen. In vruchtbare bodem groeit hij uit tot een soort kleine paddestoel die wel wat weg heeft van een Spaanse peper. Tegenwoordig kweken bedrijven hem op grote schaal op sojaschroot.

De effectieve doseringen liggen tussen de 2 en 4 gram per dag.(2)

Immuunsysteem
Cordyceps doet iets met het immuunsysteem. Harde gegevens over zieke mensen die sneller genezen zijn er echter niet. Aziatische onderzoekers hebben wel, vooral met reageerbuisonderzoek, ontdekt dat Cordyceps allerlei dingen in het lichaam doet waarvan ze denken dat die gunstig zijn.

Cordyceps verhoogt bij hepatitispatienten bijvoorbeeld de productie van eiwitten die het immuunsysteem gebruikt, zoals gammaglobulines.(3) Verder helpt de schimmel de killercellen van gezonde mensen en mensen met leukemie bij het opruimen van vijandige indringers.(4) Cordyceps vermindert de aanmaak van de ontstekingseiwitten die astmapatienten zoveel last bezorgen. In reageerbuizen tenminste.(5) Extracten van de schimmel remmen de groei van kankercellen in reageerbuizen, maar wetenschappers weten niet welke stoffen daarvoor verantwoordelijk zijn.(6)

Er is dus enige grond voor immunologische claims. Dat geldt ook voor de bewering dat Cordyceps de aanmaak van ATP in levercellen verhoogt. Bij muizen klopt dat. Onderzoek naar mensen is er niet, maar kruidenonderzoekers denken dat dit effect verklaart waarom vooral ouderen zich vitaler voelen als ze Cordyceps gebruiken.(7)

Insuline
Minder hoopgevend verliepen de onderzoeken naar de toepassing van de schimmel bij diabetes-2. Het middel zou de cellen gevoeliger maken voor insuline. Cordyceps verminderde in hoge doseringen weliswaar de behoefte aan insuline, maar had geen effect op het suikertransport in de cellen. Ook verhoogde Cordyceps het uithoudingsvermogen van ratten niet.(8)

Testosteron
In reageerbuisproeven met zaadbalcellen van muizen is gebleken dat Cordyceps de aanmaak van testosteron verhoogt. Uit die studies bleek verder dat Cordyceps in hoge doseringen met HCG concurreert.(9) (10)

Overigens is de duur van het effect beperkt: 2 tot 3 uur.

De aan de Cordyceps sinensis verwante Cordyceps militaris heeft waarschijnlijk dezelfde pro-androgene eigenschappen als de C. sinensis. Chinese onderzoekers ontdekten dat ratten met kanker langer leefden als ze militaris kregen, dat hun cortisol- en testosteronspiegels stegen en dat hun geslachtsorganen zwaarder werden. De ratten waren trouwens gecastreerd.(11) Dat wijst erop dat Cordyceps ook aangrijpt op de bijnier. Cordyceps zou dus wel eens een goede toevoeging kunnen zijn voor pre-work-outprecursoren.

Cordyceps is een experiment waard. De stof is niet erg toxisch. Hou er wel mee rekening dat Cordyceps de bloedstolling vermindert.(12)

bron: http://www.ergogenics.org/cordyceps2.html
 
Normaal gesproken neem ik mijn BCAA voor en direct NA de training. Nu wordt er aangegeven niets te nemen na het gebruik van Nos na de training. Doe jij dat wel? Of houd je je aan de voorgeschreven instructies?

dat kan prima.. alleen niet echt eten
 
Wat er bovenstaand genoemd wordt qua ingredienten, zit op ribose na ook allemaal in NO-Xplode.

Tuurlijk maakt Chuck er zelf een mooi verhaaltje van, anders zou hij geen goeie zakenman zijn, geef hem eens ongelijk.

je hebt het alleen over de strenght powerblend nu... er zit veel meer in. en zelfs al zit er hetzelfde in het is veel beter. ik merk het zelf en heeel veeel mensen.
 
Hebben jullie ook ongeveer een half uur na inname een milde flush? Soort koude tinteling in je lijf. Ik krijg er niet echt een hele erge energiekick van, maar wel zin om te trainen.
 
Dus je zou het ook tegelijkertijd kunnen innemen met dextrojuice na de training ?
 
Hebben jullie ook ongeveer een half uur na inname een milde flush? Soort koude tinteling in je lijf. Ik krijg er niet echt een hele erge energiekick van, maar wel zin om te trainen.

Ja inderdaad! Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel. Iemand zei eens dat hij tintelingen in het gezicht voelde maar ik voel ook meer wat jij nu beschrijft. Het is niks storend ofzo maar wel iets wat je nogal goed merkt.

De ernegiekick blijft bij mij ook uit maar ik krijg wel al snel zin om met alles te heffen en te dragen wat in m'n gezichtsveld staat. ;)
 
En nogmaals mensen die klagen over de smaak... je moet het met een volle shakebeker zuipen... te weinig water is zeer goor.... volle shakebeker goed te doen...

PS: als je last van je maag krijgt van NOS Ether... drink het dan rustig gedurende 15 minuten
 
Tintelingen had ik inderdaad in mijn gezicht. Maar niet bijzonder storend.
Zo de eerste lading voor de training.
 
En nogmaals mensen die klagen over de smaak... je moet het met een volle shakebeker zuipen... te weinig water is zeer goor.... volle shakebeker goed te doen...

PS: als je last van je maag krijgt van NOS Ether... drink het dan rustig gedurende 15 minuten
Ik krijg het zo amper binnen dus, gewoon zo rap mogelijk binnenkappen met de neus dicht, en direct m'n mond spoelen met water:p
 
Ja precies, met zo min mogelijk water innemen, en daarna met zo veel mogelijk water wegspoelen.
 
hoeveel water hebben jullie dan in je shakebeker??? het smaakt gewoon waterig als je je beker helemaal vol gooit met water....

zal wel aan mij liggen dan.... (ik vind t lkkr :P)
 
Nog maar een vraagje aan mensen die dit product al gebruikt hebben:


Zit er genoeg creatine en NO in dit product en zou het dus een overkill zijn om er nog andere creatine en NO producten bij te nemen?

Het is al een 5 in 1 product, ik vind persoonlijk dat het geldverspilling zou zijn als je er nog zou nemen..
 
Back
Naar boven