XXL Nutrition

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

Ik ben nu 2 dagen met dit product bezig. Heb de laadfase dubbel gedaan omdat ik nooti kan wachten:P

Gister niet getraind maar voelde wel een soort van euforisch gevoel na het innemen, een soort van machtig gevoel (net als bij coke maar dan in mindere mate)

Vanmorgen voor het ontbijt 2 scheppen en toen gaan trainen. Ik wet niet of het tussen me oren zit maar ik heb alle PR's gebroken. 100 kilo bench is me zelf voor de eerste keer gelukt!!! *schouderklopje* Net na de training weer meteen 2 scheppen en het euforische is weer duidelijk aanwezig.

Ik ben benieuwd wat dit product me allemaal nog meer gaat brengen, ik zal over een week of 2 nog eens posten met mijn bevindingen.

Alleen de smaak gadverdamme, het is net dezelfde smaak als dat je net hebt lopen kotsen, dat bittere zure zeg maar. Maja je moet er wat voor over hebben he.

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
echt ieder1 over die smaak...

dan hebben jullie nooit de R4W poeder genomen... is er nu ook niet meer, maar dat was pas vies....

maar mooi om te lezen tjook dat je je er goed bij voelt.. suc6

shit shit ik wil ook maar moet nog 1 week wachten mag volgende week zondag beginnen volgens mijn schema

net 1 schepje geprobeerd ik vind het echt niet vies ofzo het is niet de lekkerste limonade maar vies zeker niet
vindt het lekkerder als no-xplode

Icm AA drank en een scheut water is het helemaal prima te doen. Doe er wel water bij, anders brand je huig wag van de zuurheid.

ik vind t ook lkkrdr dan no xplode

Ik wil deze ook aanschaffen. Welke smaak is aan te raden of juist af te raden??

Ik wil deze ook aanschaffen. Welke smaak is aan te raden of juist af te raden??

haha er is maar 1 smaak!

ik ben er nu ook een paar dagen mee bezig.. en ik vind het fantastisch en dat zeg ik niet snel. Ben de hele dag voller en voel me ook lekker..

Morgen krijg we weer een nieuw lading binnen.. :D

Train jij ook eigenlijk veel XXL? Je hebt al die producten lekker binnen handbereik!! Wat zijn je stats??

haha er is maar 1 smaak!

ik ben er nu ook een paar dagen mee bezig.. en ik vind het fantastisch en dat zeg ik niet snel. Ben de hele dag voller en voel me ook lekker..

Morgen krijg we weer een nieuw lading binnen.. :D

ook de DTH??? :D

en volgens mij is XXL 1ne big mawaafukka

Heeft het zin om Nos Ether te combineren met Noxpump (Dorian Yates)... of wordt dat wat teveel van het goede ? :D

BERICHT VAN CHUCK DIESEL

let people know I said the products that taste really good is because there in nothing in the product. if they mix nos ether in cold water, 16oz with a little juice it taste fine.

mbt de smaak. Ik heb het vandaag voor het eerst genomen met dextrose van XXL. Dat neutraliseert de smaak absoluut, gaat er makkelijk in.. en ja.. die dextrose is ook wel zo fijn!

mbt de smaak. Ik heb het vandaag voor het eerst genomen met dextrose van XXL. Dat neutraliseert de smaak absoluut, gaat er makkelijk in.. en ja.. die dextrose is ook wel zo fijn!

ja doe ik ook zo... dat scheelt enorm en is nog beter ook.

ik zal het even opnemen in de omschrijving...

Er is een nieuwe lading onderweg met een nieuwe smaak MANGO..
maar ik stel me er niet veel van voor.

zo de site bijgewerkt ;)

XXL Tip!
Neem de NOS ETHER in met wat DextroJuice dat verbetert de opname en maakt de smaak veel beter. De smaak van NOS ETHER is behoorlijk zuur en niet echt lekker. Dit komt de door hoge dosering werkzame stoffen.

Laatst bewerkt:
Kijk eens! Toch nog eens een nuttige post van mij! :)

Mooi, want ik heb wel last van slechte smaak van NOS;)

Krijg hem als het goed is morgen binnen, zal wel ff zeggen wat ik ervan vind ;)

Denk je dat je dit ook kan stacken met energized-xpand??

Goeie reacties over dit product tot nu toe:D

Terug
Naar boven