XXL Nutrition

Now Foods Water Out

Een keer proberen kan geen kwaad toch? Zeker niet voor dat bedrag

Op zich niet nee maar tenzij je de rest van je training, voeding en overige activiteit constant houdt kun je dan nog steeds niet met een redelijke betrouwbaarheid op basis van je eigen ervaring zeggen of het nou wel werkt of niet. Je zou een suikerpil op B&F kunnen zetten met daarbij 'maak zieke gains' en dan zouden er nog wel wat reviews binnen komen dat het werkt. Als het placebo effect niet bestond zouden er VEEL minder supplementen bestaan.

Op zich niet nee maar tenzij je de rest van je training, voeding en overige activiteit constant houdt kun je dan nog steeds niet met een redelijke betrouwbaarheid op basis van je eigen ervaring zeggen of het nou wel werkt of niet. Je zou een suikerpil op B&F kunnen zetten met daarbij 'maak zieke gains' en dan zouden er nog wel wat reviews binnen komen dat het werkt. Als het placebo effect niet bestond zouden er VEEL minder supplementen bestaan.

Helemaal mee eens, er zijn maar een select aantal supplementen die ook daadwerkelijk echt werken.
En als mensen tientallen euro's voor placebo willen betalen, be my guest.
Ik vind het vanuit persoonlijk opzicht gewoon interessant om supplementen te testen

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal mee eens, er zijn maar een select aantal supplementen die ook daadwerkelijk echt werken.
En als mensen tientallen euro's voor placebo willen betalen, be my guest.
Ik vind het vanuit persoonlijk opzicht gewoon interessant om supplementen te testen

+1 !!!

Ik soms een lijst op van supplementen die voor mij absoluut werken en het mooie is dan nog dat ze allemaal aan de lage prijskant zijn!

cafeïne booster van xxl werkt fenomenaal!
je zal er gaan van trillen , onuitputbare energie heb je ervan en het stelt je hongergevoel lang uit!
nu moet ik wel zeggen ik ben GEEN koffiedrinker, dus dit spul werkt voor mij echt goed!

€ 12,95 voor 250 capsules

Biergist uit 't kruidvat, ik had geen 'acute' last van acné maar hier en daar een storende puist en dan soms op momenten dat je het echt niet wou!
Ik neem 3 tabletten , 3 x daags en al maanden geen acné meer te bespeuren!
ECHT wondermiddel!

€ 2.35 voor ontelbaar pillen :D

verder neem ik nog omega 3, multivitamine pil , whey , creatine, magnificent van b&f maar deze laatsten zijn moeilijk te beoordelen omdat deze gepaard gaan met keiharde training en streng dieet .. het is zeer moeilijk om bij deze producten te achterhalen welk product voor welke 'vooruitgang' heeft gezorgd!

Al moet ik wel zeggen dat die creatine (olimp) me wel meer kracht heeft gegeven, dit durf ik bijna met 90% zekerheid zeggen!

Ik test ook graag supplementen uit en al zeker als de prijs aan de lage kant is :)

Ik ben benieuwd naar deze 'water out' volgens stefanovich werkt dit echt en al op zeer korte tijd dus ben erg benieuwd!

begon voor een wedstrijd enkele weken ervoor met fluid fighters van performance

Ik heb hem in wedstrijdvoorbereiding gebruikt en merkte wel verschil

Iemand nog nuttige toevoegingen over de resultaten van dit supplement? :)

Iemand nog nuttige toevoegingen over de resultaten van dit supplement? :)

Na 2x 2 dagen gebruiken wel degelijk resultaat gezien. (2on, 1 off, 2 on)

Ik ben wat lichter geworden en moest ontzettend vaak pissen (ook 's nachts 1 a 2 keer).
Vocht wel is duidelijk wat minder geworden.

Na een aantal dagen merk ik toch zeker verschil!

inderdaad vaak pissen en je zweet een stuk meer.
onderarmen en buik hebben meer definitie en de weegschaal geeft ruim anderhalve kilo minder aan.

Aders knallen er nu toch wel erg uit :D

Bij mij zijn me veins op me onderarmen stuk sterker geworden
Ik ben er zeker over te spreken :)

Lekker Chrisje, mijn log ging er ineens ook een hele pagina over haha! Top spul indd :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang gebruik je het nu?
Misschien is je zoutinname te hoog

Ik heb het 4 dagen gebruikt waaronder 1 dag niet.
Telkens 2 caps en dit 2x /dag

moest er ook niet meer van gaan urineren...
laat ons zeggen dat ik met een avond zuipen scherper kan komen te staan dan met water out...

Heb het nu 1,5 week gebruikt en de aanbevolen dosering toegepast (2x 2caps p/d).

Resultaat is 0

Zout inname is minimaal.

Verder met , eens, wat alcohol doet mij meer dan dit product.

dronk je er veel water bij?

Bij alcohol is het effect groter omdat het in 1 nacht gebeurd.
Ik merkte na 2 weken dan onderarmen kuiten en schouders toch een stuk droger stonden.

Moet wel max 10% hebben gok ik

Terug
Naar boven