Helemaal mee eens, er zijn maar een select aantal supplementen die ook daadwerkelijk echt werken.
En als mensen tientallen euro's voor placebo willen betalen, be my guest.
Ik vind het vanuit persoonlijk opzicht gewoon interessant om supplementen te testen
+1 !!!
Ik soms een lijst op van supplementen die voor mij absoluut werken en het mooie is dan nog dat ze allemaal aan de lage prijskant zijn!
cafeïne booster van xxl werkt fenomenaal!
je zal er gaan van trillen , onuitputbare energie heb je ervan en het stelt je hongergevoel lang uit!
nu moet ik wel zeggen ik ben GEEN koffiedrinker, dus dit spul werkt voor mij echt goed!
€ 12,95 voor 250 capsules
Biergist uit 't kruidvat, ik had geen 'acute' last van acné maar hier en daar een storende puist en dan soms op momenten dat je het echt niet wou!
Ik neem 3 tabletten , 3 x daags en al maanden geen acné meer te bespeuren!
ECHT wondermiddel!
€ 2.35 voor ontelbaar pillen
verder neem ik nog omega 3, multivitamine pil , whey , creatine, magnificent van b&f maar deze laatsten zijn moeilijk te beoordelen omdat deze gepaard gaan met keiharde training en streng dieet .. het is zeer moeilijk om bij deze producten te achterhalen welk product voor welke 'vooruitgang' heeft gezorgd!
Al moet ik wel zeggen dat die creatine (olimp) me wel meer kracht heeft gegeven, dit durf ik bijna met 90% zekerheid zeggen!
Ik test ook graag supplementen uit en al zeker als de prijs aan de lage kant is
Ik ben benieuwd naar deze 'water out' volgens stefanovich werkt dit echt en al op zeer korte tijd dus ben erg benieuwd!