MuscleMeat

Now Foods Water Out

Waarom niet gewoon lactose uit je voeding weglaten (kwark, melk) en zo min mogelijk zout, overdag veel komkommer en tomaat en voordat je gaat slapen een stengel bleekselderij? Heb je hetzelfde al dan niet een beter effect..

Betwijfel alleen of de kosten dan hetzelfde zijn:rolleyes:..

Kan alleen maar zeggen dat ik goede ervaringen heb met de producten van NOW Foods.

Kan alleen maar zeggen dat ik goede ervaringen heb met de producten van NOW Foods.

Same here. Alleen dit product geeft mij geen (zichtbaar) resultaat.
Wil niet zeggen dat het slecht is want er zijn zat reviews waar wel verandering opgemerkt wordt door de gebruiker.

Waarom niet gewoon lactose uit je voeding weglaten (kwark, melk) en zo min mogelijk zout, overdag veel komkommer en tomaat en voordat je gaat slapen een stengel bleekselderij? Heb je hetzelfde al dan niet een beter effect..

Dan zijn ook ineens heel wat makkelijk te vinden eiwitbronnen uit je voeding geschrapt (vergeet kwark en andere zuivel met veel eiwitten omwille van de lactose, tonijn omwille van het zout, en ga zo maar door). Een gebalanceerde voeding met veel eiwitten vinden zonder lactose of zout inname boven het gemiddelde te brengen is niet eenvoudig hoor.

Grtz,

Houdt lactose veel vocht vast ?

Lijkt me meer dan genoeg idd. vreemd dat de ervaringen zo uiteen lopen.

Same here. Alleen dit product geeft mij geen (zichtbaar) resultaat.
Wil niet zeggen dat het slecht is want er zijn zat reviews waar wel verandering opgemerkt wordt door de gebruiker.

Waarschijnlijk werkt het product gewoon niet of nauwelijks maar hebben de mensen waarbij het wel werkte ook nog iets anders gedaan.

Hij mag eerst even uitleggen volgens welk lichamelijk proces 'zuivel de huid dikker maakt' (tip: bestaat niet).

Tjah, als we allemaal zo beginnen...Dan doet die domme Belg mee hoor; hier komt ie............................

Nee. :-)

Als je een (debiele) claim maakt, onderbouw hem dan. Als je dat niet doet dan is er ook niet meer dat ik kan doen dan zeggen dat het simpelweg niet waar is. Uit het feit dat je er verder niet op ingaat concludeer ik dan ook dat je het niet kunt onderbouwen.

Dan zijn ook ineens heel wat makkelijk te vinden eiwitbronnen uit je voeding geschrapt (vergeet kwark en andere zuivel met veel eiwitten omwille van de lactose, tonijn omwille van het zout, en ga zo maar door). Een gebalanceerde voeding met veel eiwitten vinden zonder lactose of zout inname boven het gemiddelde te brengen is niet eenvoudig hoor.

Grtz,

Het is makkelijk om even een omelet te bakken of desnoods je eieren te koken voordat je gaat slapen.
Bedoelde ook toegevoegd zout, tonijn eet ik ook nog dagelijks

Ok, waarom zijn er dan x-aantal westrijd athleten die enkele weken voor ze't podium opgaan brood en zelfs tonijn (wat anders een prima eiwitrijke voedingsbron is) alsook zuivel vermijden...
Hardheid alsook vasculariteit komt niet tot z'n recht als je deze middelen blijft gebruiken in hoge mate. Zout is iedereen het over eens, doch staat zuivel nog steeds open ter discussie.

Ik ben nooit een krak geweest in van die wetenschappelijke onderzoeken googlen en hier posten, maar ervaring (mezelf en anderen incluis) heeft me over de jaren toch 1 en ander geleerd.
Ook andere DBB-forumleden die af -en toe 'es een podium doen blijven in zekere mate van zuivel af een paar weekjes voor ze op moeten.

Nu is het jouw beurt om mijn tegendeel te bewijzen lijkt me.

Shoot. We kunnen er alleen maar van leren zou'k zeggen.

Pleurklaat, ik was onder de impressie dat jij een onderbouwing ging geven waarin je verduidelijkte waarom ik het bij het verkeerde eind had...

Ok, waarom zijn er dan x-aantal westrijd athleten die enkele weken voor ze't podium opgaan brood en zelfs tonijn (wat anders een prima eiwitrijke voedingsbron is) alsook zuivel vermijden...
Hardheid alsook vasculariteit komt niet tot z'n recht als je deze middelen blijft gebruiken in hoge mate. Zout is iedereen het over eens, doch staat zuivel nog steeds open ter discussie.

Ik ben nooit een krak geweest in van die wetenschappelijke onderzoeken googlen en hier posten, maar ervaring (mezelf en anderen incluis) heeft me over de jaren toch 1 en ander geleerd.
Ook andere DBB-forumleden die af -en toe 'es een podium doen blijven in zekere mate van zuivel af een paar weekjes voor ze op moeten.

Nu is het jouw beurt om mijn tegendeel te bewijzen lijkt me.

Shoot. We kunnen er alleen maar van leren zou'k zeggen.

Als je een (debiele) claim maakt, onderbouw hem dan. Als je dat niet doet dan is er ook niet meer dat ik kan doen dan zeggen dat het simpelweg niet waar is. Uit het feit dat je er verder niet op ingaat concludeer ik dan ook dat je het niet kunt onderbouwen.

Even gequote voor jullie

• Topic Starter Topic Starter

ja , dagelijks 4 à 5 liter
Ik ga niet zeggen dat het NIETS deed .. tenminste dat denk ik toch niet...
maar ik had er na het lezen van jullie bevindingen wel meer van verwacht

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Ik probeer het nogmaals uit , deze x langer dan 4 dagen
als het dan niet werkt, werkt het niet voor mij...

Tof dat jullie beiden zo volwassen reageren !
Echt top !

Wordt ook een beetje moe van de "onderbouw" trend.
Een stukje uitleg is geen overbodige luxe. Mensen vragen echter tegenwoordig hele boekwerken voordat ze iets aan willen nemen. UTFS

"Nee jij moet onderbouwen"
"Ik? Nee jij!"
"Niet! Jij zegt het, dus onderbouwen!"
"Wat zeg ik? Jij onderbouwt niets!"

Wordt ook een beetje moe van de "onderbouw" trend.
Een stukje uitleg is geen overbodige luxe. Mensen vragen echter tegenwoordig hele boekwerken voordat ze iets aan willen nemen. UTFS

"Nee jij moet onderbouwen"
"Ik? Nee jij!"
"Niet! Jij zegt het, dus onderbouwen!"
"Wat zeg ik? Jij onderbouwt niets!"

+1, doch wat wil "UTFS" zeggen?

Terug
Naar boven