AndroidHealthClinic

NOX Pump is back!

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het met de verzendkosten op die site? staat nergens vermeld ofzo daar..

mmm op ebay stond het er wel bij - heb voor 2 dozen 20 pond betaald aan verzendkosten. Dus voor 2 dozen ongeveer 70 pond betaald (= 77 euro) alles samen.
Vind dat best nog wel meevallen!
En het is ook niet dat het op elke straathoek te vinden is dus ik heb dat er voor over.

zit er veel caffeine in ?

ik kan niet goed tegen caffeine , ik haat dat nerveus en gejaagd gevoel

Unleash v1, NOS Ether oude formule, allemaal goede resultaten mee, die heerlijke rush tijdens het trainen. Vond het super, helaas met die nieuwe formules merk ik niks meer. Wilde die Dark Rage proberen maar die is uitverkocht, NOX Pump Extreme ook. Wat is vervolgens volgens julllie een aanrader? Crack, maar wat nog meer? Bedankt alvast, wil deze week namelijk no een bestelling plaatsen bij xxl!

Unleash v1, NOS Ether oude formule, allemaal goede resultaten mee, die heerlijke rush tijdens het trainen. Vond het super, helaas met die nieuwe formules merk ik niks meer. Wilde die Dark Rage proberen maar die is uitverkocht, NOX Pump Extreme ook. Wat is vervolgens volgens julllie een aanrader? Crack, maar wat nog meer? Bedankt alvast, wil deze week namelijk no een bestelling plaatsen bij xxl!

ben ik ook benieuwd naar. Mon nox pump is bijna op namelijk en wanneer die te krijgen is onzeker.

@ ,

vergeet niet je bevindingen van nox pump extreme mee te delen , ik ben nieuwschierig ;)

nox pump is bij xxl niet uitverkocht - die komt pas in januari 2010

heb ik ook ooit geprobeerd en vond hem niet zo goed, zal van persoon tot persoon afhangen

@ ,

vergeet niet je bevindingen van nox pump extreme mee te delen , ik ben nieuwschierig ;)

normaal gezien ga ik hem zaterdag uitproberen - voor de 2e doos die ik had gekocht had ik meteen een koper en die gaat hem morgen proberen denk ik

ben benieuwd ^^

ik zou dan best ook eens mijn eigen log updaten :D

100% whiteflood van controlled labs!
Te koop bij onze sponsers.
In amerika wordt whiteflood ook erg hoog aangeprezen, en heb het zelf ook ondervonden.

100% whiteflood van controlled labs!
Te koop bij onze sponsers.
In amerika wordt whiteflood ook erg hoog aangeprezen, en heb het zelf ook ondervonden.

Mmmm ziet er wel voordelig uit. Misschien eentje om in de toekomst te proberen. Wat produkten uit Amerika betreft - naar het schijnt is 'Jacked' van USP echt heftige boel. Misschien dat XXL deze binnenkort ook gaat verkopen...

beter is er niet!

Vandaag met NOX Pump extreme getraind.
Thuis een zakje in ongeveer 300ml water en naar de gym gereden. Het was best koud in de gym, dus duurde 2 oefeningen lang vooraleer ik het warm had. Toen opeens knalde de NOX Pump erin! Zweten als een beest, veel kracht, veel focus en veel uithouding.
Het gevoel van 'ik kan blijven trainen' was duidelijk aanwezig. Normaal train ik een uurtje en dat is gewoon voorbij gevlogen.
Voelde me echt raar toen ik opstond, leek wel alsof ik had gezopen de avond ervoor. Een half uur na inname NOX pump was dat gevoel verdwenen :-)

Nog 29 zakjes te gaan, nog 29 knaltrainingen hehe
Kga wel niet elke training een nemen, dan is het te snel op.

10/10 voor dit produkt

• Like
Waarderingen: PJB
Vandaag met NOX Pump extreme getraind.
Thuis een zakje in ongeveer 300ml water en naar de gym gereden. Het was best koud in de gym, dus duurde 2 oefeningen lang vooraleer ik het warm had. Toen opeens knalde de NOX Pump erin! Zweten als een beest, veel kracht, veel focus en veel uithouding.
Het gevoel van 'ik kan blijven trainen' was duidelijk aanwezig. Normaal train ik een uurtje en dat is gewoon voorbij gevlogen.
Voelde me echt raar toen ik opstond, leek wel alsof ik had gezopen de avond ervoor. Een half uur na inname NOX pump was dat gevoel verdwenen :-)

Nog 29 zakjes te gaan, nog 29 knaltrainingen hehe
Kga wel niet elke training een nemen, dan is het te snel op.

10/10 voor dit produkt

Whoaah:D Dat wordt knallen in januari

Whoaah:D Dat wordt knallen in januari

De versie die in januari komt is de nieuwe van Dorian Yates. Die ik had gekocht is de oude formule, die Ultralife terug heeft uitgebracht. (Dorian Yates en Ultralife hadden samen de oude lijn van produkten en toen heeft Dorian zich uitgekocht uit die samenwerking).

Of de nieuwe formule hetzelfde (of zelfs beter) is dan de oude valt af te wachten.

Jij bent nu bezig met Dark Rage heb ik gelezen? Die is naart schijnt ook wel heftig.

De versie die in januari komt is de nieuwe van Dorian Yates. Die ik had gekocht is de oude formule, die Ultralife terug heeft uitgebracht. (Dorian Yates en Ultralife hadden samen de oude lijn van produkten en toen heeft Dorian zich uitgekocht uit die samenwerking).

Of de nieuwe formule hetzelfde (of zelfs beter) is dan de oude valt af te wachten.

Jij bent nu bezig met Dark Rage heb ik gelezen? Die is naart schijnt ook wel heftig.

Waar koop ik die "oude" formule dan?
Ik ben nu idd met Dark Rage bezig. 1 scoop is zeker voldoende terwijl ik bij good ol' Supercherge pas hard ga op 3 scoops. Vrijdag rug getraind, De eerste twee oefeningen was ik nog veel te onrustigvanwege 1,5 scoop. De volgende 5 waren er 5 om te knallen:D

Waar koop ik die "oude" formule dan?
Ik ben nu idd met Dark Rage bezig. 1 scoop is zeker voldoende terwijl ik bij good ol' Supercherge pas hard ga op 3 scoops. Vrijdag rug getraind, De eerste twee oefeningen was ik nog veel te onrustigvanwege 1,5 scoop. De volgende 5 waren er 5 om te knallen:D

Zijn een heleboel sites uit de UK die hem verkopen en op ebay vindt je het ook. Ik heb hem van ebay...

Zijn een heleboel sites uit de UK die hem verkopen en op ebay vindt je het ook. Ik heb hem van ebay...

Okay, ik heb in de maand december nog tweederde pot Dark Rage en éénderder Supercharge. Als deze op zijn toch maar eens op ebay kijken;)

Terug
Naar boven