MuscleMeat

Review NOX PUMP XTREME - Ultralife

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre workout shake.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 x
  • Hoe is de smaak van dit supplement? BADDD
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Ebay (fabrikant: ULTRALIFE)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 33 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het moet doen!

Mijn review:
NOX PUMP is baaaaack!!
Onder een andere naam, "NOX PUMP EXTREME", van fabrikant ULTRALIFE!!
Blijkbaar had dorian yates het recept gekocht van ultralife, hij bracht het toen uit onder zijn eigen merk.
Nu brengt ULTRALIFE het terug op de markt, onder hun eigen merk, maar met dezelfde knallende formule.

Had nooit de nox pump onder naam v Dorian geprobeerd, wel allemaal heel leuke dingen van gehoord, vandaar een doosje besteld via ebay!
15min voor training ingenomen.
Erachter naar de gym, voor een heerlijkkke schoudertraining!
Voelde me hééél goed, voelde me sterk, alles prima, dikke pomp, goede focus.
Alléén, wat ik rehelmatig heb met boosters, een huuuuge crash achteraf!
Een uur of 2/3 na inname, vandaar maar een 8.

ExtremeNox-big.jpg

Je hebt geen alcohol meer nodig hoor als je uitgaat :rolleyes:

Rustig een koude spa bestellen en vragen om een mixstaafje en je zakje nox pump uit je zak toveren en even een lekker mixje maken en even goed proosten tegen de bacardi cola's die het niet redden tegen het roestige goedje en dan achterover slaan! Dan voel je langzaam je energie level omhoog stijgen en je overhemd gaat ineens nog strakker zitten en vervolgens stuiter je alle zalen door! NOX NOX NOX NOX NOX

:shake: :nut:

Just kidding

:roflol: het klinkt overdreven wat ik beschrijf, maar echt zo voelde het

2 samples gekregen bij een bestelling. De smaak was Tropical Fruit.
Ik kan een ding zeggen het smaakt niet naar Tropical en ook niet naar Fruit, maar de 'drive' tijdens de training was enorm.

taste is like earshit, power is like a bullit

Voor mij werkt het echt super!
Goede pomp en meer kracht tov bijvoorbeeld crack en no-xplode

Minpunten prijs en de smaak!

Heb het product vandaag ook geprobeerd, en ik moet zeggen ik vond het heerlijk!

Ik had evenveel kracht als zonder, ik kreeg ook geen betere pomp. Wat ik wel kreeg was een lekkere drive, ik had het gevoel dat ik uren door kon trainen. Geen vermoeiheid maar constante energie en ik merkte ook dat ik veeeel meer kon doen, het volume van het trainen ging gigantisch omhoog. Normaal doe ik rond de 3-4 sets, nu deed ik per oefening 6-7 sets. Voelde echt heel masterlijk aan. Ik merkte ook dat ik veel minder rust nodig had tussen de setjes door, 15-20sec max. Ook was ik zowel tijdens als na de training ook ****ing vrolijk:D. Had ook geen last van een crash of iets dergelijks wat ik bij no xplode nt en crack! wel had.

Het was de €2,- meer dan waard. Heel goed product, ik geef het een 8.

Laatst bewerkt:
Bij mij is nox pump heeeel verkeerd gevallen.
had 2 samples gratis gekregen bij mijn shakes, maat van me had het ook al eens vaker gehad en zei dat ik het op een lege maag t beste kon pakken.
Dus ik dat gedaan en 25 min later naar de gym gegaan, had echt superveel energie en een lekker opgefokt gevoel. Kon bij de meeste oefeningen meer gewicht en meer reps maken en met minder tussenpauze, allemaal goed dus. toen ging ik mijn dagelijks cardio doen ( 45-60 minuten fietsen ) en toen schrok ik toch, ik zat waar ik normaal op een hartslag van rond de 110 zat nu op een hartslag van 150+ en ik begon me een beetje duizelig te voelen. Dacht dat dit wel over zou gaan dus eigenwijs toch nog 5 minuten doorgegaan maar het werd alleen maar erger, begon er langzaam een beetje panisch/paranoia van te worden. Ben toen maar gestopt en naar huis gegaan, autorijden ging amper en had ik eigenlijk niet moeten doen want ik was er echt niet bij. Eenmaal thuis snel ff een banaantje, shake en flink wat water + een koude douche, toen voelde ik me weer redelijk ok. Tot dat ik in de trein zat naar mn vriendin en het weer helemaal terugkwam, weer een superhoge hartslag, benauwd,duizelig,misselijk noem maar op, op een punt dacht ik echt dat ik hem out ging pasen of kotsen ofzo midden in de trein. Probeerde mezelf rustig te houden door lang in en uit te ademen en te denken dat het allemaal maar tussen mn oren zat, t had weinig nut. :P daarna op station met wat frisse lucht ging t weer wat beter, maar toen ik in de bus zat kwam t weer terug. Eenmaal bij mn vriendin was het een beetje afgenomen maar het kwam nog zeker 2 uur in vlagen terug. Echt geen pretje dus.

Alhoewel ik geloof dat dit supplement zeker potentie heeft pak ik het niet meer, het is niks voor mij denk ik.

Dude.. zo'n effecten heb ik nog niet eens van sommige drugs wtf :p
Tis maar een pre-workout, verzet je gewoon een beetje tegen het rare gevoel en het komt in orde :D

erg he :P en dan te bedenken dat ik op verscheidene geest verruimende middelen dit nog NOOIT heb gehad! haha

Bij mij valt ie ALTIJD goed!
Lekkere training en altijd MONSTER veel zin in coïtus!
HAHA neem het dan ook maar 1 keer in de week om mijn vriendin te sparen;)

WTF, ik ga vandaag voor het eerst 's morgens trainen. Normaal altijd tegen de avond aan. Net ingenomen en ik merk al een stuk meer.

Maar goed, even kijken of het ook goed onder het trainen blijft:D

crash = moeheid

wat bedoelen jullie precies met een crash? dat je helemaal moe wordt dan ofzo en geen energie meer hebt of dat verhaal van misselijheid etc?

dat is een crash ja
Heb ik bij deze pre workout ook wel eens last van maar de trainingen zijn ZO GOED dat ik dat er voor over heb.

Weet je wat vaag is met NOX Pump (en andere boosters ook wel), op driekwart van je training begin je te gapen, terwijl alles redelijk strak staat met een goede drive en focus:p

Wel zieke pomp en energie, heb m net getest! Mn hartslag ging wel echt omhoog en op het einde klein beetje duizelig, maar shittt deze doet zeker wat ie moet doen

Terug
Naar boven