MuscleMeat

Review NOX PUMP XTREME - Ultralife

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre workout shake.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 x
  • Hoe is de smaak van dit supplement? BADDD
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Ebay (fabrikant: ULTRALIFE)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 33 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het moet doen!

Mijn review:
NOX PUMP is baaaaack!!
Onder een andere naam, "NOX PUMP EXTREME", van fabrikant ULTRALIFE!!
Blijkbaar had dorian yates het recept gekocht van ultralife, hij bracht het toen uit onder zijn eigen merk.
Nu brengt ULTRALIFE het terug op de markt, onder hun eigen merk, maar met dezelfde knallende formule.

Had nooit de nox pump onder naam v Dorian geprobeerd, wel allemaal heel leuke dingen van gehoord, vandaar een doosje besteld via ebay!
15min voor training ingenomen.
Erachter naar de gym, voor een heerlijkkke schoudertraining!
Voelde me hééél goed, voelde me sterk, alles prima, dikke pomp, goede focus.
Alléén, wat ik rehelmatig heb met boosters, een huuuuge crash achteraf!
Een uur of 2/3 na inname, vandaar maar een 8.

ExtremeNox-big.jpg

wat een ontiegelijk smerige zooi zeg de t*ring. ik krijg die smaak niet van mijn tong af. Ik heb echt geprobeert het te drinken, heb de helft van het testzakje bij 400ml water gedaan maar de helft is me gelukt weg te drinken, rest weg gegooit. Ik kan normaal wel redelijk tegen die chemische smaken maar deze is echt ranzig. neej ik hou het lekker bij xpand xtreme pump. kijken of de zooi die naar binnen is nog wat doet behalve maagklachten omhoog helpen.

hmmmmmmmm

ik heb net ermee getrained en ik moet zeggen dat ik me geweldig voelde eigenlijk???

alleen niet echt een pomp meegemaakt

misschien toch maar de smaak overwegen....:rolleyes:

Laatst bewerkt:
hmmmmmmmm

ik heb net ermee getrained en ik moet zeggen dat ik me geweldig voelde eigenlijk???

alleen niet echt een pomp meegemaakt

misschien toch maar de smaak overwegen....:rolleyes:
Dus je hebt de helft van het zakje bij 2x teveel water ingenomen:rolleyes::D Wees nou eens een echte vent en neem het hele zakje met minder dan 200ml lololol:p. Het is inderdaad niet te zuipen. Maar bij mn volgende bestelling neem ik 2 zakjes Dorian Yates NOX Pump, misschien is dat minder ranzig:rolleyes:

Dus je hebt de helft van het zakje bij 2x teveel water ingenomen:rolleyes::D Wees nou eens een echte vent en neem het hele zakje met minder dan 200ml lololol:p. Het is inderdaad niet te zuipen. Maar bij mn volgende bestelling neem ik 2 zakjes Dorian Yates NOX Pump, misschien is dat minder ranzig:rolleyes:

hahaha:D

Aan de ene kant is het nog veel smeriger met 200ml en een heel zakje, maar aan de andere kant... het is wel snel weg, tong aan de kant houden zodat er zo min mogelijk geproeft wordt.

Maarja 1 heel zakje? dat is voor mij te veel eigenlijk. Ik merk dat ik heel goed ga op die pre workouts kwa energie. Ik gebruik eigenlijk nooit hele doseringen omdat ik dan helemaal gek ik mijn hoofd ga worden:)

neej ik heb het nogmaals geprobeerd maar die zooi komt mijn maag echt niet in sorry, t*ring wat smerig:rolleyes:

DY's NOX Pump smaakt wel beter... Nouja, in ieder geval niet misselijkmakend:p

Vorige week een los zakje gekocht bij vitamins & more.
Traint wel aardig, maarrr.

Brrr wat een werkelijk serieus walchelijke rot smaak,
echt niet normaal. Ik neem aan dat anaaldrap beter te doen
is dan deze bittere rotzooi, niet dat ik daar ooit achter gaat komen natuurlijk,
maar wat een bagger is die nox pump zeg echt niet gewoon meer.

Ik ben blij dat ik een los zakje kon kopen en niet een heel pak,
die had ik echt gelijk de vuilnisbak in gesodemieterd.

Gedverdemme! nog nooit zoiets ranzig gedronke!! Bekan alles los ondergespauwt!

Wat een pussies zijn jullie zeg. Het gaat om het resultaat, niet om de smaak.

Stelletje gaylords.

Heb toch liever iets dat een beetje te drinke is dan iets wat je met héééél véééééél tegezin moet opdrinke 3x per week. dat hou je toch niet lang vol! :)
allé ik toch niet! Brinta binnekappe enz da ga allemaal, ma dees ging er zwaar over!

Pietje, JWT toch dat de gemiddelde fitnez b0y liever een BreEzah smaakje heeft dan die vieze nox pump?
+10000000
OPZUIPEN DIE HANDEL!

hahaha, zie er mss nu nog uit als een fitnessboy of heb het gewicht van een fitnessboy maar dat is totaal men bedoeling niet :p
iedereen moet ergens beginnen!
Ben nu gwn allemaal pre workouts aant probere. en ga wrs gwn caffeine caps kope (wegens prijsverschil en op aanrading http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/xxl-training-stack-ii-252401/)
En als je de keuze hebt, waarom dan niet iets pakken wat je binne krijgt? en toch effect heeft? :)

Gister is NOX Pump geprobeerd en ik moet zeggen dat ik echt een goed gevoel kreeg en aardige pomp. Vandaag heb ik die van DY geprobeerd, maar die was:
1. Veel viezer
2. Weinig effect

Hiervoor had ik Jack3D en dat was eigenlijk toch wel wat beter.

Terug
Naar boven