XXL Nutrition

Review NOX PUMP XTREME - Ultralife

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre workout shake.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 x
  • Hoe is de smaak van dit supplement? BADDD
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Ebay (fabrikant: ULTRALIFE)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 33 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het moet doen!

Mijn review:
NOX PUMP is baaaaack!!
Onder een andere naam, "NOX PUMP EXTREME", van fabrikant ULTRALIFE!!
Blijkbaar had dorian yates het recept gekocht van ultralife, hij bracht het toen uit onder zijn eigen merk.
Nu brengt ULTRALIFE het terug op de markt, onder hun eigen merk, maar met dezelfde knallende formule.

Had nooit de nox pump onder naam v Dorian geprobeerd, wel allemaal heel leuke dingen van gehoord, vandaar een doosje besteld via ebay!
15min voor training ingenomen.
Erachter naar de gym, voor een heerlijkkke schoudertraining!
Voelde me hééél goed, voelde me sterk, alles prima, dikke pomp, goede focus.
Alléén, wat ik rehelmatig heb met boosters, een huuuuge crash achteraf!
Een uur of 2/3 na inname, vandaar maar een 8.

ExtremeNox-big.jpg

Straks diegene nemen van Dorian Yates (is toch zelfde formule). Ben benieuwd !

Edit : Lemon - Lime is toch goed te doen ?

Ik snap niet zo goed wat er met de smaak is.
Vind het lekker, aparte smaak, beetje pompoenachtig maar heel goed te doen.
Heb ook die van DY zelf geprobeert en die smaakt ook lekker.
Ik keek er iedere keer weer naar uit om het te drinken, no joke.

Heb vandaag 2 samples van bodyenfitshop binnen gekregen van nox pump tropical flavour.
Wat is dat VIES,ik dacht snel in 1 keer,maar toen ging ik toch echtr bijna over me nek,kon het net binnenhouden.
Ik merkte er niet veel van bij de training,ik had wel onwijs veeel zin om te trainen,weet niet of dat door de nox pump kwam of dat het tussen me oren zat. Merkte qua kracht niet echt merkbaar verschil.

Heb nu nog 1 sample liggen,maar die ga ik dus echt nie opdrinken. Heb ook een sample van crack erbij gekregen,die volgende week maar is proberen.

Ik heb die NOX PUMP Extreme (smaak kiwi en een of andere vage vrucht) geprobeerd;

Ik ben tevreden over het effect; niet zo brutaal als de inmiddels uit de handel genomen (go figure...) oude Crack, maar toch een goeie training gehad; vermoeidheid bleef uit ondanks overmatig zweten. Het is iets subtieler; daarentegen vond ik de crash erna ook wat minder. Ik moet er nog een paar trainingen op draaien om een goed oordeel te vellen.

Ik moet wel vermelden dat de smaak te ****ing goor voor woorden is; ik heb al veel rotzooi naar binnen gewerkt maar deze smaak is echt ****ed up; het kost veel dedication om het weg te werken; ik stop gewoon 2 oordopjes in m'n neusgaten en zet hatebreed volgas; proberen te atten zonder te ademen en daarna focussen om het niet weer uit te kotsen.

Potverdomme hadden ze niet een iets mildere smaak kunnen kiezen.

Ik vind ook de smaak van de niet Yates versie de smerigste van alle pre workout supps tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Heb beide versies van NOX Pump gehad nu, maar vind de smaak helemaal niet zo extreem slecht. Best weg te klokken. Moet je Unleash eens proeven :kots:

NOX Pump is de enige pre-workout die bij mij werkt. Altijd fijn om een sample te gebruiken op de vermoeide dagen, want een doos kopen vind ik het nou ook weer niet waard.

Nox pump werkt idd echt goed, maar vind de smaak ook slecht.
Niet dat ik daar een probleem van maak, maar het is gewoon zo :)

Ik heb die NOX PUMP Extreme (smaak kiwi en een of andere vage vrucht) geprobeerd;

Ik ben tevreden over het effect; niet zo brutaal als de inmiddels uit de handel genomen (go figure...) oude Crack, maar toch een goeie training gehad; vermoeidheid bleef uit ondanks overmatig zweten. Het is iets subtieler; daarentegen vond ik de crash erna ook wat minder. Ik moet er nog een paar trainingen op draaien om een goed oordeel te vellen.

Ik moet wel vermelden dat de smaak te ****ing goor voor woorden is; ik heb al veel rotzooi naar binnen gewerkt maar deze smaak is echt ****ed up; het kost veel dedication om het weg te werken; ik stop gewoon 2 oordopjes in m'n neusgaten en zet hatebreed volgas; proberen te atten zonder te ademen en daarna focussen om het niet weer uit te kotsen.

Potverdomme hadden ze niet een iets mildere smaak kunnen kiezen.

De smaak blijft ****ing goor, maar het went wel. Gewoon weinig water en weg atten. Daarna wegspoelen.

De shizzle werkt wel, mijn inziens niet zo goed als de good old Crack, maar zeker een goed alternatief.

hey mensen,
heb gister ook nox pump geprobeerd.
tijdens training weinig pomp en energie toename gemerkt,
maar eenmaal op bed niet in slaap kunnen komen ( voelde me niet druk )
na hele nacht wakker gelegen volgende dag klote voelen maar totaal niet moe.
iemand die deze ervaring met me deeld?

super excited na al de reacties, had een gratis sample
ingenomen zoals het moest
NIKS pomp NIKS energie NIKS crash
voelde gewoon helemaal niets!
en dit terwijl het mijn eerste supplement ooit was! (excl whey)

super excited na al de reacties, had een gratis sample
ingenomen zoals het moest
NIKS pomp NIKS energie NIKS crash
voelde gewoon helemaal niets!
en dit terwijl het mijn eerste supplement ooit was! (excl whey)

Wel op lege maag genomen? Dus, minimaal 2 uur na eten?
En dat je geen crash hebt,is alleen maar goed ;)

Vandaag deze ook geprobeerd.

Smaak was gruwelijk. Enige Pre workout die ik goed drinkbaar vond is de Pre-workout power van B&F.

De unleash was in mijn mening nog slechter van smaak.

De training verliep vlot. Merkte dat ik meer kracht had en een betere focus.
Geen overdreven drive maar ik ben ook zeer ongevoelig voor cafeïne en dergelijke.
De pomp zat er zeer goed in bij de training. En kreeg er geen crash van achterna.

Ik zit dit ff binnen te kappen maar jesus **** was is dit goor zeg, zit op hetzelfde niveau als NOS Ether.

This better be worth it.:D

Dit dus. Heb een proefzakje gebruikt vandaag, "tropical fruit". 3/4 weggekregen opgelost in water en daarna steeds asap een slok melk. Laatste 1/4 uitgekotst in de wasbak, wat is dit bizar ranzig!

Wel dikke progressie op mn bench daarna. (extra setje met zelfde gewicht en op alle setjes een extra rep).

Dit dus. Heb een proefzakje gebruikt vandaag, "tropical fruit". 3/4 weggekregen opgelost in water en daarna steeds asap een slok melk. Laatste 1/4 uitgekotst in de wasbak, wat is dit bizar ranzig!

Wel dikke progressie op mn bench daarna. (extra setje met zelfde gewicht en op alle setjes een extra rep).

haha ik vind het ook ranzig, hoe vaker je het drinkt hoe meer het gaat

tegenstaan maar het is het wel waard:)

Gister heb ik het voor het eerst uitgeprobeerd. Had een zwaar weekend achter de rug en weinig energie om te trainen. Na dit genomen te hebben, had ik weer veel energie/zin om een lekkere training neer te zetten.

Het enige nadeel (zoals wel vaker gelezen) was de enorme crash. Omdat ik zo moe was, ben ik na het avondeten even gaan slapen. (dit doe ik normaal nooit).

Het smaakte niet echt lekker, maar vond het ook niet ranzig.

Terug
Naar boven