XXL Nutrition

Shocking News NOxplode geband

flinke vent

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
19%
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat NOxplode en NOxplode 2.0 uit de handel word gehaald.
bij de groothandel, zal geen namen noemen is er al beslag op gelegd.

er zou een stof inzitten die in NL. op de geneesmiddelen lijst voorkomt.

Wie o wie weet hier meer van?:mad:

Nog niks van gehoord. Weet je welke stof?

Grote kans dat het over geranamine gaat.

Gelukkig heb ik nog een pot staan :roflol:

ik train met eigenkracht ;p

Maar leek me wel leuk als ik een potje kon bemachtigen ):

Geen idee of dit echt waar is, heb 't van het internet geplukt (en heb 't stukje amper gelezen). :)

BSN NO-Xplode contains caffeine which is banned by the NCAA. Caffeine will produce a NCAA positive drug-test if amounts exceed 15 micrograms/ml. in the urine sample collected. Unfortunately, there is not a formula to calculate how much caffeine consumed would result in a urinary concentration greater than 15 micrograms/mL. Varying metabolic rates and time of consumption prior to urine collection are contributing factors. It does take a relatively large quantity (generally a few hundred mg of caffeine a couple hours before a drug test) to cause a positive, but again it varies for each individual.

One scoop of NO-Xplode contains approximately 100mg of caffeine per scoop. The suggested serving size before working out is 1-3 servings (scoops). That would equal approximately 100-300 mg of caffeine per serving.

The NCAA bans caffeine because it is found to be a performance enhancer. The 15 micrograms/mL cut-off is designed to eliminate individuals from testing positive for caffeine because of the "normal" amounts consumed from average dietary intake. The cut-off is not designed to identify the most caffeine one can consume and still avoid testing positive (e.g.; using a supplement for performance gains).

A rule of thumb is that in a healthy and average sized man, the NCAA limit may be reached by consuming five regular cups of coffee (~100 mg caffeine per 8 oz) a few hours before drug testing. This is not a steadfast rule, as there may be variations of caffeine content in each product as well as metabolic differences unique to each athlete. Therefore, the safest action is to avoid consuming caffeine and caffeine-containing products during athletic events.

Dietary supplements that are sold over the counter and through the internet are under-regulated by the U.S. FDA. Therefore, we cannot guarantee the product's purity or safety. Impure supplements can cause a positive drug test under the NCAA drug testing program. Athletes are advised that the use of dietary supplements is at the user's own risk. The list of ingredients and claims made by a manufacturer are not necessarily backed up by reliable, scientific research. The REC DOES NOT recommend the use of any dietary supplement, please direct all dietary supplement questions to the REC.

Laatst bewerkt:
"Dietary supplements that are sold over the counter and through the internet are under-regulated by the U.S. FDA."

:roflol:

Ik dacht dat het in Ierland was....zou het in NL ook zo gebeuren? Geloof ik nooit!

Wtf, cafeine is in nederland anders helemaal niet opgenomen in de dopinglijst.
Had een dag voor het NK paar weken terug 1gr cafeine op en na de wedstrijd controle gehad en hij zei nog dat dat geen kwaad kon :D

Het kan ook zo een bullshit verhaaltje zijn zodat mensen opeens veel NOxplode gaan inkopen...marketing trucje. Ah joh....er zijn toch veel andere goeie PWO's. :D

Eddine, ik ben ooit eens afgekeurt voor een lichamelijke keuring vanwege te hoog caffeine gehalte. Toen ik de betreffende controlerende arts vertelde dat ik zo zenuwachtig was en slecht geslapen had ik 's morgens 4 blikken red bull naar binnen had gegooid toonde hij wat begrip en kon ik een paar uurtjes later opnieuw plassen.. toen was de test negatief :p ..

maar nee waarom zou het op een dopinglijst staan? dan zouden koffie red bull etc ook gebanned moeten worden..

lijkt me bullshit verhaal... dan kunnen ze ELK preworkout product uit de handel nemen...
caffeine zit bijna overal in..

zullen vast bonden zijn die je schorsen als je te veel caffeine in je lichaam hebt..
wil nog niet zeggen dat het een illegaal product is

en geranamine is ook niet verboden... alleen bij sommige bonden..

Er zijn inderdaad hier en daar wat pallets in beslag genomen. De reden is omdat het teveel vinpocetine bevat.

lol wut? Smartdrug in noxplode?

Vinpocetine is een sterk geheugenverbeteringsmiddel. Het vergemakkelijkt de hersenstofwisseling door de microcirculatie (bloedsomloop) van de hersenen te verbeteren, waardoor de productie van ATP in de hersencellen verhoogd wordt (ATP is de energiemolecuul van de cellen), en glucose en zuurstof beter benut worden.

Vinpocetine wordt veel gebruikt voor de behandeling van stoornissen van de bloedsomloop in de hersenen, zoals geheugenproblemen, acute beroerte, afasie (verlies van uitdrukkingsvermogen), apraxie (onvermogen bewegingen te coördineren), bewegingsstoornissen, duizeligheid en andere cerebro-vestibulaire (binnenoor) problemen, en hoofdpijn. Vinpocetine wordt ook gebruikt om acute of chronische oogziekten van verschillende oorsprongen te behandelen, waarna bij 70% van de patiënten het gezichtsvermogen verbetert.

Het product wordt zo aangeprijst:
- verbetert het geheugen
- beschermt tegen stress
- verbetert de toevoer van zuurstof naar de hersenen
- bestrijdt de afzetting van plaque
- levert meer energie aan de hersenen
- vergroot concentratie en leervermogen
- gaat ouderdomsverschijnselen van de hersenen tegen
- bevordert doorbloeding in de hersenen
- beschermt de neuronen
- bevordert de aanmaak van neurotransmitters
- verbetert het gehoor en gaat oorsuizen tegen
- verbetert het gezichtsvermogen

Waarschuwingen: Bijwerkingen, die echter zelden voorkomen, zijn hypotensie, droge mond, slapheid, en tachycardie. Voor zover bekend is vinpocetine niet toxisch, heeft geen wisselwerkingen met andere medicijnen, en is over het algemeen zeer veilig.

Vinpocetine zullen ze erin hebben gestopt voor de focus…
Heb nog een potje Vinpocetine staan. Ik mik het in het weekend de container in. Heb er genoeg narigheid mee gehad qua bijwerkingen dat ik het met alle plezier weg doe. Heeft een waarde van circa €36. Bye, zwaai en mazzeltof. :D

Klinkt als een interessant stofje dat vinpocetine, welke bijwerkingen heb je dan gehad?

oei, dat zit ook in de Pre-Workout Power Pill van B&F en die moet blijven!

Terug
Naar boven