AndroidHealthClinic

nvm

Ben er ook meegestopt gaf soms weleens wat een collectant ofzo . maar sinds ik heb gelezen hoeveel geld er blijft hangen doe ik er niet meer aan. Als je ziet wat die directeuren verdienen vind ik dat gewoon echt asocial.
Hieronder even een voorbeeld.

Salaris algemeen directeur KWF Kankerbestrijding
Vanaf 1 mei 2011 is Michel Rudolphie algemeen directeur van KWF Kankerbestrijding.
Bruto jaarsalaris (incl. vakantiegeld) €143.221

het grootste probleem met zulke organisaties is dat ze voornamelijk aan lapwerk doen ipv kernproblemen aan te pakken.
Neem unicef bv, allemaal kindprojecten: "De overleving en ontwikkeling van het jonge kind", "Drinkbaar water voor de kinderen van Niger", "Baby’s redden met eenvoudige maatregelen".

Ohja, laten we ons focussen op de kinderen, hoe denken ze dat het komt dat er zo'n overvloed aan kinderen zijn die in slechte omstandigheden geboren worden.:roflol:
Terwijl zij hun tijd lopen te verspillen met een paar kinderen, heeft de oudere generatie ondertussen al 3x meer kinderen uitgepoept omdat ze er x aantal nodig hebben die het overleven, omdat ze iemand nodig hebben die voor hen zorgt wanneer ze oud zijn. ****ing retarded gewoon van die hulporganisaties:roflol:

Het enige soort goede doel waar ik bereid zou zijn te doneren (afgezien van het feit dat een groot deel van mijn geld nog niet eens terecht komt), is een doel dat ze op een zodanige manier aanpakken dat ze achter x aantal jaar hun spullen kunnen pakken en nooit meer moeten terugkeren naar die regio omdat de problemen opgelost zijn.
Soort van 'if you give a man a fish, you feed him for a day, teach a man to fish, you feed him for a lifetime'

Geef zelf niets aan goeie doelen, als ik iets vind en ik weet wie de eigenaar is geef ik het wel terug. Dat is mijn vorm van goeie doel.

Terug
Naar boven