AndroidHealthClinic

nvm

Het jaarsalaris van de heer Franken bedroeg €147.500 in 2008, zoals ook in ons jaarverslag over 2008 staat vermeld. Er is dat jaar echter wel een vertrekregeling met de heer Franken getroffen, waarvan de omvang (€ 202.869,-) is gerelateerd aan de lengte van zijn dienstverband (negen jaar), zijn leeftijd en de hoogte van het maandsalaris.
In het laatste jaarverslag (2011) kunt u lezen dat het jaarinkomen van de huidige algemeen directeur, Jan Bouke Wijbrandi, in 2011 € 124.038,- bedroeg.
http://www.unicef.nl/contact/veelgestelde-vragen/verwarring-over-salaris-directie-unicef-nederland/

124k is wat? 70-80k netto (als je veel geluk hebt)?
Managementvennootschap....

Het is wel een multinational, denk je dat ze niet hoeven te coordineren met een moederbedrijf?
En nee man je hoeft echt niets te doen als er je miljoenen 'omzet' hebt in je bedrijf.

En idd, SOON.

:roflol:

Nee zal lastig zijn steeds een nieuw business model bedenken om geld binnen te halen.

:roflol:

Nee zal lastig zijn steeds een nieuw business model bedenken om geld binnen te halen.

Haha nee joh tuurlijk man dat is het enige waar ze zich bezig mee houden, gelukkig regelt het personeel en materieel alles zelf.

Jij denkt zeker ook dat als je straks tandarts bent je alleen maar wat tandjes schoon hoeft te schrapen... Wat heb jij een vertekend wereldbeeld man. Met je VWO op je 22e..:rolleyes:

Haha nee joh tuurlijk man dat is het enige waar ze zich bezig mee houden, gelukkig regelt het personeel en materieel alles zelf.

Jij denkt zeker ook dat als je straks tandarts bent je alleen maar wat tandjes schoon hoeft te schrapen... Wat heb jij een vertekend wereldbeeld man. Met je VWO op je 22e..:rolleyes:

Nou vertel mij eens welke wereldverbeterende dingen deze beste mannen doen voor hun salaris? Welke risico's ze daarbij lopen enz.

Blijkbaar ben jij zo gigantisch op de hoogte van hun werkzaamheden dat je het vast wel toe kan lichtten.

Al zegt t feit dat je aandraagt dat ik vwo ben gaan doen omdat hbo niets was wel wat over jouw niveau van discussiëren. T is ongeveer net zo relevant als met welk wc papier jij je kont afveegt

Nou vertel mij eens welke wereldverbeterende dingen deze beste mannen doen voor hun salaris? Welke risico's ze daarbij lopen enz.

Blijkbaar ben jij zo gigantisch op de hoogte van hun werkzaamheden dat je het vast wel toe kan lichtten.

Al zegt t feit dat je aandraagt dat ik vwo ben gaan doen omdat hbo niets was wel wat over jouw niveau van discussiëren. T is ongeveer net zo relevant als met welk wc papier jij je kont afveegt

Zeg niet dat ze wereldverbeterende dingen doen, zeg alleen dat je de managementfuncties zwaar onderschat. Komt veel meer bij kijken dan wat je in films als wall street ziet..

En inderdaad het aandragen van het feit dat je op je 22ste nog op het VWO zit is misschien wat kinderachtig.

• Topic Starter Topic Starter
Nah. Bij t hoger beroep gaat de hele beerput open getrokken worden en zal t wel een lange zit worden :roflol:

En bij de laatste zaak is de politie zelf al tot de conclusie gekomen dat er geen bewijs is maar dit proberen ze te verdraaien.

Back ontopic

Wel aandoenlijk hoor en een beetje naief, je vertrouwen in vrouwe justitia en gerechtigheid.

[Link niet meer beschikbaar]

N.B.:Een sepot, wat vaker voorkomt, is geen vrijspraak en is naar mijn mening gewoon een veroordeling zonder dat er een straf wordt toegepast.

Ik heb een x 2 euro gegeven aan een dakloze. Ook eens 20 cent gegeven aan een Turkse chick die dat tekort kwam voor een trein kaartje.

Geef zelf nooit aan de grote goededoelen. Ik heb wel eens gelezen hoeveel % van dat geld uiteindelijk wordt besteed aan het doel zelf en dat lag tussen de 1,5 en 5 procent. Onzinnige shit vind ik het maar.

Lol? Denk je dat het toeval is dat al die directeuren Nederlands zijn? :roflol:

Zijn de directeuren van Nederlandse goede doelen of de Nederlandse divisie van goede doelen.

Het principe blijft hetzelfde, die afbeelding is met zo'n typische "CEO's verdienen veel teveel" mindset gemaakt, die opvallend vaak wordt gezien bij mensen die er niks van snappen.

Wel aandoenlijk hoor en een beetje naief, je vertrouwen in vrouwe justitia en gerechtigheid.

N.B.:Een sepot, wat vaker voorkomt, is geen vrijspraak en is naar mijn mening gewoon een veroordeling zonder dat er een straf wordt toegepast.

Ligt er aan artikel 1 of 2 sepot.

En inderdaad is t naïef om te geloven in goed werk van de politie :o

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 15:37 ----------

Zeg niet dat ze wereldverbeterende dingen doen, zeg alleen dat je de managementfuncties zwaar onderschat. Komt veel meer bij kijken dan wat je in films als wall street ziet..

En inderdaad het aandragen van het feit dat je op je 22ste nog op het VWO zit is misschien wat kinderachtig.

True ze moeten er hard voor werken maar bij een goed doel werk je naar mijn mening omdat het je passie is. Mensen gaan door weer en wind vrijwillig geld inzamelen waarvan nog niet eens de helft terecht komt waar t bedoeld voor is.

Ik ken de directeur van een woningbouwvereniging persoonlijk. Het bedrijf loopt dankzij zijn beleid ontzettend goed en hij verdient inderdaad net onder de balkenende norm. Rijd verder een relatief goedkope auto en is constant bezig met het bedrijf, zich persoonlijk verantwoorden als t minder gaat en ook op de werkvloer mee gaan om te zien dat alles goed gaat. Als hij het verkloot dan gaat t bedrijf naar de klote terwijl die lui van goede doelen geen enkel risico lopen laat staan zich verantwoorden als t minder gaat en laat ik maar helemaal niet beginnen over zelf collecteren omdat hij zo'n passie voor zijn goede doel heeft.

Ik vind zo'n bedrag niet te verantwoorden wanneer je mensen vrijwillig door weer en wind laat gaan om jouw salaris bij elkaar te sprokkelen.

Er zijn een aantal collectanten die vrijwillig werken. Voor de maandelijkse contracten lopen er gewoon getrainde verkopers van promotiebureaus langs de deuren. Deze worden ingehuurd door de doelen.

Ligt er aan artikel 1 of 2 sepot.

En inderdaad is t naïef om te geloven in goed werk van de politie :o

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 15:37 ----------

True ze moeten er hard voor werken maar bij een goed doel werk je naar mijn mening omdat het je passie is. Mensen gaan door weer en wind vrijwillig geld inzamelen waarvan nog niet eens de helft terecht komt waar t bedoeld voor is.

Ik ken de directeur van een woningbouwvereniging persoonlijk. Het bedrijf loopt dankzij zijn beleid ontzettend goed en hij verdient inderdaad net onder de balkenende norm. Rijd verder een relatief goedkope auto en is constant bezig met het bedrijf, zich persoonlijk verantwoorden als t minder gaat en ook op de werkvloer mee gaan om te zien dat alles goed gaat. Als hij het verkloot dan gaat t bedrijf naar de klote terwijl die lui van goede doelen geen enkel risico lopen laat staan zich verantwoorden als t minder gaat en laat ik maar helemaal niet beginnen over zelf collecteren omdat hij zo'n passie voor zijn goede doel heeft.

Ik vind zo'n bedrag niet te verantwoorden wanneer je mensen vrijwillig door weer en wind laat gaan om jouw salaris bij elkaar te sprokkelen.

Woningbouw is semi-overheid dus een totaal ander tak van sport.

Belangrijker nog: een sepot kan later altijd worden ongedaan gemaakt, en alsnog leiden tot een veroordeling. Een vrijspraak daarentegen blijft een vrijspraak.

Een veroordeling zonder dat er een straf wordt toegepast is een "straf met uitstel".

• Topic Starter Topic Starter
Belangrijker nog: een sepot kan later altijd worden ongedaan gemaakt, en alsnog leiden tot een veroordeling. Een vrijspraak daarentegen blijft een vrijspraak.

Een veroordeling zonder dat er een straf wordt toegepast is een "straf met uitstel".

True, ik bedoelde er eigenlijk mee dat je gewoon ****ed bent met een sepot -om de redenen die jij al noemde- was een slechte woordkeuze van me.:o

Als die 100 miljard al niet geholpen heeft, waarom moet er dan nog meer heen.

Ons begrotingstekort word netto bekeken maar van het bruto binnenlands product moet een percentage naar ontwikkelingssamenwerking..

Ik ben er totaal geen fan van. Een tijdje terug las ik nog een nieuwsbericht dat goede doelen zich teveel als bedrijven gedragen en teveel concurreren met echte bedrijven (o.a. reclame tijden). Hier ben ik het volledig mee eens. Helaas is een goed doel meestal geen goed doel. Gewoon een easy manier om geld te verdienen. Pink ribbon is een mooi voorbeeld. Al een tijdje niet meer gevolgd maar daarvoor bleek meerdere keren dat ze helemaal niets uitgaven aan onderzoek. Het enige geld wat ooit van Pink ribbon aangekomen is bij onderzoek is NAMENS Pink ribbon gedoneerd en nooit in hun handen geweest. En toch blijf je er mee doodgegooid worden op social media en bladen.

Klopt, als je m egt wil hebben moet je het erover hebben dat hij het dit jaar weer niet gaat halen. :roflol:

ik geef niks aan goede doelen, is de taak van de overheid om daarvoor een deel van het belastinggeld te gebruiken en dan nog wordt het aan zinloze projecten uitbesteed. het laatste 'music for life' was er een mooi voorbeeld van, idioten leren waar ze moeten schijten :rolleyes:

Terug
Naar boven