Nah. Bij t hoger beroep gaat de hele beerput open getrokken worden en zal t wel een lange zit worden

En bij de laatste zaak is de politie zelf al tot de conclusie gekomen dat er geen bewijs is maar dit proberen ze te verdraaien.
Back ontopic
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Managementvennootschap....Het jaarsalaris van de heer Franken bedroeg €147.500 in 2008, zoals ook in ons jaarverslag over 2008 staat vermeld. Er is dat jaar echter wel een vertrekregeling met de heer Franken getroffen, waarvan de omvang (€ 202.869,-) is gerelateerd aan de lengte van zijn dienstverband (negen jaar), zijn leeftijd en de hoogte van het maandsalaris.
In het laatste jaarverslag (2011) kunt u lezen dat het jaarinkomen van de huidige algemeen directeur, Jan Bouke Wijbrandi, in 2011 € 124.038,- bedroeg.
http://www.unicef.nl/contact/veelgestelde-vragen/verwarring-over-salaris-directie-unicef-nederland/
124k is wat? 70-80k netto (als je veel geluk hebt)?
Het is wel een multinational, denk je dat ze niet hoeven te coordineren met een moederbedrijf?
En nee man je hoeft echt niets te doen als er je miljoenen 'omzet' hebt in je bedrijf.
En idd, SOON.

Nee zal lastig zijn steeds een nieuw business model bedenken om geld binnen te halen.

Haha nee joh tuurlijk man dat is het enige waar ze zich bezig mee houden, gelukkig regelt het personeel en materieel alles zelf.
Jij denkt zeker ook dat als je straks tandarts bent je alleen maar wat tandjes schoon hoeft te schrapen... Wat heb jij een vertekend wereldbeeld man. Met je VWO op je 22e..![]()
Nou vertel mij eens welke wereldverbeterende dingen deze beste mannen doen voor hun salaris? Welke risico's ze daarbij lopen enz.
Blijkbaar ben jij zo gigantisch op de hoogte van hun werkzaamheden dat je het vast wel toe kan lichtten.
Al zegt t feit dat je aandraagt dat ik vwo ben gaan doen omdat hbo niets was wel wat over jouw niveau van discussiëren. T is ongeveer net zo relevant als met welk wc papier jij je kont afveegt
Nah. Bij t hoger beroep gaat de hele beerput open getrokken worden en zal t wel een lange zit worden
En bij de laatste zaak is de politie zelf al tot de conclusie gekomen dat er geen bewijs is maar dit proberen ze te verdraaien.
Back ontopic
Lol? Denk je dat het toeval is dat al die directeuren Nederlands zijn?
Zijn de directeuren van Nederlandse goede doelen of de Nederlandse divisie van goede doelen.
Wel aandoenlijk hoor en een beetje naief, je vertrouwen in vrouwe justitia en gerechtigheid.
[Link niet meer beschikbaar]
N.B.:Een sepot, wat vaker voorkomt, is geen vrijspraak en is naar mijn mening gewoon een veroordeling zonder dat er een straf wordt toegepast.

Zeg niet dat ze wereldverbeterende dingen doen, zeg alleen dat je de managementfuncties zwaar onderschat. Komt veel meer bij kijken dan wat je in films als wall street ziet..
En inderdaad het aandragen van het feit dat je op je 22ste nog op het VWO zit is misschien wat kinderachtig.
Ligt er aan artikel 1 of 2 sepot.
En inderdaad is t naïef om te geloven in goed werk van de politie
---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 15:37 ----------
True ze moeten er hard voor werken maar bij een goed doel werk je naar mijn mening omdat het je passie is. Mensen gaan door weer en wind vrijwillig geld inzamelen waarvan nog niet eens de helft terecht komt waar t bedoeld voor is.
Ik ken de directeur van een woningbouwvereniging persoonlijk. Het bedrijf loopt dankzij zijn beleid ontzettend goed en hij verdient inderdaad net onder de balkenende norm. Rijd verder een relatief goedkope auto en is constant bezig met het bedrijf, zich persoonlijk verantwoorden als t minder gaat en ook op de werkvloer mee gaan om te zien dat alles goed gaat. Als hij het verkloot dan gaat t bedrijf naar de klote terwijl die lui van goede doelen geen enkel risico lopen laat staan zich verantwoorden als t minder gaat en laat ik maar helemaal niet beginnen over zelf collecteren omdat hij zo'n passie voor zijn goede doel heeft.
Ik vind zo'n bedrag niet te verantwoorden wanneer je mensen vrijwillig door weer en wind laat gaan om jouw salaris bij elkaar te sprokkelen.
Wel aandoenlijk hoor en een beetje naief, je vertrouwen in vrouwe justitia en gerechtigheid.
[Link niet meer beschikbaar]
N.B.:Een sepot, wat vaker voorkomt, is geen vrijspraak en is naar mijn mening gewoon een veroordeling zonder dat er een straf wordt toegepast.
OntwikkellingssamenwerkingIk heb een x 2 euro gegeven aan een dakloze. Ook eens 20 cent gegeven aan een Turkse chick die dat tekort kwam voor een trein kaartje.

Belangrijker nog: een sepot kan later altijd worden ongedaan gemaakt, en alsnog leiden tot een veroordeling. Een vrijspraak daarentegen blijft een vrijspraak.
Een veroordeling zonder dat er een straf wordt toegepast is een "straf met uitstel".

Zeg niet dat ze wereldverbeterende dingen doen, zeg alleen dat je de managementfuncties zwaar onderschat. Komt veel meer bij kijken dan wat je in films als wall street ziet..
En inderdaad het aandragen van het feit dat je op je 22ste nog op het VWO zit is misschien wat kinderachtig.