Fitness Seller

O.S. 2024

Nederlandse roeiers doen t wel echt heel goed.
Judo is dramatisch helaas. Voor t eerst sinds '84 geen Nederlandse judomedailles.

Dit heb ik trouwens ook nog nooit gezien bij judo. Dacht dat t altijd zo sportief en respectvol was.
https://nos.nl/video/2531418-tumult-bij-kwartfinale-van-judolegende-riner (v.a. 4:00. Die Georgiër wilde echt gaan slaan volgens mij.)

Schermafdruk van 2024-08-02 17-15-03.png

Reden: Typo
Laatst bewerkt:
Nederlandse roeiers doen t wel echt heel goed.
Judo is dramatisch helaas. Voor t eerst sinds '84 geen Nederlandse judomedailles.

Dit heb ik trouwens ook nog nooit gezien bij judo. Dacht dat t altijd zo sportief en respectvol was.
https://nos.nl/video/2531418-tumult-bij-kwartfinale-van-judolegende-riner (v.a. 4:00. Die Georgiër wilde echt gaan slaan volgens mij.)
Ja. En dat het om zelfbeheersing ging.

Wel knap hoe de ander zich niet uit zijn tent laat lokken.

1722620790554.png

Laatst bewerkt:

Altijd wat met boksen op de OS.
Zoals ik t nu begrepen heb is die bokser wel degelijk een vrouw. In elk geval als vrouw geïdentificeerd bij geboorte en altijd vrouw geweest. Zij kan er ook niets aan doen dat ze van nature hogere testosteronwaardes heeft dan andere vrouwen. In de absolute top zijn het altijd genetische wonderen die bovendrijven. Los van discipline en doping enzo waren Michael Phelps en Usain Bolt ook niet zo ver gekomen als ze niet allerlei genetisch bepaalde voordelen hadden gehad.

Zoals ik t nu begrepen heb is die bokser wel degelijk een vrouw. In elk geval als vrouw geïdentificeerd bij geboorte en altijd vrouw geweest. Zij kan er ook niets aan doen dat ze van nature hogere testosteronwaardes heeft dan andere vrouwen. In de absolute top zijn het altijd genetische wonderen die bovendrijven. Los van discipline en doping enzo waren Michael Phelps en Usain Bolt ook niet zo ver gekomen als ze niet allerlei genetisch bepaalde voordelen hadden gehad.
Naar ik begrepen heb zijn ze nooit op Testosteron getest, maar op dna.

Zaken zijn nooit voor het CAS geweest, Int. Box organisatie had ze uitgesloten van deelname bij vrouwen.

Boeit me ook echt geen reet verder, details waar woke of anti-woke lekker op gaat maar verder niet de sport of überhaupt een sport volgen, laat staan zelf sporten.

Nederland doet t echt mega goed in de watersporten. Roeien en zeilen al top en nu op surfen ook een medaille.
Judo echt zwaar teleurstellend. Moeten toch echt dingen veranderen in de organisatie daar, gaat niet goed.

Blij dat het atletiektoernooi dan ook eindelijk begonnen is, altijd het mooiste van de OS imo.
En vd Poel nu bezig natuurlijk!

• Like
Waarderingen: GruX
Daar draait het hele circus wel op.

Als je alleen voor het drama gaat dan kan ik me voorstellen dat je dat denkt ja. Vanuit t perspectief van een sporter / sportliefhebber toch echt niet imo. Zal mij die openingsceremonie verrotten.
Verder zijn controverse en gedoe op de spelen van alle tijden.

Straks 4x400m gemengde estafette met medaillekansen voor NL.
En een heerlijke kogelfinale nu.

Lieke loopt ze de moeder!

Ik ga het hier niet hebben over het boksen, maar het is een organisatorische shit show. Uiteindelijk raakt dat de sport, vergelijkbaar met alle dopingshit bij gewichtheffen.

Femke doet het hoor!
:1e:

Goud!

Die Turk bij het schieten blijft me fascineren, wat een ongelooflijke baas.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven