- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of weer wat meer terug naar hoe het ooit was.wtf. soort Breakdance in OS ?
Komt steeds meer onzin bij.
Nee, daar staat geen "dans" of beweging bij. Het zijn van die "initiatieven om het meer bij deze tijd te laten aansluiten".Of weer wat meer terug naar hoe het ooit was.
Kunstwedstrijden op de Olympische Spelen - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Je bedoelt de deelnemers bij het breakdancen?Als je alleen al die achterlijke maniertjes ziet bij het introduceren,
Jawel.
Ik zal eens kijken.
En dit komt uit de pen van de man die dit schreef?Echt een totale aanfluiting, dat breakdancen.
Slaat echt helemaal nergens op. Is toch gewoon geen sport, prima verder als je t leuk vindt om te doen natuurlijk. Straks de tango ook op de OS?
Jij hebt echt geen idee van het altatletisch vermogen van een gemiddelde breakdancer.Boeit me ook echt geen reet verder, details waar woke of anti-woke lekker op gaat maar verder niet de sport of überhaupt een sport volgen, laat staan zelf sporten.
Klopt, dat ging dan ook over boksen
OkeJij hebt echt geen idee van het altatletisch vermogen van een gemiddelde breakdancer.
:huh: nu begrijp ik je ook nietEn dit komt uit de pen van de man die dit schreef?
Jij hebt echt geen idee van het altatletisch vermogen van een gemiddelde breakdancer.
Waarom, wat is er mis mee?Echt een totale aanfluiting, dat breakdancen.
Slaat echt helemaal nergens op. Is toch gewoon geen sport, prima verder als je t leuk vindt om te doen natuurlijk. Straks de tango ook op de OS?
Bowlen is het ook ooit geweest, golfsufen was dit keer de tweede keer en wat dacht je van synchroon zwemmen of trampoline springen en komende winterspelen veldrijden.
Dat er meer zijn gaat het niet om, we(ik) had(den) het over BreakedanceBowlen is het ook ooit geweest, golfsufen was dit keer de tweede keer en wat dacht je van synchroon zwemmen of trampoline springen en komende winterspelen veldrijden.
Ja, maar hoe wil je discussieren of iets O.S. waardig is of niet als je het niet met andere sporten vergelijkt?Dat er meer zijn gaat het niet om, we(ik) had(den) het over Breakedance
Ik hink op twee gedachten.
![]()
Paris 2024 | Breakdancer Van Gorp gaat voor goud - "Het is meer kunst dan sport"
Een interview met breakdancer Menno van Gorp in aanloop naar de Olympische Spelen van Parijs in 2024.www.eurosport.nl
Ik vind het niks, zal dat de volgende keer er speciaal bij zetten. Competitie element is mij als neutrale kijker totaal onduidelijk, onbegrijpelijke scores, vreemde dis gebaren die niet bij de OS horen imo, atleten die bij hun straatnaam genoemd en ook geklasseerd worden, enorm slecht commentaar ook nog eens wat ook echt niet meehielp, en zo nog het een en ander.