Fitness Seller

O.S. 2024

Daar is zo'n twerkende kogelstootster met zo'n raar masker bij het sporten niets bij.
De twerkende Alysha Newman vond je ook een fijne bijkomstigheid en dat ze daarmee haar OF-account probeert te promoten is Olympisch brons bij het "heilige" atletiek waardig?

• Topic Starter Topic Starter
Prachtige bronzen medaille net bij waterpolo. Wat een comeback

Ik vind het niks, zal dat de volgende keer er speciaal bij zetten. Competitie element is mij als neutrale kijker totaal onduidelijk, onbegrijpelijke scores, vreemde dis gebaren die niet bij de OS horen imo, atleten die bij hun straatnaam genoemd en ook geklasseerd worden, enorm slecht commentaar ook nog eens wat ook echt niet meehielp, en zo nog het een en ander.
Net als schoolzwemmen en kunstschaatsen echter daar staan bepaalde ' figuren ' vast.

Dat dissen en pistool gebaren etc, opzouten daarmee !
Met heel die straat cultuur, break'n 3x3 en skateboarden.

Ik vind de 10 en de 7 kamp voldoende. 10 onderdelen, 10 dagen en klaar. En naakt, iedere voor zich en niet voor een land, net als vroeger.

Wat ik best knap vind is het simultaan de hele dag op dit forum bezig zijn terwijl er ook nog nonstop naar de os wordt gekeken.

Oke, maar dan was jouw post niet nodig aangezien ik het al eerder onder de aandacht had gebracht.

Iets waar jij anderen ook graag aan herinnert als dat het geval is.
Wat boeit mij dat nou ?
Ik zat te kijken en zag het op TV en meldde het hier.

Een discussie is niet door een eenling te voeren. ;)
Toch wel, je kan je eigen ideeën toetsen aan je eigen kennis (die je eventueel kan upgraden) en met je eigen logica.

Een bekend voorbeeld is 'The Rambler' van Samuel Bosworth (tijdgenoot van Benjamin Franklin).

Laatst bewerkt:
Wauw een fittie zonder onze pittige Engelse dame! Dbb is zich aan het herstellen 😍

Schermafdruk van 2024-08-10 15-01-22.png

Terug
Naar boven