- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Heyy DBB
,
Ik ben de ''XtM045''
Waar is het allemaal begonnen ??
Ik wou altijd al naar de sportschool gaan maar ik mocht nog niet echt van mijn ouders voor ik 16 was en toen ik 16 was, was het nog een probleem vanwege school etc en ook omdat ik toen veel deed voetballen. Uiteindelijk gingen vrienden van mij ook fitnessen op het health center waar me broer ook een pasje had dus ik besloot om eens mee te gaan, toen ben ik 3 maanden op die pas wezen sporten. Toen ben ik overgestapt naar een echte sportschool en toen heb ik iets langer als 3 maanden rippetoe gevolgt wat ik een goed schema vond maar toch me motivatie begon te verliezen na deze tijd, dus heb vorige week besloten om toch over te stappen op iets anders. En dan zitten we nu op de dag van vandaag
Me motivatie is weer helemaal terug en ik ben klaar om te KNALLLUHHHHH !!
Voeding
Ook me voeding is steeds beter en beter geworden, eerst at ik bijna alleen maar boterhammen en het avondeten. Nu is dat héél anders want ik heb nu ook brinta in me schema, elke morgen en zo vies vind ik het niet + ik eet nu altijd rond 12.30 rijst/pasta/kip maar sowieso iets voor eiwitten of een eitje bij de pasta
Ook cashew nootjes nu in de avond met naturel kwark, het schema word steeds beter zo en ik wil ook binnenkort tonijn uit blik proberen voor een snelle maaltijd !
Stats momenteel (23-02-2011)
16 Jaar
181 cm
65,5 kg
Splitschema 2011
Zie bijlagen, hierin staan ook me stats vermeld + progessie !
Dit is een 3-daags split gericht op massa.
Dus vanaf nu komt elke workout erop te staan, dus zorg ervoor dat je me volgt
,Ik ben de ''XtM045''

Waar is het allemaal begonnen ??
Ik wou altijd al naar de sportschool gaan maar ik mocht nog niet echt van mijn ouders voor ik 16 was en toen ik 16 was, was het nog een probleem vanwege school etc en ook omdat ik toen veel deed voetballen. Uiteindelijk gingen vrienden van mij ook fitnessen op het health center waar me broer ook een pasje had dus ik besloot om eens mee te gaan, toen ben ik 3 maanden op die pas wezen sporten. Toen ben ik overgestapt naar een echte sportschool en toen heb ik iets langer als 3 maanden rippetoe gevolgt wat ik een goed schema vond maar toch me motivatie begon te verliezen na deze tijd, dus heb vorige week besloten om toch over te stappen op iets anders. En dan zitten we nu op de dag van vandaag

Me motivatie is weer helemaal terug en ik ben klaar om te KNALLLUHHHHH !!
Voeding
Ook me voeding is steeds beter en beter geworden, eerst at ik bijna alleen maar boterhammen en het avondeten. Nu is dat héél anders want ik heb nu ook brinta in me schema, elke morgen en zo vies vind ik het niet + ik eet nu altijd rond 12.30 rijst/pasta/kip maar sowieso iets voor eiwitten of een eitje bij de pasta
Ook cashew nootjes nu in de avond met naturel kwark, het schema word steeds beter zo en ik wil ook binnenkort tonijn uit blik proberen voor een snelle maaltijd !Stats momenteel (23-02-2011)
16 Jaar
181 cm
65,5 kg
Splitschema 2011
Zie bijlagen, hierin staan ook me stats vermeld + progessie !
Dit is een 3-daags split gericht op massa.
Dus vanaf nu komt elke workout erop te staan, dus zorg ervoor dat je me volgt

Laatst bewerkt:

check mijne ook nog ff af en toe
Vergeten ??