Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Workout B - 24/02/2011

Alles exclusief opwarming sets.

Leg Press
12x70kg
12x70kg
12x70kg
Weten jullie hoe zwaar de leg press is zonder schijfen ?? Ik heb 70kg gerekent aan de hand van de schijven maar ik weet niet hoe groot de tegen stand is bij een leg press 45

Squats
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
Zonder kussentje, deed niet echt veel pijn en wil nu opbouwen zonder het kussentje :) Trouwens het was makkelijk omdat ik wat lager begin volgende week 62,5 !!

Leg Extension
12x30kg
12x30kg
12x30kg
Gewoontjes, niet zwaar .. Volgende keer lekker die pin omhoog :D

Lying Leg Curls
12x25kg
12x25kg
12x25kg
Whaha wel grappige oefening, lijkt net alsof je op een massa tafel ligt, mja schijt aan :p

Sitting Calf Raises
3x12x25kg

Standing Calf Raises

3x12x30kg

Dumbbell Press
1x12 12kg
1x10 12kg
1x10 12kg

Upright Rows

3x12x9kg
Zo'n lekkere oefening ! Je voelt hem goed aan je schouders

Rear delts
1x12x8kg
1x12x9kg
1x12x10kg
Kan nog tikje zwaarder

Dit was een race tegen de klok toen ik zag dat ik nog 15 minuten had toen ik net klaar was met lying leg curls :P Maar 5 minuten later weg gegaan dan ik dacht te gaan ;)

Lekker gevoel in me benen/kuiten , voel me schouders ook hendig :D

Goeie training, lekker veel;)

inderdaad heb wel eens hele middagen verspilt met me normale (normaal aantal oefeningen) schema, dusja:p

Haha dat is klote jaa .. Daar heb ik ook niet eens tijd voor meestal ben ik pas 4uur thuis en half 5 alleen vrijdag rond 2 uur :(

Dus ik moet altijd snel sporten en op tijd terug zijn voor eten want 's avonds is het te druk of ik wil andere dingen doen

Haha dat is klote jaa .. Daar heb ik ook niet eens tijd voor meestal ben ik pas 4uur thuis en half 5 alleen vrijdag rond 2 uur :(

Dus ik moet altijd snel sporten en op tijd terug zijn voor eten want 's avonds is het te druk of ik wil andere dingen doen

ik ook hoor maar nu is het vakantie, hehe.

Ga altijd gelijk na school, sportschool staat een paar honderd meter bij onze school vandaan:D Heb ook een k*trooster, en is ook k*t als je traininsmaat een ander rooster heeft:p

ik ook hoor maar nu is het vakantie, hehe.

Ga altijd gelijk na school, sportschool staat een paar honderd meter bij onze school vandaan:D Heb ook een k*trooster, en is ook k*t als je traininsmaat een ander rooster heeft:p

Jup .. Mijn trainingsmaat heeft een rooster waardoor die altijd rond 12-1 uur kan gaan sporten :( Dus ik moet laatste tijd alleen ..

Mja als ik nu goed doe voor school en in 1x slaag dan ben ik rond mei klaar met school en kan ik lekker 's morgens sporten en met geen gezeik aan de kop van dat ik ben gezakt :)

Maar daar ga ik niet vanuit !

wat doe je dan, Havo ofzo?
En krijg jij geen gezeik van je ouders? :p

Gebruik je de legpress als warming up? Anders zou ik ehm na de squats doen..

Gebruik je de legpress als warming up? Anders zou ik ehm na de squats doen..

umh nee was ik vergeten te zeggen, hier komt het dan.

Iemand was al bezig in het squat rack dus ik ging maar leg pressen.
SLECHT IDEE !! Ik was al best moe toen ik ging squatten en ook omdat ik bezig was om zonder dat kussentje te squatten.

Trouwens welkom in me logje :) nieuw logje

Ga je volgen :). Zo zelf ook maar eens een logje starten denk ik, goed voor mijn motivatie.

abbo altijd leuk iemand te volgen van dezelfde leeftijd.

Deadlift
5x5x100kg

BOR
12x10kg
12x12kg
12x14kg

Cable Row
3x12x30kg

Shrugs
3x12x16kg

EZ Bar Curl
3x8x15kg ?
EZ bar weegt 5kg ofzo ?? ik heb 10kg gelaad

Standing DB Curl
3x8x10kg
Te weinig rust gepakt, na 6 reps begon ik al te failen .. Toen ik even met iemand praatte paar minuten en laatste set pakte ging het véél makkelijker.

Dan ook nog wat voor de buik gedaan want ik had tijd :)

Crunch + Knee raises
3x12
Voelde lekker, ook me benen voel ik nu nog meer door knee raises haha.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Voelt echt lekker aan alles wat ik getraint heb .. vooral bovenkant rug :)
volgende keer chins erbij doen, kijken of me die bevallen maar ik vind ze tot nu toe maar niks want je raakt er echt kapot van

Laatst bewerkt:
Dacht net te zeggen, geen chins? :p
Anders chinnen op enkele reps en stilaan opbouwen?
Of als het echt moeilijk gaat, negatieven proberen.

Geen standing curl?

stevige deadlift :thumb:

Laatst bewerkt:
Dacht net te zeggen, geen chins? :p
Anders chinnen op enkele reps en stilaan opbouwen?
Of als het echt moeilijk gaat, negatieven proberen.

Geen standing curl?

Oohjawel maar die heb ik vergeten erbij te zetten :o
Ik had wel te weinig rust genomen want ik kreeg 8kg amper omhoog na 6 reps en toen ik even wat met iemand praatte ging het weer makkelijker ..

Thanks

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Ja, of ik moet wat langer rust pakken na de chin ups want ik chin elke keer tot het uiterste en dat maakt je echt moe van. Volgende week proberen !!

Voor of na deadlift ???

Goeie training, vind jij deadlift niet k*t? 5x5x100kg:eek: Ik ga echt nooit van me leven 5 setjes doen hoor xD

Terug
Naar boven