MuscleMeat

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Mwahh valt wel mee 5x5 , denk dat ik 3x5 wel leuker had gevonden ofzo maarja als dit beter is he :P Ik vraag me wel af of ik me rug goed train want ik heb niet vaak dat ik me rug zeg maar voel dat ie lekker is getraint mja ik heb eigelijk alleen rippetoe gedaan dus dat is het denk ik :p

Ik voel deze keer wel me boven rug maar normaal nooit :o

Laatst bewerkt:
Ik voel me bovenrug eigenlijk nooit, naja ik voel hem wel werken en ook wel branden bij burnsetjes ofzo maar niet zoals bij benen of buikspieren of onderarmen etc... Kweetniet. Heb er ook nooit spierpijn, of misschien wel maar onbewust.

ahh oke :p vanavond uitgaan gaat ook niet door dus dan kan ik nog wat vreten haha .. gelukkig eigelijk want ik ga zondag ook al en dan volgende week zaterdag/zondag/maandag/dinsdag/donderdag :o

hoezo deed jij bij been training 2 kuit oefeningen dan??
Is 1tje voor je kuiten niet genoeg?

Hoeveel chins kan je na elkaar?

Hoeveel chins kan je na elkaar?

2x8 sowieso denk ik maar dan met veel moeite de laatste reps

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

hoezo deed jij bij been training 2 kuit oefeningen dan??
Is 1tje voor je kuiten niet genoeg?

Weet niet, vind het wel fijn zo, zo doe ik het zeg maar afmaken en ik voel hem daardoor ook goed denk beter dan 1 oefening ;)

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Denk ook dat ik sowieso bij de de dag van de benen ook de buikspieren moet pakken want met knee raises pak je ook je benen redelijk voor de finishing touch ;p

Ik doe na de benen sowieso altijd buik, doe ik iig nog ìets mooiboys op die dag :p

Ik doe na de benen sowieso altijd buik, doe ik iig nog ìets mooiboys op die dag :p

haha maar ik doe het omdat het dan nog eens de benen pakt en ook best wel goed want ik voelde de benen en buik goed toen ik dat aan het doen was en ik had de dag ervoor benen getraint. Dus gewoon voor de finishing touch :p

Dan zou ik gewoon 3x4 ofzo doen, iig niet altijd tot failure.
En elke week een rep erbij proberen.

Oke dan ga ik dat volgende week weer eens doen :cool:

nette deadlift heb je

Hoe bevalt die split van je?
Ik begin er trouwens ook aan te denken van over te schakelen naar een split

Hoe bevalt die split van je?
Ik begin er trouwens ook aan te denken van over te schakelen naar een split

Goed he, ik blijf weer lekker gaan naar de gym en na de workouts heb je toch wel vaak spierpijn wat je dan ook weer extra motiveert. Maar ook omdat het gewoon weer eens anders is ..

+1 split is het chillste wat er is. Op een gegeven moment haken er ook vet veel af bij rippetoe. Heb het zelf ook maar 2-3 maanden gedaan en toen wilde ik een 4 dagen split doen. Doe hem nu nog steeds iedere week met plezier. Je kan ook lekker wisselen met oefeningen die je chill vind enzo.

Jup, dat is zo :) Morgen ga ik wss dag 1 doen of anders word het deze week wo,do,vrijdag na de gym gaan.

Als trouwe fan ga ik je ook terug volgen :p

Suc6 vandaag..:D

Bedankt maar ik was gisteren ziek van school gekomen dus sporten zat er niet in, ik ga vandaag dag 1 doen en dan donderdag en vrijdag de rest want tot dinsdag gaat het niet want dan ben ik feesten :P

In vakantie word het denk ik woensdag vrijdag zaterdag

Terug
Naar boven