XXL Nutrition

• XtM045: Beats The Gym •

oh lawd, zelfde geval als bij dwarff
je moet gewoon BW gainen man
kijk hoelang je al bezig bent, en nog zijn je stats ruk (no offence)
eet meer en train hard op compounds, niet zoveel isolatie ;)

• Topic Starter Topic Starter
dan komt het goed! goede instelling heb je zeker al, nu de aanpak nog en je word beest :D

dan komt het goed! goede instelling heb je zeker al, nu de aanpak nog en je word beest :D

jaa, maar ik denk dat me voeding wel iets beter kan, kijk eens

misschien in de avond gewoon nog eens een maaltijd zoals kip en rijst/pasta eten ? rond half 9, en op school gewoon nog wat boterhammen toevoegen en fruit en muesli repen et c

Bijlagen

4500 kcal is gewoon goed
als je macro's goed zijn gain je goed
dus genoeg eiwitten 200 gram is wel genoeg
en genoeg kcals (elke dag)
elke dag 4500 kcals moet je wel groeien hoor, in het weekend moet je ook goed eten, zit je zo aan 80kg bw en 100kg bench :D

4500 kcal is gewoon goed
als je macro's goed zijn gain je goed
dus genoeg eiwitten 200 gram is wel genoeg
en genoeg kcals (elke dag)
elke dag 4500 kcals moet je wel groeien hoor, in het weekend moet je ook goed eten, zit je zo aan 80kg bw en 100kg bench :D

Je moet wel bedenken dat XTM045 en ikzelf andere doelen heb dan jij he Jonggeleerd. Ik persoonlijk bouw liever mijn set van 80kg bench op van 6 naar 12 reps. Om optimale spiergroei te verkrijgen. Niet zogauw ik 5x80kg kan maar eens kijken of de 90kg er al inzit om vervolgens de maand daarop mijn 1 rep van 100kg proberen te duwen. Gaat mij niet om de kg's. Jij als powerlifter wil zo snel mogelijk in de toekomst je 120kg eraan hebben. Wat ook het doel is van een powerlifter. Maar hebben wij.(nouja spreek voormezelf) ik dus geen behoefte aan. Mass is het hoofdoel en verkrijg je niet door low reps.

Enige wat ik nu nog low rep ga aanhouden is de DL. Als ik die op volume ga doen aan begin van mijn rugtrainig kan ik de rest wel schrappen;p DL volume zuigt je leeg.

Enige wat ik nu nog low rep ga aanhouden is de DL. Als ik die op volume ga doen aan begin van mijn rugtrainig kan ik de rest wel schrappen;p DL volume zuigt je leeg.
Waarom je DL dan niet naar het eind verplaatsen? Doe ik ook..bevalt prima.

Wat betreft lowrep denk ik overigens niet dat het zo zwart wit is als je stelt.

Wat betreft de voeding kan ik alleen maar zeggen dat het er goed uit ziet! Zeker qua macro's ook! Als je hier niet op gained ben je waarschijnlijk ectomorph en zal je nog hoger in kcals moeten gaan zitten.

Waarom je DL dan niet naar het eind verplaatsen? Doe ik ook..bevalt prima.

Wat betreft lowrep denk ik overigens niet dat het zo zwart wit is als je stelt.

Wat betreft de voeding kan ik alleen maar zeggen dat het er goed uit ziet! Zeker qua macro's ook! Als je hier niet op gained ben je waarschijnlijk ectomorph en zal je nog hoger in kcals moeten gaan zitten.

ik gain wel maar wel langzaam, zit nu dus rond de 72kg, gaat langzaam de 73 in maarja als er een stijgende lijn in zit :) merk wel dat ik al al stuk gespierder ben en hoor ik ook van andere in de sportschool als eerst.

Dinsdag weer beginnen, maandag gesloten :(

Terug
Naar boven