AndroidHealthClinic

Nieuws Obama Sluit niet uit om Atoombommen te gebruiken tegen Iran & Noord Korea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies wat ik dacht, geen haar beter dan Bush of welke maffe president daar dan ook.


We hebben hier een expert jongens. 18 jaar, Fries en helemaal op de hoogte van het wel en wee rondom Amerikaanse presidenten en diens policy.
 
Ik geloof wel dat Obama de beste bedoelingen heeft. Is een man naar mijn hart en veel begaafder als die Bush.
 
nou iran en noordkorea zijn niet de enige landen waar ze kernwapens bij verdenken. Dus wat wilt hij nu zeggen eigenlijk? Dat als de andere landen die wel kernwapens hebben amerika aanvallen zij dan geen kernwapens zullen gebruiken? Inprincipe kan je die uitzondering dan voor elke land maken die kernwapens bezit. Of wilt die dat nou als een lame excuus gebruiken om tijdens een conflict meteen kernwapens te kunnen inzetten? Gaat nergens over, lekker dom uitspraak van hem weer en nog een bedreiging richting iran. Geeft hun weer de reden om zo veel mogelijk van die dingen te produceren. Dom neger lever je nobel prijs van vrede maar weer in.
 
Laatst bewerkt:
Wil hij gewoon niet zeggen dat hij geen atoomwapens zal gebruiken tegen landen die mee willen afbouwen,en voor noord korea en iran een uitzondering maakt omdat die geen transparant atoomprogramma hebben?
 
Strawman-motivational.jpg
 
Het begint eens tijd te worden dat Amerika van deze aardkloot word geveegd.
 
Het begint eens tijd te worden dat Amerika van deze aardkloot word geveegd.
Wacht nog ff tot Yellowstone uitbarst. Maar wij zijn voor een groot stuk wel afhankelijk van hun economie ;)
 
Wil hij gewoon niet zeggen dat hij geen atoomwapens zal gebruiken tegen landen die mee willen afbouwen,en voor noord korea en iran een uitzondering maakt omdat die geen transparant atoomprogramma hebben?


Dit is correct, maar ja, er zijn zoveel domme mongolen hier en elders op het internet. Je hoeft geen expert Koude Oorlog te zijn om te weten dat dit een uniek besluit is als het gaat om atoomafspraken.
 
Tuurlijk moet hij het niet uitsluiten.
Als Noord Korea er straks mee zou gaan beginnen kunnen ze het 2x zo hard terugkrijgen.
Ze sluiten juist niet uit dat ze er zélf mee beginnen
 
Dit is correct, maar ja, er zijn zoveel domme mongolen hier en elders op het internet. Je hoeft geen expert Koude Oorlog te zijn om te weten dat dit een uniek besluit is als het gaat om atoomafspraken.

ik denk dat jij na mij een van de domste mongolen op dit forum bent

proficiat
 
ik denk dat jij na mij een van de domste mongolen op dit forum bent

proficiat

Verdiep je een keer een avondje voor de gein in het Amerikaanse beleid ten aanzien van kernwapen gebruik en de daarachter hangende strategische concepten, kom dan terug halve gare.
 
De wereld van Klaaswitz : Klaaswitz zelf en de halve garen die de rest van de wereldbevolking uitmaken.
 
Klaaswitz = Houston? :p
 
De wereld van Klaaswitz : Klaaswitz zelf en de halve garen die de rest van de wereldbevolking uitmaken.


Je kan moeilijk ontkennen dat de halve garen die ik halve gare noem (nauwelijks de hele wereld als je het mij vraagt) geen halve gare dingen zeggen.
 
Laat ze die dingen toch een keer gooien voor ze over datum zijn, stel je krijgt ouwe troep op je harsus dat is wat.
 
Laat ze die dingen toch een keer gooien voor ze over datum zijn, stel je krijgt ouwe troep op je harsus dat is wat.

Hey maatje..kan je me 6 mausenvallen sturen?
 
Atoombommen en halve garen, ik denk als die boom zeggen het meer dan gaar is :o .
 
nou iran en noordkorea zijn niet de enige landen waar ze kernwapens bij verdenken. Dus wat wilt hij nu zeggen eigenlijk? Dat als de andere landen die wel kernwapens hebben amerika aanvallen zij dan geen kernwapens zullen gebruiken? Inprincipe kan je die uitzondering dan voor elke land maken die kernwapens bezit. Of wilt die dat nou als een lame excuus gebruiken om tijdens een conflict meteen kernwapens te kunnen inzetten? Gaat nergens over, lekker dom uitspraak van hem weer en nog een bedreiging richting iran. Geeft hun weer de reden om zo veel mogelijk van die dingen te produceren. Dom neger lever je nobel prijs van vrede maar weer in.
Waarom heeft hij in hemelsnaam die prijs überhaupt gekregen, heeft ie zoveel dan gedaan voor 'de vrede'?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven