Precies wat ik dacht, geen haar beter dan Bush of welke maffe president daar dan ook.
We hebben hier een expert jongens. 18 jaar, Fries en helemaal op de hoogte van het wel en wee rondom Amerikaanse presidenten en diens policy.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies wat ik dacht, geen haar beter dan Bush of welke maffe president daar dan ook.
Wacht nog ff tot Yellowstone uitbarst. Maar wij zijn voor een groot stuk wel afhankelijk van hun economieHet begint eens tijd te worden dat Amerika van deze aardkloot word geveegd.

Wil hij gewoon niet zeggen dat hij geen atoomwapens zal gebruiken tegen landen die mee willen afbouwen,en voor noord korea en iran een uitzondering maakt omdat die geen transparant atoomprogramma hebben?
Ze sluiten juist niet uit dat ze er zélf mee beginnenTuurlijk moet hij het niet uitsluiten.
Als Noord Korea er straks mee zou gaan beginnen kunnen ze het 2x zo hard terugkrijgen.
Dit is correct, maar ja, er zijn zoveel domme mong*len hier en elders op het internet. Je hoeft geen expert Koude Oorlog te zijn om te weten dat dit een uniek besluit is als het gaat om atoomafspraken.
ik denk dat jij na mij een van de domste mong*len op dit forum bent
proficiat
De wereld van Klaaswitz : Klaaswitz zelf en de halve garen die de rest van de wereldbevolking uitmaken.
Laat ze die dingen toch een keer gooien voor ze over datum zijn, stel je krijgt ouwe troep op je harsus dat is wat.
Voor jou zijn ze gratis, dianebolletje erop en je hebt zeker beet.
Waarom heeft hij in hemelsnaam die prijs überhaupt gekregen, heeft ie zoveel dan gedaan voor 'de vrede'?nou iran en noordkorea zijn niet de enige landen waar ze kernwapens bij verdenken. Dus wat wilt hij nu zeggen eigenlijk? Dat als de andere landen die wel kernwapens hebben amerika aanvallen zij dan geen kernwapens zullen gebruiken? Inprincipe kan je die uitzondering dan voor elke land maken die kernwapens bezit. Of wilt die dat nou als een lame excuus gebruiken om tijdens een conflict meteen kernwapens te kunnen inzetten? Gaat nergens over, lekker dom uitspraak van hem weer en nog een bedreiging richting iran. Geeft hun weer de reden om zo veel mogelijk van die dingen te produceren. Dom n*ger lever je nobel prijs van vrede maar weer in.