AndroidHealthClinic

Nieuws Obama Sluit niet uit om Atoombommen te gebruiken tegen Iran & Noord Korea

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacht nog ff tot Yellowstone uitbarst. Maar wij zijn voor een groot stuk wel afhankelijk van hun economie ;)

Als Yellowstone uitbarst is niet alleen Amerika de lul. ;)
 
Het begint eens tijd te worden dat Amerika van deze aardkloot word geveegd.

Je bedoelt Iran en Noord Korea?

Wat een reacties hier.. wat is er mis met het niet uitsluiten om ze te bombarderen als ze kernwapens gebruiken? Ze gaan heus niet zomaar een bom erop gooien.
 
Als Yellowstone uitbarst is niet alleen Amerika de lul. ;)
Ach voor ons valt het nog mee. Paar maanden of in het slechtste geval jaren wat minder zonlicht kan je dan wel verwachten. YS park is weer aan het stijgen trouwens, dus heel lang zal het niet meer duren (al kan dat nog steeds duizenden jaren zijn).
 
Als ze nou ook daadwerkelijk eindelijk eens wat bommen op dat midden oosten en Korea pleuren dan zijn we ook weer van een hoop geouwehoer af.
 
Ach voor ons valt het nog mee. Paar maanden of in het slechtste geval jaren wat minder zonlicht kan je dan wel verwachten. YS park is weer aan het stijgen trouwens, dus heel lang zal het niet meer duren (al kan dat nog steeds duizenden jaren zijn).

Als de supervulkaan uitbarst zal er misschien een nieuwe ijstijd volgen (nucleaire winter) als gevolg van de grote hoeveelheid stof die vrijkomt (meer dan 2500km3).

Bron: Wiki

Nieuwe ijstijd!!!!!!! :woot:
 
Als ze nou ook daadwerkelijk eindelijk eens wat bommen op dat midden oosten en Korea pleuren dan zijn we ook weer van een hoop geouwehoer af.

Je moeder is een ouwe hoer.

Wat een niveau weer.
 
Arme yogi bear.:(
 
Je moeder is een ouwe hoer.

Wat een niveau weer.


50 is toch niet zo oud?
:o

waarom zouden we ons nog langer zorgen moeten maken om dat soort landen?
 
Als ze nou ook daadwerkelijk eindelijk eens wat bommen op dat midden oosten en Korea pleuren dan zijn we ook weer van een hoop geouwehoer af.
Als ze Azië nou eens gewoon compleet met rust laten zal dat gezeik er ook niet meer zijn.
 
lijkt me best spannend zo'n atoom oorlog :D
 
Noord-Korea heb ik niet zo dadelijk bang van. Die ectos hebben nog geen rijstkorrel per dag om te eten.
Iran daarentegen...
Bijzonder dom om te zeggen dat die 2 landen "kanshebbers" zijn. Lijkt me sterk dat hij dat zelf gezegd heeft.
 
Noord-Korea heb ik niet zo dadelijk bang van. Die ectos hebben nog geen rijstkorrel per dag om te eten.


Dit dachten de Amerikanen ook ongeveer toen Mao dreigde met acties als reactie op de Amerikaans/geallieerde opmars in Noord-Korea richting de Chinese grens, het zal wel die gekke kleine gele mannetjes, dat soort sentimenten :D
 
Dit dachten de Amerikanen ook ongeveer toen Mao dreigde met acties als reactie op de Amerikaans/geallieerde opmars in Noord-Korea richting de Chinese grens, het zal wel die gekke kleine gele mannetjes, dat soort sentimenten :D

Tijdens de Koreaanse oorlog waren ze sterk ja. Maar dat land zit compleet aan de grond nu.
 
Pseudo empathie voor obstinate jongeren in een bus in Gouda hebben we ook niet, en terecht.

Iran en Noord-Korea; prima om deze regeringen te markeren al obstinate straat jochies van de internationale boulevard die alles maar niets vinden, niets willen en elk land met ontplooiing bedreigen met een mes.
 
Pseudo empathie voor obstinate jongeren in een bus in Gouda hebben we ook niet, en terecht.

Iran en Noord-Korea; prima om deze regeringen te markeren al obstinate straat jochies van de internationale boulevard die alles maar niets vinden, niets willen en elk land met ontplooiing bedreigen met een mes.


Waarom moet iedereen die twee jochies dan dwingen zich te conformeren naar hun mening?
 
Tijdens de Koreaanse oorlog waren ze sterk ja. Maar dat land zit compleet aan de grond nu.


Nou ja, die Noord-Koreanen waren niet in het bijzonder sterk of zo maar wel die hordes 'ecto's' die de Yalu rivier overstaken maar het ging er mij meer om dat men zich op basis van de fysieke verschijning van de gemiddelde Aziaat nogal laatdunkend uitliet, wat jij, wellicht niet al te serieus bedoeld, ook leek te doen.

Maar let vooral niet op mij, ik zit hier een beetje te muggeziften om zaken die er in topic niet echt toe doen.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk moet hij het niet uitsluiten.
Als Noord Korea er straks mee zou gaan beginnen kunnen ze het 2x zo hard terugkrijgen.


Precies... die lui houden zich nergens aan. waarom zou je anders het willen ontwikkelen...?? heus niet om het daarna 50 jaar te laten liggen.

Ze hebben hiermee een duidenlijk machts/dreig middel...

Kijk maar naar Irak.. voor de golf oorlog zouden die ook ff andere landen in nemen, tot er een stokje voor werd gestoken door de VS en de hulpjes...

Als niemand dit doet bij z korea of andere gestoorden is het niet meer te overzien.
 
Precies... die lui houden zich nergens aan. waarom zou je anders het willen ontwikkelen...?? heus niet om het daarna 50 jaar te laten liggen.

Ze hebben hiermee een duidenlijk machts/dreig middel...

Kijk maar naar Irak.. voor de golf oorlog zouden die ook ff andere landen in nemen, tot er een stokje voor werd gestoken door de VS en de hulpjes...

Als niemand dit doet bij z korea of andere gestoorden is het niet meer te overzien.

Omdat de VS ze ook heeft en de VS weigert vrede met ze te tekenen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven