Fitness Seller

Obsession- 'Radical Islam war against the west' de docu NU te zien!!

@Westerse Moslim aanhangers en verdedigers: toch gek dat er altijd oorlog en ellende is in Moslim landen he? Zelfs al valt de VS het land niet aan, dan nog vechten ze onder elkaar (Irak). Maar natuurlijk is dat allemaal de schuld van het Westen. Het Westen, dat nu de meest democratische landen voortbrengt (denk maar aan de studie in Europa) en waar je het minst oorlog en burgeroorlogen ziet. Feit blijft dat de Islam en ook het Midden-oosten nog in een prehistorisch stadium zitten, waar ooit het Christendom en het huidige Westen ook in zat. Het probleem is dat Islamieten constant zeiken over eer, agressief zijn, geen vrede willen maar oorlog met niet gelovigen. Ze willen dus nooit niet aanpassen of evolueren tenzij je hen aanpakt. Israel probeert constant vrede te sluiten met verdragen maar telkens schieten Palestijnse terroristen met raketten. Normaal dat Israel zich dan gaat verdedigen. Maar dat noemt men dan 'staatsterrorisme' laat me niet lachen. nee ze moeten zich laten verjagen en kapot laten schieten zeker. Face it linkse vrienden, je steunt een geloof dat nog in volle ontwikkeling is en op dit moment word het eerst erger voor het beter gaat worden. Ik hoop dat jullie ogen ooit nog eens open gaan, voor het te laat is.

• Topic Starter Topic Starter
Dat eerste deel van je verhaal is voor mij nog aannemelijk (je somt droge feiten op die iedereen kan controleren, het is waar dat er nergens zoveel oorlogen blijven woeden als bij Arabische landen onder elkaar) maar dat tweede deel over ISrael is een beetje eenzijdig kerel :D Israel wil uiteindelijk alle grond, en niet delen. Mark my words.

@Westerse Moslim aanhangers en verdedigers: toch gek dat er altijd oorlog en ellende is in Moslim landen he? Zelfs al valt de VS het land niet aan, dan nog vechten ze onder elkaar (Irak). Maar natuurlijk is dat allemaal de schuld van het Westen. Het Westen, dat nu de meest democratische landen voortbrengt (denk maar aan de studie in Europa) en waar je het minst oorlog en burgeroorlogen ziet. Feit blijft dat de Islam en ook het Midden-oosten nog in een prehistorisch stadium zitten, waar ooit het Christendom en het huidige Westen ook in zat. Het probleem is dat Islamieten constant zeiken over eer, agressief zijn, geen vrede willen maar oorlog met niet gelovigen. Ze willen dus nooit niet aanpassen of evolueren tenzij je hen aanpakt. Israel probeert constant vrede te sluiten met verdragen maar telkens schieten Palestijnse terroristen met raketten. Normaal dat Israel zich dan gaat verdedigen. Maar dat noemt men dan 'staatsterrorisme' laat me niet lachen. nee ze moeten zich laten verjagen en kapot laten schieten zeker. Face it linkse vrienden, je steunt een geloof dat nog in volle ontwikkeling is en op dit moment word het eerst erger voor het beter gaat worden. Ik hoop dat jullie ogen ooit nog eens open gaan, voor het te laat is.

Al je argumenten zijn een anfluiting van de waarheid en de realiteit.
zou ik er nog tijd in stoppen om ze één voor één te ontkrachten? Heeft het zin?

Zit naar de docu te kijken. Er komt voorbij dat er een stille meerderheid is die niets durft te zeggen over de radicale islam. Wat verwachten we dan ook? De landen waar radicale islam een kans heeft zit ook nog een regering in het zadel die onderdrukkkend is. In dat soort landen houdt iedereen standaard zijn mond, ze zijn daar totaal niet gewend om vrijheid van meningsuiting te hebben.

Maar in landen waar meer vrijheid heerst zijn juist de radicalen de minderheid en splintergroeperingen. Zie Egypte waar ze ondanks aanslagen toch echt weinig voet aan de grond krijgen. Net zo goed als in Turkije de radicale islam geen voet aan de krijgt.

Foute regimes misbruiken de islam inderdaad, maar die misbruiken nog wel meer middelen om de bevolking onder de knoet te houden. Waarbij ik zelf dan niet denk dat met geweld ingrijpen de oplossing is, want we zien in Irak nu maar al te goed waar dat toe kan leiden. En dat was niet eens een land waar radicale islam invloed had. Het Westen heeft met de inval juist die voedingsbodem geschapen.

Kwam net een uit de lucht gegrepen cijfer voorbij van 10-15% van de moslims die de radicale islam zou ontarmen. Zal het verder niet betwisten, echter direct er achteraan wordt gezegd dat die 15% gelijk staat aan de bevolking van de USA.

Overigens is er duidelijk geknipt in die quote, maar de leugen van de hand van de makers van Obsession is duidelijk.

Met 1,2 miljard moslims kom je bij 15% dus uit op 180 miljoen moslims. De bevolking van de USA is echter 300 miljoen mensen groot. Scheelt nogal lijkt me.

Het stukje is te vinden rond de 12 minuten.

En ja als 180 miljoen moslims openstaat voor radicalisme is dat zorgelijk, maar het is net zo zorgelijk dat er misschien net zo'n grote groep of grotere groep een afkeer heeft van alle moslims. Mede door dit soort propaganda.

De letterlijke quote :

Walid Shoebat, Former PLO Terrorist
1,2 billion muslims out there, with 15%

duidelijk geknipt in de film

this is a huge number, this is as big as the United States of America

Laatst bewerkt:
@Westerse Moslim aanhangers en verdedigers: toch gek dat er altijd oorlog en ellende is in Moslim landen he?

Islamitische landen zijn natuurlijk ook verantwoordelijk voor de WWI en WWII? Als er een wereld deel bloed aan zijn handen heeft, dan moet het toch echt het westen zijn. Ik ga niet eens opnoemen waar het allemaal vorr verantwoordelijk is

Zelfs al valt de VS het land niet aan, dan nog vechten ze onder elkaar (Irak). Maar natuurlijk is dat allemaal de schuld van het Westen. Het Westen, dat nu de meest democratische landen voortbrengt (denk maar aan de studie in Europa) en waar je het minst oorlog en burgeroorlogen ziet. Feit blijft dat de Islam en ook het Midden-oosten nog in een prehistorisch stadium zitten, waar ooit het Christendom en het huidige Westen ook in zat.

Zoals boogie het al zei, iedereen denkt te weten wat er mis is in het midden-oosten en hoe het zou moeten. Maar iemand met jouw intelligentie zal het wel zeker weten.

Het probleem is dat Islamieten constant zeiken over eer, agressief zijn, geen vrede willen maar oorlog met niet gelovigen.

Prachtig dat je zoveel vooroordelen in een zin kan stoppen, ook mooi dat je Islamieten als een groep ziet, een Turkse moslim verschilt natuurlijk niks van een Indonesier, of een Chinees van een Iranier?

Ze willen dus nooit niet aanpassen of evolueren tenzij je hen aanpakt. Israel probeert constant vrede te sluiten met verdragen maar telkens schieten Palestijnse terroristen met raketten. Normaal dat Israel zich dan gaat verdedigen. Maar dat noemt men dan 'staatsterrorisme' laat me niet lachen.

Mensen die zoiets zeggen zouden echt een nekschot moeten krijgen. In een oorlog, is er nooit terreur vs. anti-terreur. Voor mensen zoals jij hoop ik dat Duitsland nog een keer met het idee komt om nederland voor 60% te annexeren, kijken wat jij dan gaat doen en van het La Resistance vindt? Ericr, dit is puur hypothetisch gesproken :D

nee ze moeten zich laten verjagen en kapot laten schieten zeker. Face it linkse vrienden, je steunt een geloof dat nog in volle ontwikkeling is en op dit moment word het eerst erger voor het beter gaat worden. Ik hoop dat jullie ogen ooit nog eens open gaan, voor het te laat is.

Jij hebt mij ogen geopend, Einstein had toch nog gelijk, menselijke domheid is toch echt oneindig!

Beslama

De docu is ook geen eye-opener eigenlijk.

Hoofdzakelijk filmpjes van Memri betrokken van :
Iran
Hezbollah (Al Manar TV)
Saudi Arabische Tv
Palestijnse TV
Enkele andere Arabische bronnen, meestal landen direct naast Saudi Arabie gelegen (VAE)

Geloof dat ieder goed geinformeerde nieuwsvolger toch wel weet welke landen en organisaties anti-Westers zijn.

Er komt ook nog een dame genaamd Brigitte Gabriel ruim aan het woord. Wel mooi dat de ene propaganda machine de andere ook mee laat praten. Gabriel is de oprichter van de American Congress for Truth. Met de volgende 'nobele' doelen :

-Inform concerned Americans about action alerts, timely issues and legislation.
-Educate millions of uninformed Americans about our enemy and what they can do to protect themselves and their country.
-Inspire activists to get involved and take action.
-Motivate Americans to become active in decisions affecting their security and way of life.
-Network organizations with like-minded goals to work together to bring change.
-Empower average people to have a voice in their government
-Speak out in defense of America, Israel and western civilization

Omdat de makers waarschijnlijk ook fan zijn van Godwins Law worden er diverse paralellen getrokken met WO 2. Jihad = Mein Kampf. Vrede zoeken met de radicalen = vrede zoeken Chamberlain met Hitler in 1938. Opkomst radicale islam = opkomst nazi's. Nu herhaalt de geschiedenis zich inderdaad wel vaker, maar hier spelen toch echt hele andere zaken. De zogenaamde demonisering van groepen vind namelijk van 2 kanten plaats o.a. Ook al gebeurt het in het Westen wat subtieler, maar de toonzetting is dankzij bepaalde groeperingen net zo hard. De demonen die worden geschapen zijn larger than life.

Wat de film pretendeert geeft het inderdaad weer. Een weergave van radicale islam, maar daar heb ik Aish HaTorah toch echt niet voor nodig.
En voordat ik straks wordt neergezet als vriend van de radicalen. Er is inderdaad een groot probleem met onstaan door de opkomst van de radicale islam, maar kijk eens naar de film the Power of Nightmares. Waarin wordt uitgelegd welke imaginaire vijand we bestrijden en wie daar baat bij hebben.

het is niet omdat een gek zich beroept op een religie dat deze religie de schuldige is he;

Hoeveel moorden zijn er al niet gebeurd in de naam van het christendom? Dat wil toch niet zeggen dat de bijbel de schuldige is?

Helemaal mee eens.
Niemand kan in het leven iemand anders de schuld geven, behalve zichzelf.
Het is jammer dat veel mensen de eenvoudige weg van een vooroordeel kiezen en niet wat meer aandacht aan een echt oordeel willen besteden.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.
Vaak kiest men voor de aanval en maakt men vijanden, om te verbergen dat je zelf zwak staat.
En trek je niks aan van andere die negatief zijn, want beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben !!!

Oftewel, de docu is zoals ik al zei een ****ing propaganda gezeik
Overigens moeten terroristen hard aangepakt worden want ook in marokko plegen ze aanslagen
Miscihen op joden, maar in marokko ben je eerst een Marokkaan dan pas een jood of moslim!
K*t salafisten

Terug
Naar boven