Fitness Seller

Obsession- 'Radical Islam war against the west' de docu NU te zien!!

• Topic Starter Topic Starter
geen reactie op deze zeer verontrustende post?

hhhhhhmmmmmmmmm, I wonder why?

Misschien omdat het een groot stuk in de Engelse taal is.
Feit is en blijft dat men minder waarde hecht aan de misère van een mindere macht dan aan de klachten van een machtiger volk dat last heeft van de 'mindere macht'.

Maar je vat het pakkend samen:

het is hier dat het grote gevaar schuilt omdat je dus minder in de gaten hebt dat je kan belogen worden ;

Het is eng ja. Zeker als het de BBC betreft, baken van nieuws in Europa.

Thanks man, dit is wat ik bedoel VERGARING!!! :bow: :thumbs:

Ik zal éérst gaan kijken en dán pas gaan zeiken, het tegenovergestelde van sommige mensen hier die door het gif van religie gestoken zijn en niet meer voor zichzelf kunnen denken, alleen nog maar in naam van de Hoegere Macht of de matties in de straat.

Ga nou niet de AR kant op :hamer:

Ik heb niet gezegd dat het niet slecht is wat die extremisten doen want dat is het wel.
Ik heb gezegd dat de makers van de film zionisten zijn die propaganda willen verkondigen doordat er honderd miljoen keer MOSLIM wordt gezegd in de docu
Dan wordt het toch wel erg makkelijk

Ik kan gráág kijken naar beide docu's en jij keurt elke docu die kritisch is over Arabieren meteen af en noemt het Zionistische propaganda van k*tjoden.

kritisch is wat anders dan een instantie als Honestreporting in gedachten heeft imo?
Als er kritisch naar het probleem wordt gekeken worden alle partijen bij de les geroepen. Maar misschien worden de zelfmoordaanslagen op militairen in bezet gebied wel 'verzetsacties' genoemd in deze docu's. Ik ga eens even wat downen.

Sterker nog: Je leest helemaal niks in de posts van jou over extremisten.
Ze lijken gewoon niet te bestaan.

En in de docu wordt er duidelijk gesproken over Moslimextremisme en niet over Moslims. Men geeft ook aan dat de meerderheid van de Moslims zwijgt en onpartijdig wil lijken tegenover de extremisten uit angst om ook bejaagd en bejegend te worden.

Wel lachen dat jij, Spiertje, meteen in de hoogste boom zat toen ik 'The root of all evil' aanbood voor download.
'Zal wel anti-Islam zooi zijn' oid. Wel kerel, je kent me nog zo slecht, ik sta open voor alle kanten en in deze docu wordt de Christelijke kerk eens goed doorgelicht, al kijkende barste ik in lachen uit want dit is voer voor Klusmier lol :D

Op mijn 'to do' lijstje staat naast het afkijken van 'The root..' het bekijken van de Think-a-Lot-Google-docu. Kan die ook evt gedownload worden?

Hoe weten ze dat?
Hebben ze er onderzoek naar gedaan? Naar rondgevraagd?
Oftewel allemaal FLUT

En in de docu wordt er duidelijk gesproken over Moslimextremisme en niet over Moslims. Men geeft ook aan dat de meerderheid van de Moslims zwijgt en onpartijdig wil lijken tegenover de extremisten uit angst om ook bejaagd en bejegend te worden.

Be- eh -ter LEZEN

Ik wist al hoe laat het was toen ik de trailer zeg
Smerige propaganda(blijft teringfout wat ze doen hoor)

Op mijn 'to do' lijstje staat naast het afkijken van 'The root..' het bekijken van de Think-a-Lot-Google-docu. Kan die ook evt gedownload worden?

geen idee, mss via p2p shareware zoals bearshare of zo
maar waarom zou je ze wilen downloaden als je online kan bekijken?

er bestaat van die documentaire ook een uitgetypte tekst.

Ik reageer alleen op een eenzijdig beeld dat ontstaat agv dergelijke docu's. Jij hebt misschien de verstandelijke vermogens of ziet het nut in van een verhaal van meerdere kanten bekijken, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
Ik ontken natuurlijk niet dat er moslimextremisme bestaat, zou te belachelijk zijn, ik maak me alleen zorgen over de manier waarop de problematiek in het nieuws komt. Het neigt naar: moslim = extreem.

Overigens werkt de link via AR niet van de films die je hebt gepost.

Kijk hem dan eruit proberen te lullen :roflol:
Je had het niet over de trailer mnrtje ''100% haram''

Eruit lullen...:rolleyes:...er valt ook héél veel eruit te lullen...:rolleyes:

Je bent een beetje gefrustreerd aan het lezen misschien: Met 'de trailer' (Incl smiley) bedoelde ik zoveel als 'kijk hem nou een opinie vormen op basis van een trailer'.

Doegie! :hello:

geen idee, mss via p2p shareware zoals bearshare of zo
maar waarom zou je ze wilen downloaden als je online kan bekijken?

er bestaat van die documentaire ook een uitgetypte tekst.

Ik download ze graag want dat kan ik de docu altijd zien zonder haperingen.
Ik heb meerdere progs staan die continue up -en downloaden en die zuipen ook bandbreedte vandaar ;)

@DBC

de link naar the Roots doet het niet...

Thanks man, dit is wat ik bedoel VERGARING!!! :bow: :thumbs:

Ik zal éérst gaan kijken en dán pas gaan zeiken, het tegenovergestelde van sommige mensen hier die door het gif van religie gestoken zijn en niet meer voor zichzelf kunnen denken, alleen nog maar in naam van de Hogere Macht of de matties in de straat.

Allah uh Akbar! Insjallah. Jij kaffer zijn, jij nek verliezen! :D

Ik ontken natuurlijk niet dat er moslimextremisme bestaat, zou te belachelijk zijn, ik maak me alleen zorgen over de manier waarop de problematiek in het nieuws komt. Het neigt naar: moslim = extreem.

Ik vind dat altijd zo makkelijk he? Je kan nog zovaak benadrukken dat niet álle molims extreem zijn, toch valt altijd weer dat verwijt. Het extremisme is nou eenmaal gebaseerd op de islam, je kan die twee dingen nu eenmaal niet los van elkaar zien. Het kan wel zijn dat terroristen de koran verkeerd interpreteren, je kan moeilijk het verband ontkennen. Dat wil toch niet zeggen dat je alle moslims aanvalt? Waarom voelen zoveel moslims zich dan toch aangesproken?

Thinkalot, kan jij me bijvoorbeeld uitleggen waarom deze documentaire de héle islam dan zwartmaakt volgens jou? Argumenten in je eigen woorden ajb, geen ellenlange citaten vaag sociologen jargon. :)

Het extremisme van bepaalde moslims is gebaseerd op de islam bedoel je dan zeker?

Het extremisme van bepaalde moslims is gebaseerd op de islam bedoel je dan zeker?

Ja, in hun eigen ogen wel in ieder geval. heb je ooit een extremist gezien die niet de mond vol heeft van Allah, en het onderwerpen van de ongelovigen? Of hun visie op de islam de juiste is of niet, is arbitrair. Gematigde en extremistische moslims kunnen beiden genoeg passende citaten uit de Koran produceren.

Het heet niet voor niets moslim extremisme, het is extremisme gebaseerd op de Islam. Daardoor is het ook onvermijdelijk dat als je een ducu maakt over moslim extremisten, er links naar de Islam in beeld komen.

Terug
Naar boven