MuscleMeat

OCT PCT Epistane

Oke als ik google zie ik vooral de spray. Bedoel je soms die onder je tong druppels? Ik ben zelf meer van de orals of injects dan druppelen of sprayen.

Je bent de eerste waarvan ik lees dat hij cynostane gaat gebruiken. Schijnt vrij mild voor lever enzo te zijn. Succes.

Is gewoon vloeibaar, je kan het met water mengen. Ik denk dat predatornutrition wel de LV-versie heeft.
Eén van de redenen dat ik geen injects ga doen deze zomer, is omdat ik in de UK verblijf.
Maar ik ben het wel met je eens, dat je niet eeuwig op orals of PH's kan blijven steken.

Ik vind het heel verstandig dat je onmiddellijk voor Nolva gegaan bent als pct. Ben niet zo een fan van OTC-pct.

Is gewoon vloeibaar, je kan het met water mengen. Ik denk dat predatornutrition wel de LV-versie heeft.
Eén van de redenen dat ik geen injects ga doen deze zomer, is omdat ik in de UK verblijf.
Maar ik ben het wel met je eens, dat je niet eeuwig op orals of PH's kan blijven steken.

Ik vind het heel verstandig dat je onmiddellijk voor Nolva gegaan bent als pct. Ben niet zo een fan van OTC-pct.

In de UK is het niet strafbaar om AAS te bestellen, te gebruiken of voor handen te hebben (mits alleen voor eigen gebruik). Je kan dus ook voor het echte werk gaan als je dat zou willen.

In de UK is het niet strafbaar om AAS te bestellen, te gebruiken of voor handen te hebben (mits alleen voor eigen gebruik). Je kan dus ook voor het echte werk gaan als je dat zou willen.

Inderdaad, maar ik heb daar niet de connecties die ik in België heb.
En ik had geen zin om er naar op zoek te gaan of om spul vanuit België mee te nemen. Bovendien ken ik wel degelijk mensen daar, die in de problemen gekomen zijn bij aankoop voor persoonlijk gebruik. En aangezien ik het laatste jaar natuurlijk getraind heb, leek me het ook niet zo slecht om nog eens voor een PH te gaan. Die je daar gewoon in de winkel bij de gym kan kopen.

Inderdaad, maar ik heb daar niet de connecties die ik in België heb.
En ik had geen zin om er naar op zoek te gaan of om spul vanuit België mee te nemen. Bovendien ken ik wel degelijk mensen daar, die in de problemen gekomen zijn bij aankoop voor persoonlijk gebruik. En aangezien ik het laatste jaar natuurlijk getraind heb, leek me het ook niet zo slecht om nog eens voor een PH te gaan. Die je daar gewoon in de winkel bij de gym kan kopen.
Waar in UK zit je als ik vragen mag?

Ik weet dat er inmiddels een ander algemeen PH topic is gestart, maar ik post toch nog mijn laatste berichtje over mijn cycle ff hier aangezien de historie daarvan ook in dit topic is terug te vinden.

Vandaag komt mijn H-Drol cycle ten einde. Jeeehh :)

Korte samenvatting:
Duur cycle: 5 weken
Dosering: 50/75/75/75/100 mg
Supps on cycle: cycle assist (8 caps p/d), taurine (5 gr p/d), meidoornextract (indien nodig; hoofdpijn/bloeddruk), multivitamine (1 p/d), whey, omega3 visolie (6 gr p/d), glucosamine (4500 mg p/d) + cissus, pantotheenzuur (10gr p/d) en saw palmetto (300 gr p/d).

Uitkomst:
Massa: +3,5kg; met name rug en benen zijn zichtbaar gegroeid
BF: -1%
Sides: vermoeidheid, spierverkrampingen in onderrug, hoofdpijn/verhoogde bloeddruk, gewrichtspijn/pezen.
Sides die ik niet gehad heb: haaruitval, acne, agressie, gekrompen ballen, verminderd libido.

De sides zijn nadrukkelijk aanwezig geweest gedurende de kuur. Alleen eind week 3 en geheel week 4 viel het mee. Echter toen ik in de laatste week de dosering omhoog gooide kwamen de meegemaakte bijwerkingen weer in vol ornaat terug. Ben in dat licht gezien dan ook blij dat het voorbij is.
Als ik de balans opmaak slaat deze toch negatief uit, omdat ik te veel last heb gehad van de bijwerkingen ten opzichte van mijn verwachtingen. Ik had namelijk de hoop sterker te worden zoals veel gebruikers van dit middel melden, maar dat is uitgebleven. Overall gezien ben ik iets vooruit gegaan in kracht, maar niet noemenswaardig. Massa is leuk, maar ik vond mezelf al een grote jongen ;)
H-Drol is een extreem droge compound, dus als het goed is, is de gewonnen massa echte spiermassa en geen vocht. Nu maar kijken dat ik het vasthoud, al twijfel ik daar niet zo aan. Ik heb namelijk ook ervaring met epistane en dat is ook goed blijven zitten.

Nakuur (voor minstens een maand):
- Reversitol volgens doseringsvoorschrift Iforce (3/2/2/1 p/d)
- ZMA 3 caps p/d
- Creatine 10 gr p/d
- GABA 5 gr p/d
- LiverFix 4 caps p/d

Mocht het misgaan met Reversitol only, dan heb ik nog nolvadex liggen. Ik heb echter goede ervaringen met Reversitol dus het zal vermoedelijk wel loslopen. Voel ook niet echt iets van shutdown o.i.d.

Vervolg
Over twee maanden laat ik mijn leverwaardes controleren.
Daarna zal ik vermoedelijk in het najaar waarschijnlijk meer in het 'Aas' gedeelte van het forum te vinden zijn, aangezien ik de pillen nu wel gezien heb en de weerstand tegen injecties lijkt te verdwijnen. Maar 't is nog te vroeg voor een volgende kuurplanning, dus we zullen wel zien.

Ziet er toch goed uit kerel :thumb:

Maar dat ben ik, massa boven kracht.

hoelang duurt een epi kuur als je 4weken gebruikt?hoelang duurt dan je nakuur? hoelang slik je dus in totaal pillen?

4 weken ON, 4 weken PCT. 8 weken pillen dus ;)

tanks!

wat doe je als je in je kuur ziek word?of de hooftpijn of andere bijwerkingen worden teveel en te erg of je raakt gebleseert moet je dan meteen stoppen en je nakuur doen of gewoon afmaken of hoe werkt zoiets? of je bloeddruk word te hoog?

wat doe je als je in je kuur ziek word?of de hooftpijn of andere bijwerkingen worden teveel en te erg of je raakt gebleseert moet je dan meteen stoppen en je nakuur doen of gewoon afmaken of hoe werkt zoiets? of je bloeddruk word te hoog?

Als de sides van het product écht te erg worden, en je hebt het al een poosje aangekeken...... Meteen kappen, en weggooien die rommel.

De nakuur zou ik wél proberen af te maken, je wilt de vooruitgang die je hebt gemaakt natuurlijk wel vasthouden ;)

Wat betreft je bloeddruk, dit kun je voor de zekerheid bij de huisarts checken, maar 9 van de 10 keer verdwijnen die klachten meteen bij het stoppen van het betreffende product.

Tijdens de kuur wordt je meestal niet ziek omdat je door de DS een verhoogde weerstand hebt. Maar het kan natuurlijk altijd. Dan moet je een inschatting maken over hoe ziek je bent. Met een verkoudheid kan je gewoon door gaan met trainen enz. Als het ernstig is kan je de kuur gewoon afbreken. Eventueel kan je dit in overleg met je huisarts beslissen. Maar dat moet je tegen die tijd dan proberen in te schatten.

Bij een blessure zou ik gewoon doorgaan. Ook gewoon door trainen. Alleen de plek van blessure niet te zwaar belasten. Actief herstel (dus blijven bewegen) is meestal het beste. Daarbij kan je de rest van je lichaam gewoon blijven trainen.

Voor wat betreft de sides: de meeste sides kan je verminderen door bepaalde supps (afhankelijk van welke sides je ervaart). Maar goed, sides horen er ook gewoon een beetje bij, dus je zult er toch rekening mee moeten houden voor je begint. Als de sides echt te erg worden kan je de dosis verlagen of de kuur afbreken.

Maar realiseer je dat epi en veel andere zogenaamde PH's gewoon desiner steroids zijn, dus gewoon AAS. Veilige AAS bestaat niet. Er zitten altijd risico's aan.

En voordat je eraan begint moet je goed verstand van trainen, voeding, rust en je eigen lichaam hebben. Dan weet je hoe je lichaam reageert op bijvoorbeeld een blessure. Dan weet je ook wat je nog kan als je een griepje hebt enz.

Gossiedorie man, wat een lap tekst. :)

Tijdens de kuur wordt je meestal niet ziek omdat je door de DS een verhoogde weerstand hebt. Maar het kan natuurlijk altijd. Dan moet je een inschatting maken over hoe ziek je bent. Met een verkoudheid kan je gewoon door gaan met trainen enz. Als het ernstig is kan je de kuur gewoon afbreken. Eventueel kan je dit in overleg met je huisarts beslissen. Maar dat moet je tegen die tijd dan proberen in te schatten.

Bij een blessure zou ik gewoon doorgaan. Ook gewoon door trainen. Alleen de plek van blessure niet te zwaar belasten. Actief herstel (dus blijven bewegen) is meestal het beste. Daarbij kan je de rest van je lichaam gewoon blijven trainen.

Voor wat betreft de sides: de meeste sides kan je verminderen door bepaalde supps (afhankelijk van welke sides je ervaart). Maar goed, sides horen er ook gewoon een beetje bij, dus je zult er toch rekening mee moeten houden voor je begint. Als de sides echt te erg worden kan je de dosis verlagen of de kuur afbreken.

Maar realiseer je dat epi en veel andere zogenaamde PH's gewoon desiner steroids zijn, dus gewoon AAS. Veilige AAS bestaat niet. Er zitten altijd risico's aan.

En voordat je eraan begint moet je goed verstand van trainen, voeding, rust en je eigen lichaam hebben. Dan weet je hoe je lichaam reageert op bijvoorbeeld een blessure. Dan weet je ook wat je nog kan als je een griepje hebt enz.
wat zijn dan de benodige sups die je zeker nodig hebt????

Terug
Naar boven