Ik weet dat er inmiddels een ander algemeen PH topic is gestart, maar ik post toch nog mijn laatste berichtje over mijn cycle ff hier aangezien de historie daarvan ook in dit topic is terug te vinden.
Vandaag komt mijn
H-Drol cycle ten einde. Jeeehh
Korte samenvatting:
Duur cycle: 5 weken
Dosering: 50/75/75/75/100 mg
Supps on cycle: cycle assist (8 caps p/d), taurine (5 gr p/d), meidoornextract (indien nodig; hoofdpijn/bloeddruk), multivitamine (1 p/d), whey, omega3 visolie (6 gr p/d), glucosamine (4500 mg p/d) + cissus, pantotheenzuur (10gr p/d) en saw palmetto (300 gr p/d).
Uitkomst:
Massa: +3,5kg; met name rug en benen zijn zichtbaar gegroeid
BF: -1%
Sides: vermoeidheid, spierverkrampingen in onderrug, hoofdpijn/verhoogde bloeddruk, gewrichtspijn/pezen.
Sides die ik
niet gehad heb: haaruitval, acne, agressie, gekrompen ballen, verminderd libido.
De sides zijn nadrukkelijk aanwezig geweest gedurende de kuur. Alleen eind week 3 en geheel week 4 viel het mee. Echter toen ik in de laatste week de dosering omhoog gooide kwamen de meegemaakte bijwerkingen weer in vol ornaat terug. Ben in dat licht gezien dan ook blij dat het voorbij is.
Als ik de balans opmaak slaat deze toch negatief uit, omdat ik te veel last heb gehad van de bijwerkingen ten opzichte van mijn verwachtingen. Ik had namelijk de hoop sterker te worden zoals veel gebruikers van dit middel melden, maar dat is uitgebleven. Overall gezien ben ik iets vooruit gegaan in kracht, maar niet noemenswaardig. Massa is leuk, maar ik vond mezelf al een grote jongen

H-Drol is een extreem droge compound, dus als het goed is, is de gewonnen massa echte spiermassa en geen vocht. Nu maar kijken dat ik het vasthoud, al twijfel ik daar niet zo aan. Ik heb namelijk ook ervaring met epistane en dat is ook goed blijven zitten.
Nakuur (voor minstens een maand):
- Reversitol volgens doseringsvoorschrift Iforce (3/2/2/1 p/d)
- ZMA 3 caps p/d
- Creatine 10 gr p/d
- GABA 5 gr p/d
- LiverFix 4 caps p/d
Mocht het misgaan met Reversitol only, dan heb ik nog nolvadex liggen. Ik heb echter goede ervaringen met Reversitol dus het zal vermoedelijk wel loslopen. Voel ook niet echt iets van shutdown o.i.d.
Vervolg
Over twee maanden laat ik mijn leverwaardes controleren.
Daarna zal ik vermoedelijk in het najaar waarschijnlijk meer in het 'Aas' gedeelte van het forum te vinden zijn, aangezien ik de pillen nu wel gezien heb en de weerstand tegen injecties lijkt te verdwijnen. Maar 't is nog te vroeg voor een volgende kuurplanning, dus we zullen wel zien.