AndroidHealthClinic

OCT PCT Epistane

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jullie dwalen een beetje af, epistane heeft niets met een leven na de dood te maken :p

Heb je havoc al geprobeerd eigenlijk?
Hoorde dat er veel sides aan vast zitten, iets van gemerkt?

Nope, dat niet.

Epistane van IBE en Havoc van RPN zijn de enige "originele". Er wordt nog wel eens gedebatteerd over wie er nou het eerste was. Ik denk Epistane van IBE. Maar de statistieken over deze 2 producten spreken voor zich. Op de ene site scoort Havoc beter en op de andere site Epistane.

De rest zijn mindere kloontjes en slappe aftreksels van. Die van Primaforce schijnt het aan de andere kant wél weer aardig te doen.

Ik las laatst (volgens mij hier op dbb) nog iemand, die E-stane van een ander merk geprobeerd had, met de daarbij horende bijverschijnselen. Go figure ;)

Ik zou zeggen, als je dan toch voor een versie van Epistane wil gaan, pak dan die van IBE of van RPN. You can't go wrong.

Veel onderzoek doen, kom je ver mee. Dit onderwerp heeft me diverse uren vermaakt.

Laatst bewerkt:
Nope, dat niet.

Epistane van IBE en Havoc van RPN zijn de enige "originele". Er wordt nog wel eens gedebatteerd over wie er nou het eerste was. Ik denk Epistane van IBE. Maar de statistieken over deze 2 producten spreken voor zich. Op de ene site scoort Havoc beter en op de andere site Epistane.

De rest zijn mindere kloontjes en slappe aftreksels van. Die van Primaforce schijnt het aan de andere kant wél weer aardig te doen.

Ik las laatst (volgens mij hier op dbb) nog iemand, die E-stane van een ander merk geprobeerd had, met de daarbij horende bijverschijnselen. Go figure ;)

Ik zou zeggen, als je dan toch voor een versie van Epistane wil gaan, pak dan die van IBE of van RPN. You can't go wrong.

Veel onderzoek doen, kom je ver mee. Dit onderwerp heeft me diverse uren vermaakt.
Da's nieuw voor me, dacht dat overal dezelfde werkzame stoffen in zat.
Maar dat verklaart mss waarom ik bij epidrol het gevoel had dat die werking behoorlijk minder was, dan de eerste keer epistane(samenstelling was bijna hetzelfde, correct me if I'm wrong), kwam maar een kilo aan ongeveer(aan m'n opgeblazen kop te zien zal het vnl vocht geweest zijn) en was behoorlijk moe tijdens de 'kuur'.
Dacht in eerste instantie omdat er een pauze van 3 maanden tussen zat, dat, dat het euvel was.

Da's nieuw voor me, dacht dat overal dezelfde werkzame stoffen in zat.
Maar dat verklaart mss waarom ik bij epidrol het gevoel had dat die werking behoorlijk minder was, dan de eerste keer epistane(samenstelling was bijna hetzelfde, correct me if I'm wrong), kwam maar een kilo aan ongeveer(aan m'n opgeblazen kop te zien zal het vnl vocht geweest zijn) en was behoorlijk moe tijdens de 'kuur'.
Dacht in eerste instantie omdat er een pauze van 3 maanden tussen zat, dat, dat het euvel was.

Het hoort allemaal hetzelfde te zijn. Maar in de praktijk is dus vaak niet zo. Daarom zou ik voor de vertrouwde merken/producten gaan, zoals IBE Epistane of RPN Havoc. Deze 2 hebben de beste namen/werking.

Je hoort bij andere merken/producten meer sides en minder gains, go figure :)

En die opgeblazen kop heb je altijd al gehad :D komt van al die synthol spuiten.

We zullen zien ;)

Havoc/Epistane (2a-3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol)

RPN's product Havoc and IBE's Epistane were introduced at practically the same time and considered interchangeable by many. However, it should be noted that even when two products are identical, users can experience different effects depending on the quality of the isomer, manufacturing process and so on.

With Havoc and Epistane they are listed very slightly different 2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol 2 (Havoc), and 2, 3a-epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol (Epistane). Dosages are usually in the 20-50mg range.

Effects: Good for promoting solid, lean muscle gains with a concomitant reduction in estrogen leading to a drier physique, and significant strength gains. This will contribute to the vascularity users typically report. Havoc and Epistane are also sometimes used purely to combat gynecomastia as they act in the body as an anti-estrogen, so that endogenous testosterone levels are less suppressed by this compound than other prohormones.

Side effects: Less hepatoxic and damaging to lipid levels than other orals but the usual androgenic side effects associated with prohormones remain a possibility.

Met epi is de kans op backpumps niet heel groot, ja of je moet flink hoog in dosering gaan maar over het algemeen zal het wel los lopen dus denk niet dat je taurine nodig zult hebben.

Met epi is de kans op backpumps niet heel groot, ja of je moet flink hoog in dosering gaan maar over het algemeen zal het wel los lopen dus denk niet dat je taurine nodig zult hebben.

:D Dat zijn jouw ervaringen :D lucky bastard :D kijk maar eens rond op het internet :D

Ik heb er ook geen last van, alleen als ik een NO product erbij pak. Verder wel een leuke pomp van Epi maar meer ook niet merk niet zoveel eigenlijk en ik zit halverwege week 3 vanaf week 3 op 40mg

Potje was vandaag binnen gekomen, wat een lief klein potje.
Gelijk 1tje genomen, kon niet meer wachten :)

Potje was vandaag binnen gekomen, wat een lief klein potje.
Gelijk 1tje genomen, kon niet meer wachten :)

Prepare for .. honger en nog eens honger. 5 dagen ver en immense honger al vanaf dag 3. Neem het samen met een vriend en die klaagt er ook zo van haha :p

Honger had ik al altijd al gvd,mijn kipfile moet nog een 3 kwartier braadstomen en door die geur krijg ik nog meer honger

Lekker dan, ik heb normaal al altijd honger :(
Kan alles eten wat ik wil, in welke hoeveelheid ik wil, en alles door elkaar.

Zit nu in de cut, hopelijk valt de honger mee :( Anders eca...

Lekker dan, ik heb normaal al altijd honger :(
Kan alles eten wat ik wil, in welke hoeveelheid ik wil, en alles door elkaar.

Zit nu in de cut, hopelijk valt de honger mee :( Anders eca...

Haha je gaat eraan onderdoor. Ik leefde op 2800kcal en toen na 2maandjes hield ik het niet meer de trainingen

whahaha gaat lekker hier :D

• Topic Starter Topic Starter
Net toch maar epi besteld (IBE) en op aanraden an Pietje1983 in dit topic als PCT reversitol (heb nolva achter de hand) Nu was de "stack" met Formex in de aanbieding (kwam zodoende net het minimum bedag van gratis bezorging dus maar mee besteld)

Why would I use Formex over traditional compounds like ATD?
It actually puzzles us why ATD is such a popular compound for use in PCT. Although ATD inhibits aromatase activity it actually acts as an antagonist for the androgen receptor. What does this mean for you? It means that ATD literally prevents testosterone from binding and eliciting its anabolic effect! This is a terrible idea for use in PCT. Formex on the other hand elicits just enough of an anabolic effect that it does not suppress, yet also decreases estrogens, prevents hair loss and other unwanted androgenic effects by blocking 5a-Reductase, and decreases SHBG to raise your test levels higher than any other PCT product available!
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=115550201

Nu heb ik reversitol al als PCT. Wat zou ik met formex kunnen doen, de opties die me te binnenschieten zijn:
1-zoals het verkocht wordt, als stack samen met epi maar epi is van zichzelf al een anti oestrogeen. Ik zie het nut daarvan niet zo en teveel onderdrukking van oestrogeen zou gewrichtspijn kunnen geven toch?
2- als PCT samen met reversitol gebruiken, maar het mengen van verschillende PCT's lijkt me niet handig, toch?
3- reversitol niet gebruiken maar formex als PCT
4-bewaren voor tijdens een test e kuur vanwege de SHBG verlagende werking en aromatisering remmer
5-gebruiken na reversitol als middel om meer vrije test te krijgen en evt libido problemen te verhelpen
6- bewaren en gebruiken na nolvadex van de test e kuur die ik na mijn komende epi kuur een keer wil doen in de toekomst. Om meer vrije test te krijgen en evt libido problemen te verhelpen.
7 andere optie......

De vraag is makkelijk, welke 1-7 kies ik voor het gebruik van formex en waarom?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven