AndroidHealthClinic

OCT PCT Epistane

Ik neem formex samen met Restore van Alri. Laat restore iets langer doorlopen dan formex. Goeie ervaringen met de oude restore vandaar. Had gelezen dat enkel formex wel voldoende zou zijn maar vertrouw het zaakje niet.
Nu ik zou ze samen nemen en aangezien je toch nolva hebt moest er iets fouts lopen kan je ingrijpen hé.

Anyway trainingen gaan als een raket hier gewicht begint te stijgen, continu keiharde pomp en mooie vasculariteit.
Hoe ziet je cycle eruit?

Mijne 30-30-30-40 4 weken dus :) daarna 4 weken Formex/Restore of 4 weken nolva zien we wel dan.

Edit: Hoop toch naar de 85-86kg op 11% te gaan lijkt te gaan lukken ook :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ook 4 weken, denk dit schema, maar ook aanvoelen hoe het verloopt. Eerste week wel vrij voorzichtig.

Week 1: 10mg - 20mg - 20mg - 30mg - 30mg - 30mg - 30mg
Week 2: 30mg - 30mg - 30mg - 30mg - 40mg - 40mg - 40mg
Week 3: 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg
Week 4: 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg

En dan 4 weken reversitol. wat ik met die formex doe weet ik nog niet precies.

@knighty 5 kilo winst, dat zou moeten kunnen lijkt me. Succes :)

Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier :)

Ben ook de eerste week gestart 10 - 20 - 30 - 30 .. :)

Ik ben ook begonnen, 1e week 20-40-30-30-30-30-30, daarna 20 op rustdagen en 40 op trainingsdagen..

Goed idee?

Ik ben ook begonnen, 1e week 20-40-30-30-30-30-30, daarna 20 op rustdagen en 40 op trainingsdagen..

Goed idee?
Wat is het idee achter 20-40-30-30-30-30-30?

En waarom neem je niet gewoon constant per dag 30, weet niet of het zo verstandig is om je inname zo te laten schommelen.

Ikzelf deed het:
1e week opbouwen richting 30, daarna steeds 40, en in de laatste week afbouwen naar 0, en daarna pct.

Wat is het idee achter 20-40-30-30-30-30-30?

En waarom neem je niet gewoon constant per dag 30, weet niet of het zo verstandig is om je inname zo te laten schommelen.

Ikzelf deed het:
1e week opbouwen richting 30, daarna steeds 40, en in de laatste week afbouwen naar 0, en daarna pct.

Haha sja, dat kwam nou eenmaal zo uit..
Ik zal het inderdaad gewoon bij 30 houden, ik heb helaas maar één potje gehaald, kan mezelf wel voor mn kop slaan..

en in de laatste week afbouwen naar 0, en daarna pct.

Daar lees ik dus verschillende berichten over, de een beweert juist stoppen op de hoge dosis de ander bouwt af. Misschien ga ik wel iets langer door dan 4 weken, een extra halve week afbouwen.

Afbouwen is onnodig.

de stack van een maat van me:
Epi 20 - 30 - 30 - 30
PCT:
creatine 5gr sochtens 5gram savonds
AX advanced PCT inname zoals op potje beschreven

Hij was 6 kilo aangekomen en niks verloren na de PCT

de stack van een maat van me:
Epi 20 - 30 - 30 - 30
PCT:
creatine 5gr sochtens 5gram savonds
AX advanced PCT inname zoals op potje beschreven

Hij was 6 kilo aangekomen en niks verloren na de PCT

Nog iets tijdens de cycle gebruikt taurine weet ik veel wat ?

Alleen extra eiwitten. Dat staat op het potje en op hun site van epi dat als je niet groeit meer eiwitten moet gaan eten.

Taurine had ie wel in de kast staan maar hij heeft geen last gekregen van die beruchte rug krampen.

Ik ga zeker wel taurine gebruiken en wat extra producten eten met kalium (tomaat en banaan). Taurine gebruik ik nu ook al rond de training en zometeen een beetje meer. Verder laat ik 4 weken veel van mijn supps staan zoals beta alanine, creatine en citruline malate. En het komt qua timing ook best goed uit zo ff 4 weken off supplementen te gaan. Die ga ik daarna weer gebruiken.

Laatst bewerkt:
Alleen extra eiwitten. Dat staat op het potje en op hun site van epi dat als je niet groeit meer eiwitten moet gaan eten.

Taurine had ie wel in de kast staan maar hij heeft geen last gekregen van die beruchte rug krampen.

Ik ga zeker wel taurine gebruiken en wat extra producten eten met kalium (tomaat en banaan). Taurine gebruik ik nu ook al rond de training en zometeen een beetje meer. Verder laat ik 4 weken veel van mijn supps staan zoals beta alanine, creatine en citruline malate. En het komt qua timing ook best goed uit zo ff 4 weken off supplementen te gaan. Die ga ik daarna weer gebruiken.

Nee , maar ik denk dat die cycle support sws zwaar overrated is. Ik zou alleen gewoon taurine nemen en sws 200+ eiwitten

Oke cycle support/assist....wordt dus bedoeld. Ik vind een deel daarvan nuttig maar er zit zo weinig in een pot! http://www.nutraplanet.com/product/competitive-edge-labs/cycle-assist-240-capsules.html 60 servings

Ter vergelijk 4caps/ 1 serving:
N-Acetyl-l-Cysteine 750 mg ** --> basicpowders 100 gram 6 euro
Milk Thistle (Standardized to 80% Silymarin) 500 mg ** --> 250 gram 20 euro
Pantothenic Acid (Vitamin B-5) 500 mg 5000% zit al in multivitamine
Hawthorn Berry Extract (Satndardized to 1.8% Vitexin) 450 mg ** aka meidoorn 7,50 bij de tuinen (2e halfprijs)
Vitamin B-6 (Pyridoxine HCL) 50 mg 10000% -->zit in multivitamine
Saw Palmetto Extract (Standardized to 45% Fatty Acids) 160 mg ** --> 250 gram 17 euro
Celery Seed Extract (10:1) 75 mg **
Grape Seed Extract (95% Proanthocyanidins) 75 mg ** --> groene thee als antioxidant volstaat ook en is 5 euro voor 100 gram
Policosanol 20 mg ** --> viscapsules en lijnzaad olie doet ook al veel voor de verhouding LDL/HDL en extra aandacht om nauwelijks verzadigd vet te eten doet de rest
Zinc Gluconate 15 mg 100% --> ZMA slik ik toch al

Bloeddruk, lever, antioxidanten, prostaat bescherming voor zeker 100 van die potjes cycle assist voor 50 euro (lever bescherming neem ik denk ik pas na het kuurtje epi)

Laatst bewerkt:
Over The Counter: An OTC (Over The Counter) post cycle therapy regiment is simply that, a PCT that consists with strictly over the counter products that can be bought at major supplement outlets such as BodyBuilding.com or stores such as Vitamin shoppe or GNC. The following is just an example PCT, you can interchange other similar products if you have a preference.

1.Competitive Edge Labs – PCT Assist. An ALL purpose PCT product that will help boost testosterone production, help balance hormones and assist with estrogen regulation.
2.iForce Nutrition – Reversitol. An effective Estrogen Regulator and Testosterone Booster.
3.Driven Sports – Lean Xtreme. One of the most popular and proven products that control the effects of Cortisol.
When using an over the counter PCT for this compound, it’s recommended to run a 6-week PCT regiment, assuming you were using the products above, here is how you would schedule your PCT.

Week 1 PCT Assist, Lean Xtreme. | Week 1-5 PCT Assist, Reversitol, Lean Xtreme | Week 5-6 Reversitol

For PCT Assist & Lean Xtreme, follow the manufacturers recommended dosage. The first two weeks of Reversitol should be ran at 3 capsules per day, the following two weeks 2 capsules per day and the final week one capsule per day.

---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:22 ----------

Over The Counter: An OTC (Over The Counter) post cycle therapy regiment is simply that, a PCT that consists with strictly over the counter products that can be bought at major supplement outlets such as BodyBuilding.com or stores such as Vitamin shoppe or GNC. The following is just an example PCT, you can interchange other similar products if you have a preference.

1.Competitive Edge Labs – PCT Assist. An ALL purpose PCT product that will help boost testosterone production, help balance hormones and assist with estrogen regulation.
2.iForce Nutrition – Reversitol. An effective Estrogen Regulator and Testosterone Booster.
3.Driven Sports – Lean Xtreme. One of the most popular and proven products that control the effects of Cortisol.
When using an over the counter PCT for this compound, it’s recommended to run a 6-week PCT regiment, assuming you were using the products above, here is how you would schedule your PCT.

Week 1 PCT Assist, Lean Xtreme. | Week 1-5 PCT Assist, Reversitol, Lean Xtreme | Week 5-6 Reversitol

For PCT Assist & Lean Xtreme, follow the manufacturers recommended dosage. The first two weeks of Reversitol should be ran at 3 capsules per day, the following two weeks 2 capsules per day and the final week one capsule per day.

Zwartgedrukt is nodig voor een goede OTC PCT. PCT Assist om eventueel de puntjes op de i te zetten. Wel raadzaam, maar bespreekbaar omdat Reversitol ook testosteron een boost geeft.

---------- Toegevoegd om 01:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Je hebt voor Formex ipv Lean Xtreme gekozen zie ik? Ik zal me in die Formex gaan verdiepen. Ik weet wel iemand die me precies kan vertellen hoe of wat. Ondertussen ga ik ook even voor je kijken hoe je dit met Reversitol moet combineren.

@pietje1983
Mijn antwoord gaat nu even niet over PCT maar heeft betrekking op de vraag wat te gebruiken tijdens het gebruik van epistane. Het gaat me dan niet om libido of test na de kuur maar om bloeddruk, lever en LDL.

Vandaar cycle assist. Vandaar mijn korte zoektocht naar de ingrediënten van dat spul. En mijn conclusie dat ik N-Acetyl-l-Cysteine, Milk Thistle, meidoorn/
Hawthorn Berry Extract, Saw Palmetto Extract, groene thee als antioxidant en wat omega 3 spullen makkelijk los kan kopen.

Voor mij namelijk wel van belang want ik weet dat mijn bloeddruk vrij hoog is, ik ooit een keer een prostaat vergroting en ontsteking gehad heb (door teveel efedra gebruik denk ik) en ik een hoog LDL gehalte ook niet plezierig vind. En om eerlijk te zijn, heb een verleden met teveel drank achter de rug, NAC en milk thistle zie ik als onontbeerlijk. Voordeel is dat ik nu helemaal niet meer drink al een hele tijd, wat dat betreft belast ik mijn lever niet meer.

En de revistitol van iForce die heb ik als PCT mede op jou advies en goede verhalen op andere boards. En nolva achter de hand. En lees nu pas dat je ook mijn verhaal van formex gelezen heb. Ja ik kreeg het er min of meer bij, weet alleen nu niet zo goed wat ik deze "kuur" met een extra anti oestrogeen moet naast reversitol. Wat knighty doet, het ernaast gebruiken en een week korter als je PCT is wellicht een idee. (of gewoon bewaren en als aromase remmer gebruiken tijdens een test-e kuur die vast een keer komen gaat) Als je me hier een keer een advies over wil geven heel graag.

Wat lean extreme betreft, dat klopt; ben vergeten aan cortisol na epi te denken. Daar doe ik tot nu toe niks mee. Zou het nodig zijn, snel dik worden is wel een issue bij mij namelijk!

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je met Multivitamine + visolie capsules + ZMA al een heel eind komt

anders kun je nog gauw genoeg spulletjes kopen

Kwam nog een site tegen over epi; erg nuttig
[Link niet meer beschikbaar]

Kwam nog een site tegen over epi; erg nuttig
[Link niet meer beschikbaar]
Thanks, zie nu net dit staan:
It’s also been stipulated that Epistane and Havoc both have a very short shelf life, it’s been said that Epi-Havoc will begin to loose it’s potency after six months of storage, therefore users buying in advance should plan accordingly, storing in a vacuum sealed apparatus may also extend shelf life.
Goed dat ik het weet, was van plan om er nog een tijdje mee te wachten, maar mss is dat nou niet een goed idee, ik weet immers niet hoe lang de fabrikant het al op voorraad had.

Terug
Naar boven