Fitness Seller

OCT PCT Epistane

@pietje1983
Mijn antwoord gaat nu even niet over PCT maar heeft betrekking op de vraag wat te gebruiken tijdens het gebruik van epistane. Het gaat me dan niet om libido of test na de kuur maar om bloeddruk, lever en LDL.

Vandaar cycle assist. Vandaar mijn korte zoektocht naar de ingrediënten van dat spul. En mijn conclusie dat ik N-Acetyl-l-Cysteine, Milk Thistle, meidoorn/
Hawthorn Berry Extract, Saw Palmetto Extract, groene thee als antioxidant en wat omega 3 spullen makkelijk los kan kopen.

Voor mij namelijk wel van belang want ik weet dat mijn bloeddruk vrij hoog is, ik ooit een keer een prostaat vergroting en ontsteking gehad heb (door teveel efedra gebruik denk ik) en ik een hoog LDL gehalte ook niet plezierig vind. En om eerlijk te zijn, heb een verleden met teveel drank achter de rug, NAC en milk thistle zie ik als onontbeerlijk. Voordeel is dat ik nu helemaal niet meer drink al een hele tijd, wat dat betreft belast ik mijn lever niet meer.

En de revistitol van iForce die heb ik als PCT mede op jou advies en goede verhalen op andere boards. En nolva achter de hand. En lees nu pas dat je ook mijn verhaal van formex gelezen heb. Ja ik kreeg het er min of meer bij, weet alleen nu niet zo goed wat ik deze "kuur" met een extra anti oestrogeen moet naast reversitol. Wat knighty doet, het ernaast gebruiken en een week korter als je PCT is wellicht een idee. (of gewoon bewaren en als aromase remmer gebruiken tijdens een test-e kuur die vast een keer komen gaat) Als je me hier een keer een advies over wil geven heel graag.

Wat lean extreme betreft, dat klopt; ben vergeten aan cortisol na epi te denken. Daar doe ik tot nu toe niks mee. Zou het nodig zijn, snel dik worden is wel een issue bij mij namelijk!

Wat betreft je gezondheid tijdens Epistane: er zijn zat mensen die het zonder Cycle Assist/Cycle Support, of iets wat daar op lijkt, doen. En ook amper tot geen bijverschijnselen tegenkomen zonder dat goedje. Dus mocht jij, in verband met je verleden en voorzorg, wat supplementen (N-Acetyl-l-Cysteine, Milk Thistle, Meidoorn/
Hawthorn Berry Extract, Saw Palmetto Extract, Groene thee, Omega 3) los kopen, om wat voor reden dan ook, moet dit denk ik niet zo'n probleem zijn. Als je er maar gewoon de belangrijke ingrediëntjes selecteert. Cycle Assist/Cycle Support is gewoon lekker makkelijk en handig.

Je geeft aan dat je vroeger veel gedronken hebt. De lever herstelt zich zelf, geen probleem dacht ik zo. Gewoon tijdens de cycle geen alcohol drinken and you should be fine. Je wilt je lever namelijk niet extra stress bezorgen. Zorg gewoon dat je de belangrijke ingrediëntjes binnen krijgt en je zult hoogstwaarschijnlijk met een lach de cycle doorlopen :)

Wat betreft Reversitol en Formex. Zowel Reversitol als Formex zijn goede keuzes. Helaas beiden een stand-alone, met uiteindelijk vergelijkbare werking. Samen kan overkill zijn. Voorbeeld: Reversitol+Lean Xtreme of Formex+Lean Xtreme zouden goede keuzes zijn, deze vullen elkaar aan. En ja, als PCT.. Niet tijdens.

Mocht je Lean Xtreme nog kunnen krijgen, gebruik deze naast Reversitol of Formex. De ander bewaar je.

Hmm aangezien Formex+ Reversitol overkill kan zijn. What about Formex en Restore dan? Zou formex nemen 50/25/25/25 redelijk laag gedoseerd dus met Restore 3x daags gedurende die 4 weken. Als nakuur dus. Indien er iets fout zou lopen heb ik hier ook nog nolva maar die hou ik liever achter de hand.

Hmm aangezien Formex+ Reversitol overkill kan zijn. What about Formex en Restore dan? Zou formex nemen 50/25/25/25 redelijk laag gedoseerd dus met Restore 3x daags gedurende die 4 weken. Als nakuur dus. Indien er iets fout zou lopen heb ik hier ook nog nolva maar die hou ik liever achter de hand.

Je zou het in principe kunnen proberen. Restore moet ongeveer dezelfde werking hebben als Formex of Reversitol, maar pakt het op een andere manier aan en is een stuk minder sterk.. Waardoor het misschien niet overkill hoeft te zijn.

Interessante combinatie, ben wel benieuwd eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
@Pietje
Als ik je karma kon gevn deed ik dat maar krijg de mededeling dat ik het beter moet verdelen. Dank voor je uitgebreide antwoord ;)

onze piet, de door-allen-geliefde-mede-BB :phaha

Ik heb karma voor je gegeven erik, vond het wel interessant allemaal :)

Kleine update; ben nu in mn 6e dag op 30mg, wel kleine krachttoename verder nog eigenlijk weinig gemerkt, vanavond schouders aanpakken..

Ik heb karma voor je gegeven erik, vond het wel interessant allemaal :)

Kleine update; ben nu in mn 6e dag op 30mg, wel kleine krachttoename verder nog eigenlijk weinig gemerkt, vanavond schouders aanpakken..

Komt wel nog denk ik. Anyway hou ons op de hoogte! :)

Hoe gaat het met jou maat? Nog steeds honger of..?

Ja ik hoop dat je veel mag gainen :) op naar de 100kg ;)

Ik wil alles weten jongens. Beter elke dag even een update :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb toch maar een cortisol blokker gehaald voor erna, ik zet heel makkelijk vet aan en zou toch niet willen dat mijn gains in een vette buik worden omgezet.

Tja en als ik dan eenmaal rondkijk en bestel dan lukt het me nooit maar 1 ding te nemen.
Ga epi met tren stacken. Een voorbeeld log http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=115490731 Twijfelde tussen x tren van Cell of finavol van APS. Dat is 90 stuks van 30 mg of 60 stuks van 50 mg.

Finavol
Serving Size: 1 Capsule
Servings Per Container: 60
19-Norandrosta 4, 9 Diene 3, 17 Dione 50mg

Twijfel nu, ga ik een week wachten op de bestelling of begin ik alvast met epi. Ik denk dat ik alvast laag gedoseerd begin. Commentaar op wat jullie denken beginnen of wachten en-of dosis heel graag. Schema gaat er nu vannuit dat epi morgen komt en finavol volgende week vrijdag.

EPI 2a, 3a-Epithio-17a-Methyl- 5a-Androstan-17b-Ol 10mg per cap
10 10 20 20 20 20 20
20 20 20 20 20 20 30
30 30 30 30 30 30 30
30 30 30 30 30 30 30
30 30 30 30 30 30 30

Finavol 19-Norandrosta 4, 9 Diene 3, 17 Dione 50mg per cap
0 0 0 0 0 0 0
50 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100
100 100 150 150 150 150 150

Reversitol als PCT kan ik nu vast wel vergeten, dit wordt vast nolva 20/20/10/10 of zou 20-20 en dan 2 weken reversitol kunnen. Kom ik toch weer op de PCT vraag.

Laatst bewerkt:
Daar heb ik ook nog even naar gekeken, houw je een logje bij erik?

ik zet heel makkelijk vet aan en zou toch niet willen dat mijn gains in een vette buik worden omgezet.

5cbs0o.png

Die finavol ziet er wel goed uit. Als het daadwerkelijk doet wat het zegt dat het gaat doen.

Terug
Naar boven