MuscleMeat

Ode aan SEINFELD: beste sitcom ooit, period.

Bezoekers in dit topic

Zeker waar !
Kijk elke dag nog........
 
Ik kijk het wel eens op Comedy Central ja, voordat ik ga slapen; ik kan er goed om lachen. Ben zelf overigens meer fan van MWC en The Office.
 
Curb staat op een goede tweede plaats voor mij en dan komt er een hele tijd niks. The King of Queens is ook erg leuk (niet alle afleveringen overigens), maar komt in de verste verte niet in de buurt van Seinfeld. Married with Children is geinig, maar overgewaardeerd imo. Friends is gewoon belachelijk slecht.

Ik geloof dat er rond de 190 afleveringen van Seinfeld zijn gemaakt, er is er niet één slecht te noemen. Elke keer heb je een aflevering gezien, en dan denk je, hier kunnen ze toch niet meer overheen, en dan is de volgende aflevering gewoon nóg beter en slimmer in elkaar gezet. Je merkt wel bij het eerste seizoen dat ze er even in moeten komen en in het negende (laatste) seizoen merk je ook dat eigenlijk alle grappen wel gemaakt zijn. Daarom op het goede moment gestopt.

En ja, ik ben ****ing lyrisch over deze serie.
 
Curb staat op een goede tweede plaats voor mij en dan komt er een hele tijd niks. The King of Queens is ook erg leuk (niet alle afleveringen overigens), maar komt in de verste verte niet in de buurt van Seinfeld. Married with Children is geinig, maar overgewaardeerd imo. Friends is gewoon belachelijk slecht.

Ik geloof dat er rond de 190 afleveringen van Seinfeld zijn gemaakt, er is er niet één slecht te noemen. Elke keer heb je een aflevering gezien, en dan denk je, hier kunnen ze toch niet meer overheen, en dan is de volgende aflevering gewoon nóg beter en slimmer in elkaar gezet. Je merkt wel bij het eerste seizoen dat ze er even in moeten komen en in het negende (laatste) seizoen merk je ook dat eigenlijk alle grappen wel gemaakt zijn. Daarom op het goede moment gestopt.

En ja, ik ben ****ing lyrisch over deze serie.

En terecht. Season 7 is echt een toppertje. Soup Nazi is echt geniaal.
 
The Marine Biologist is misschien wel mijn favoriet, moeilijk te zeggen.
En verder elke aflevering met Newman erin natuurlijk. "Oh, the humanity!"
 
:)
 
Laatst bewerkt:
:)
 
Laatst bewerkt:
Eens, heb zelf een box met alle afleveringen mijn favoriete aflevering is "marine biologist" helemaal dubbel gelegen van het lachen tijdens die aflevering.
 
Dus als je seinfeld niet leuk vindt ben je er te dom voor? Nou, ik kan er echt niet naar kijken. Denk zelf dat jullie het gewoon leuk vinden omdat jullie destijds in de juiste leeftijd zaten, en daarom 'fan' zijn. Net zoals mensen de muziek uit hun tijd het beste vinden.
 
Dus als je seinfeld niet leuk vindt ben je er te dom voor? Nou, ik kan er echt niet naar kijken. Denk zelf dat jullie het gewoon leuk vinden omdat jullie destijds in de juiste leeftijd zaten, en daarom 'fan' zijn. Net zoals mensen de muziek uit hun tijd het beste vinden.

Natuurlijk niet, ik was 5 toen de serie van start ging en 14 toen ie stopte, heb het pas jaren later ontdekt.
Dat jij er niks aan vindt is verder erg vervelend voor jou.
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk niet, ik was 5 toen de serie van start ging en 14 toen ie stopte, heb het pas jaren later ontdekt.
Dat jij er niks aan vindt is verder erg vervelend voor jou.

Erg vervelend inderdaad. Ik zal er wel te dom voor zijn.
 
Ik vindt Seinfeld nog steeds geniaal.

Seindfeld niet leuk vinden, tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen goede humor ;)

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:02 ----------

Meestal zijn dat mensen die wel stuk gaan om de De Lama's of Friends. Ander niveau humor.

Quoted for epic truth.
 
Nooit gezien. Jerry Stiller is wel een ultieme baas in The King of Queens.
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Seinfeld ook helemaal geweldig, maar kan ook wel genieten van Friends, terwijl die hier keihard wordt afgekraakt.
 
Back
Naar boven