AndroidHealthClinic

beste scene wat ik ooit gezien heb in een film !!

Kan het niet vinden op youtube, maar de scene uit 'Platoon' waar Elias definitief gedood wordt door de achtervolgende VC... Emotionele chizzle...

openingsscene van conan the barbarian

http://www.youtube.com/watch?v=-_OkMan3kkM

heerlijk dat mythisch gevoel, lekker naief wegzwijmelen naar langvervlogen tijden en toch gaat het om een wereld die puurder is dan de vele bullshit conventies waar deze jonge man hier dagelijks tegen moet opboksen :).

Laatst bewerkt:
nou dan vind ik films als death proof en zeker planet terror vele malen slechter ;)

planet terror was dan ook niet van tarantino :P

death proof heb ik persoonlijk ook al meerdere malen van genoten, maar ingl bast pwned wel natuurlijk

Death proof was zijn eerste slechte film IMO. Heeft hij ook veel minder tijd aan besteed dan aan alle andere films, en dat zie je dus meteen. Nu is slecht nog steeds relatief bij Tarantino en de film was eigenlijk matig tot redelijk in verhouding met andere films. Maar persoonlijk vond ik het echt niets speciaals en vaak ook te saai. De andere Grindhouse film, Planet Terror, had IMO meer te bieden en kon zeker meer entertainen.

Klaasje je dwaalt af jongen, het ging hier over films niet over sketches of series. ;)

Death proof was zijn eerste slechte film IMO. Heeft hij ook veel minder tijd aan besteed dan aan alle andere films, en dat zie je dus meteen. Nu is slecht nog steeds relatief bij Tarantino en de film was eigenlijk matig tot redelijk in verhouding met andere films. Maar persoonlijk vond ik het echt niets speciaals en vaak ook te saai. De andere Grindhouse film, Planet Terror, had IMO meer te bieden en kon zeker meer entertainen.

Ik heb die film destijds nog in de bioscoop gezien. Het eerste stuk tot aan de crash was vermakelijk. Echter het tweede stuk van het verhaal vond ik dermate saai dat ik bijna de bioscoop ben uitgelopen. Vooral het gesprek tussen de 2 agenten in het ziekenhuis van ongeveer 5 minuten(FILLER). Dan nog niet te spreken over het einde. Boem pats afgelopen. :o Ja ik heb me geërgerd. Waste of money.

Destijds zag ik dan ook nog op youtube een speech van Tarantino dat in zijn ogen dat de beste car chase was aller tijden voordat ie het überhaupt had gefilmd. Die man is te vol van zichzelf. :roflol: Hij maakt vermakelijke films daar niet van. Maar als je nog steeds op je Reservoir Dogs/Pulp Fiction formule bent aan het teren... Daarom vond ik Kill Bill ook totaal niets aan. Daar zit de sticker 'Tarantino' te dik opgeplakt. 'Kijk man ik doe alles in willekeurige volgorde'.

Terug
Naar boven