Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Moet zeggen dat ik nu ook niet zo heel kapot was van Inglorious Bastards, een van de mindere films van Tarantino als je het mij vraagt.

nou dan vind ik films als death proof en zeker planet terror vele malen slechter![]()

planet terror was dan ook niet van tarantino
death proof heb ik persoonlijk ook al meerdere malen van genoten, maar ingl bast pwned wel natuurlijk

Death proof was zijn eerste slechte film IMO. Heeft hij ook veel minder tijd aan besteed dan aan alle andere films, en dat zie je dus meteen. Nu is slecht nog steeds relatief bij Tarantino en de film was eigenlijk matig tot redelijk in verhouding met andere films. Maar persoonlijk vond ik het echt niets speciaals en vaak ook te saai. De andere Grindhouse film, Planet Terror, had IMO meer te bieden en kon zeker meer entertainen.
Ja ik heb me geërgerd. Waste of money.
Hij maakt vermakelijke films daar niet van. Maar als je nog steeds op je Reservoir Dogs/Pulp Fiction formule bent aan het teren... Daarom vond ik Kill Bill ook totaal niets aan. Daar zit de sticker 'Tarantino' te dik opgeplakt. 'Kijk man ik doe alles in willekeurige volgorde'.