Fitness Seller

Ode aan SEINFELD: beste sitcom ooit, period.

Bezoekers in dit topic

Nee het ging over Seinfeld

Achja. Daar is niet zo veel come at me over te zeggen. Acteerwerk is niet relevant, tis een sitcom. Jerry kan niet acteren maar dat geeft de serie juist de charme. Niveau van de grappen. Achja. Seinfeld heeft over het algemeen een stuk complexere opbouw dan de meese sitcoms.
 
Whaha 'The Meastro' is nu op comedy central. Geniale aflevering.
 
Kramer met zijn gratis koffie haha
 
Ik kom gewoon een + 1 geven voor seinfeld!

Curb is ook geweldig... Ik heb arrested development nog niet zien langskomen...
 
Geniale series, een van de betere Amerikaanse.
 
Overdrijven is een kunst, enfin...Seinfeld is idd niet slecht, maar curb your enthousiasm = belachelijk (in negatieve zin dan wel)

Married with Childeren en Cheers vond ik voor Amerikaanse series "geniaal". Friends vond ik eerlijk gezegd niet slecht.

Ik ben sowieso meer voor Britse humor,

Black Books
BlackAdder
Allo Allo
The young Ones
Bottom
Fawlty towers
The Office
Father Ted (Dit is gewoon geniaal **** seinfeld!):D
en dit zijn dan nog vrij recente, de oudere series zoals Only Fools and horses, You rang mylord kon ik in zekere zin ook nog waarderen.
...
 
Ik heb Seinfeld & friends gevolgd. Van Seinfeld kan ik nog erg lachen, maar blijkbaar ben ik de humor van de serie friends ontgroeid.
 
Holy shit @ video.

Ik hou van Seinfeld, één van de beste komedies ooit. En vooral die Kramer, lig altijd helemaal dubbel om die vent zeg.

Maar die video, damn. Begin je toch anders naar die vent te kijken zeg als je 'm weer in Seinfeld ziet.
 
Ik heb wel vaker dingen gelezen en gezien over Kramer dat hij in het echt niet zo'n grappig persoon is. Maarja hij blijft grappig in Seinfeld, al begin ik George steeds meer te waarderen. George is wel mijn favo karakter iig
 
Video is al heel oud. Hij heeft al vele malen zijjn excuses aangeboden. Maarja het feit dat hij dit soort uitspraken doet zegt natuurlijk wel fenoeg. Naja kan nog steeds volop genieten van seinfeld. Een van de beste is voor mij ' the engagement' (season 7, episode 1). Heel de start van season 7 is echt geniaal. Maar er zijn meer toppers. Denk aan the red dot, the soup nazi, the phone message, the meastro, etc. Wel cool dat het nu op comedy central komt. Veel mensen gaan het leren waarderen.
 
Edit: insluiten is uitgeschakeld, dacht ik ook eens slim te zijn.
 
Ik heb wel vaker dingen gelezen en gezien over Kramer dat hij in het echt niet zo'n grappig persoon is. Maarja hij blijft grappig in Seinfeld, al begin ik George steeds meer te waarderen. George is wel mijn favo karakter iig

Ik vind George en zijn ma & pa echt geweldig. Die combinatie: Gold Jerry, GOLD!
 
Back
Naar boven