XXL Nutrition

Oele's Test only log

Suc6 man. Haal trouwens de naam van UG labs weg.
Volgens mij mag dat niet?

is weg

gaat goed man, nu geen trainingen over slaan. en knalle maar ;)

• Topic Starter Topic Starter
Update

Nou eerste week trainen zit erop, mijn zin om te trainen was wat weg gezakt door de ziekte maar na deze week is het weer helemaal terug! :P

Vorige week vrijdag de eerste spuit gezet, gisteren de tweede. Ff een dagje eerder komt kwa trainen en rest van de kuur beter uit.
Vanaf nu elke donderdag.
Zetten ging veel beter. Heb ff het topic over minder pijn na et prikken nog een keer gelezen. Olie goed verwarmd, Heel langzaam erin gespoten ipv in 5 sec zoals vorige week en plek ff gemasseerd. Heb veel minder last nu. Heb daarna ff lekker benen getraind.

Verder nog geen spectaculaire vorderingen maar das logisch, het is pas de eerste week.
Maandag woog ik 94,5kg en vandaag na de training 96,7kg. Ben ook ziek geweest, weinig gegeten en getraind en ga ineens weer naar voluit trainen en 3600cal dieet.
Zal misschien ook vocht kunnen zijn. Mijn gewicht schommelt vrij snel dus we wachten af. Voel me in ieder geval super! :p

Update

Nou eerste week trainen zit erop, mijn zin om te trainen was wat weg gezakt door de ziekte maar na deze week is het weer helemaal terug! :P

Vorige week vrijdag de eerste spuit gezet, gisteren de tweede. Ff een dagje eerder komt kwa trainen en rest van de kuur beter uit.
Vanaf nu elke donderdag.
Zetten ging veel beter. Heb ff het topic over minder pijn na et prikken nog een keer gelezen. Olie goed verwarmd, Heel langzaam erin gespoten ipv in 5 sec zoals vorige week en plek ff gemasseerd. Heb veel minder last nu. Heb daarna ff lekker benen getraind.

Verder nog geen spectaculaire vorderingen maar das logisch, het is pas de eerste week.
Maandag woog ik 94,5kg en vandaag na de training 96,7kg. Ben ook ziek geweest, weinig gegeten en getraind en ga ineens weer naar voluit trainen en 3600cal dieet.
Zal misschien ook vocht kunnen zijn. Mijn gewicht schommelt vrij snel dus we wachten af. Voel me in ieder geval super! :p

het gewicht dat je woog, was dat vorige week ook na je training?

Kleine update

Training maandag ging lekker. Zit al bijna weer op oude gewicht (met banken) en het voelde super lekker aan. Drukte de gewichten heerlijk weg. Voelde veel beter dan normaal. Leek alsof ik de alles veel langer kon volhouden dan normaal.
Vandaag ff 45 min gefietst, normaal train ik niet op dinsdag maar was vroeger klaar met avondschool dus dacht pak de fiets nog ff omdat ik zo min mogelijk vet wil aankomen tijdens deze kuur. Percentage was al wat omhoog na et nieuwjaar dus. :(

Goed, nu las ik dat proviron tijdens je kuur een aantal heel positive dingen doet. Voor de kuur besloten om alleen test te doen. Maar las dus dat et dat door de anti-oestrogene werking je dus ook minder snel vet aankomt tijdens de kuur. Ook las ik eens een aanraden van Kriel dat je nog ff iets extra spiermassa pakt tijdens/aan het einde van de kuur.

Mijn vraag is dus of de meerwaarde van proviron tijdens een test only kuur groot is? of tijdens zown lichte kuur toch minimaal? (aanrader of niet)

ja doen,SHGB wordt gebonden,vrij test gaat omhoog

moet je dit de hele kuur dan door slikken Kriel.. Of laatste paar weken.. En over wat voor dosis praat je dan.. BVD

Update

Nou 2e trainweek is achter de rug en heb donderdag de derde spuit gezet.
Heb het gevoel dat et al begind te werken deze week. Lekker en keihard
trainen, minder snel moe en spieren blijven veel harder na de training.
Wel zweet ik echt als een idioot tijdens de training :p

Sta nu op 97,8kg. Heb alweer zin in maandag. Ben benieuwd hoe et gaat.

Greetz,..

Klinkt goed man...succes.

deze ga ik ook volgen

gainen en liefst bf omlaag, doe je cleanbulk met cardio dagen erbij... hoe pak je dat aan?
(of is dit gewoon mogelijk met aas, en vooral een eerste kuur)

Probeer zo weinig mogelijk aan te komen kwa vet.

Doe een clean bulk idd, +/- 3600cal. Pak 1 cardio dag erbij.
Hoop dat BF iets zakt, genoeg gelezen dat mensen tijdens een kuur in BF
zakken mede door verhoogde stofwisseling. etc

Dus ff afwachten.
Greetz,...

Update

De derde trainweek zit erop, gisteren mijn 4e spuit gezet.
Deze week weer wat in kracht vooruit gegaan. Vooral met mijn benen.
Had de legpress machine aardig vol hangen al :P
Ook rug en borst trainingen gingen erg lekker.
Hoop deze week goeie pr te maken met bankdrukken.
Ondankt dat ik sneller zou moeten herstellen ben ik zo stijf als een hark
en heb ik overal spierpijn, lekker hoor :P

Mijn gewicht was gisteren 98,9KG das weer 1,1KG derbij ten opzicht van
vorige week. Wil zelf niet teveel alleen op de kilo's letten. Meer op de spiegel.

Mijn vriendin vind me al een stuk voller en wordt er bijna gek van dat ik me
zo vaak in haar wil legen :D
Verder nog niet echt merkbare sites eigenlijk op et zweten na. Op naar week 4!

Gaat lekker dus....hoeveel ben je nu in gewicht aangekomen?

Van 94,5 gemeten op de eerste maandag na et trainen naar 98,9 afgelopen
vrijdag na et trainen. Dus 4,4Kg in totaal tot nu toe :)

Super....lekker doorknallen nu.

Terug
Naar boven