Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke wel dus hehe, wordt al minder btw.

Update
Nou eerste week trainen zit erop, mijn zin om te trainen was wat weg gezakt door de ziekte maar na deze week is het weer helemaal terug!
Vorige week vrijdag de eerste spuit gezet, gisteren de tweede. Ff een dagje eerder komt kwa trainen en rest van de kuur beter uit.
Vanaf nu elke donderdag.
Zetten ging veel beter. Heb ff het topic over minder pijn na et prikken nog een keer gelezen. Olie goed verwarmd, Heel langzaam erin gespoten ipv in 5 sec zoals vorige week en plek ff gemasseerd. Heb veel minder last nu. Heb daarna ff lekker benen getraind.
Verder nog geen spectaculaire vorderingen maar das logisch, het is pas de eerste week.
Maandag woog ik 94,5kg en vandaag na de training 96,7kg. Ben ook ziek geweest, weinig gegeten en getraind en ga ineens weer naar voluit trainen en 3600cal dieet.
Zal misschien ook vocht kunnen zijn. Mijn gewicht schommelt vrij snel dus we wachten af. Voel me in ieder geval super!![]()
het gewicht dat je woog, was dat vorige week ook na je training?

moet je dit de hele kuur dan door slikken Kriel.. Of laatste paar weken.. En over wat voor dosis praat je dan.. BVD