AndroidHealthClinic

Oele's Test only log

Laat je nog ff weten hoeveel KG je bent aangekomen?

• Topic Starter Topic Starter
Laat je nog ff weten hoeveel KG je bent aangekomen?

Jah is goed. ik zit nu rond de 7 a 7.5KG winst.
Maar ik zal nogwel iets vocht enzo kwijt raken.

Ben gisteren met creatine kuur begonnen om de dip zoveel mogelijk op te vangen.
Ook heb ik mijn voeding weer iets verhoogd. Voornamelijk iets meer gezonde
vetten in de form van noten, en iets extra koolidraten.
Training ging nog echt super maandag ondanks mijn weekie wintersport.
We gaan gewoon lekker door knallen en we zien wel hoe et verder gaat.

Update

Nog ff kleine update.
Heb 3 weken geleden de laatste spuit gezet.
Zit nu 1 week aan de nolva.

Training ging maandag en woensdag nog steeds super lekker.
Ben wel mijn vocht aant verliezen denk ik. Ben niet meer zo snel buiten adem
als ik de trap op loop, en ben ook een bijna een kg lichter. Dit voelt wel fijn eigenlijk.

Mijn libido is ook behoorlijk aan het zakken hehe, eerst geilde ik op elke avantar met een lekkere meid of deel ervan.
En had ik continu zin in coïtus. Nu is dat niet meer zo. This duidelijk te stellen dat mijn test begind uit te werken.

Heb wel last van atrofie, mijn ballen zijn voor mijn gevoel tot 60-70% geslonken. (volgens mijn vriendin valt et wel mee).
Heb er totaal geen last van. Maar misschien is het toch aan te raden in de volgende kuur hcg te gebruiken.
Kweet niet tot hoever et spul mag slinken. (iemand daar antwoord op?)

Dit was et voor nu.

Atrofie bij Test Only? Gebeurd dit vaker?

hoelang kan zo'n herstel (zonder hcg) duren?

Atrofie bij Test Only? Gebeurd dit vaker?

Yep, is vrij logisch wanneer je eigen testosteronproductie helemaal stil komt te liggen. Je lichaam merkt als snel dat er voldoende anabole hormonen in omloop zijn, daarmee stagneert je eigen productie.
De mate van atrophie is weer per persoon verschillend, HCG houd de boel wakker (op volume).
Je kan het een beetje vergelijken met een arm die 8 weken in het gips heeft gezeten, alleen houd je die niet bij met wat HCG. ;)

Hey Oele, hoe gaat 't met je herstel?

Hey Oele, hoe gaat 't met je herstel?

Hey goed hoor,

Ik wou donderdag een update doen omdat dat de laatste dag van mijn nakuur is. Maar maakt niet uit.

Mijn libido begind weer "Langzaam" te stijgen. Gisteren had ik weer een flinke pomp in mijn spieren tijdens de training meer dan de afgelopen 3 weken. Was gisteren nog 101.1 kg, ben wat vocht verloren. Ben gelijk met de nakuur ook begonnen met kre-alkaline kuurtje om de klap wat op te vangen.

Zit dus nog steeds op 101.1 - 94.5 = 6,6Kg winst zinds het begin van de kuur.

Wil een week of 4 na mijn nakuur gaan cutten, kweet niet cker of dat nog tevroeg is. Zal ook aan mijn herstel op dat moment liggen. Denk ik.

Greetz,..

Wil een week of 4 na mijn nakuur gaan cutten, kweet niet cker of dat nog tevroeg is. Zal ook aan mijn herstel op dat moment liggen. Denk ik.

Greetz,..

Zou ik niet doen. Maand of 2-3 wachten, geloof me je zal te veel moeten inleveren. Been there done that, jammer genoeg :o

Terug
Naar boven