Fitness Seller

Oele's Test only log

• Topic Starter Topic Starter
Update

Afgelopen week weer heerlijk getraind. Maandag was alleen iets minder.
Was erg futloos en voelde me erg slap in mijn spieren. Pomp wou haast niet komen. Was behoorlijk sjago na die tijd.
De rest van de week ging gelukkig wel weer lekker. Ben afgelopen 2-3 weken nog veel meer gaan drinken waardoor ik minder vocht vast hou. Ook heb ik et idee dat mijn vet percentage op deze manier iets zakt. Spieren worden nog steeds wel harder en voller maar hard gaat et niet.

Volgende bulk kuur zou ik pas gaan doen als ik op10-12% sta. Dan kan ik veel harder knallen benk nu wel achter. Hou ik waarschijnlijk minder vocht vast en kom ik minder snel aan kwa vet.

Nog 2 weekies knallen, gisteravond woog ik 102KG met een lager vet percentage naar mijn idee. Voel me hier een stuk beter bij in ieder geval :)
7,5KG gewonnen Maar mijn spieren zijn echt beter zichtbaar! :)

opzich gaat het vrij goed tog? 7,5kg in 6 weken ofzo vrij netjes gewoon meer als een kilo per week maarja als er veel vocht bij zit is het jammer maar goed succes verder

update

Zo heb gisteren de laatste spuit gezet. Klopt is week 9 ipv 10.
Heb als beginner teveel geknoeit enzo denk ik hehe, kwam al niet uit met mijn eerste vial en nu met de 2e had ik nog maar 0.5-1 ml over. Maar kreeg nog geen 2ml in de spuit dus heb ik et doppie deraf geropt en alles maar 2.5ml maar in 1x gezet (ivm de hygiene). Ik vind et verder niet erg, extreme groei was er al een beetje uit. Al wordt ik nog steeds wel harder en droger.

Deze week ging et trainen wel super lekker moet ik zeggen. Banken met 110, dumbbell press 2x 40KG. Alles ging eigenlijk wel lekker. Toch had ik meer verwacht kwa kracht in deze kuur. Massa is wel lekker gegaan, ben vooral blij dat mijn biceps echt gegroeit zijn. Had nooit biceps hehe vond ik.

Heb wel veel geleerd van deze eerste kuur.
* Hoe ik reageer en welke bijwerkingen ik heb tijdens de kuur. Totaal geen gyno, enige bijwerkingen tot nu toe is eigenlijk lichte agnee zinds 2 weken pas. Vocht vasthouden en zweten als een zotte :P
* Dat ik niet weer ga kuren op dit vet percentage (bulk kuren) maar ga sowieso naturel cutten eerst. Had er meer uit kunnen halen voor mijn iedee als ik op 10-12% had gestaan.
* Heb ervaren hoe vol je kan staan tijdens een kuur, en dat je moet sommige werkzaamheden zo enorm oppomt, niet altijd even fijn.

Over 2 weekies begin ik met de nakuur en verwacht dat mijn agnee dan nogwel een stukkie heftiger wordt. Hoop dat ik niet erg last heb van een dip maar we zien et wel.

Zal nogwel een paar keer updaten hoe et gaat, ook in de nakuur.

1. het is acné
2. niet de fout maken om al direct te gaan cutten! Minimum 2-3 maanden flink doorbulken en blijven knallen met dezelfde gewichten.

1. het is acné
2. niet de fout maken om al direct te gaan cutten! Minimum 2-3 maanden flink doorbulken en blijven knallen met dezelfde gewichten.

Jah ik was niet van plan om gelijk tegaan cutten hoor. Ga eerst minimaal 2 maanden door knallen daarna pas cutten :)

Waarom ik acné als agnee heb geschreven ??? af en toe een beetje woord blind :rolleyes:

Leuke Log Oele,

Hou wel je training en voeding in de gaten na je kuur.
veel mensen krijgen die periode een terugval en verliezen de gains.

Het is de bedoeling wel +-4kg schone massa over te houden toch...?

Leuke Log Oele,

Hou wel je training en voeding in de gaten na je kuur.
veel mensen krijgen die periode een terugval en verliezen de gains.

Het is de bedoeling wel +-4kg schone massa over te houden toch...?

Ik ben zelfs van plan om na mijn kuur nog iets meer calorien te pakken die ik normaal ook pakte maar ging tijdens mijn kuur teveel vocht vasthouden dus ben ik iets minder brood gaan eten. Na de kuur wil ik dit zoals vanouds weer oppakken. Zelfde hoeveelheid eiwitten en vetten ff 2-4 plakken brood met kipfillet extra.
Bedoeling is om maandag over 2 weken te starten met creatine (Kre-Alkalyn) misschien nog iets van maka oid maar kweet niet of dat veel zin heeft.

Wil zoveel mogelijk behouden, heb niet voor niets gekuurd he :)

nu al stoppen?
ik heb voor de veiligheid wat x-tra vails besteld hoor :p

neen, als je er genoeg van hebt moet je stoppen. ben benieuw wat het binnen een kleine 2 weken gaat doen met je. hopelijk valt je dip wat mee, en behoud je je massa bro. nu komt het moeilijkste volgens mij :)

Suc6!

neen, als je er genoeg van hebt moet je stoppen. ben benieuw wat het binnen een kleine 2 weken gaat doen met je. hopelijk valt je dip wat mee, en behoud je je massa bro. nu komt het moeilijkste volgens mij :)
Suc6!

Jah hoop dat mijn dipje ook meevalt, das altijd et vervelendst he :P
We zien et wel.

Ik ben zelfs van plan om na mijn kuur nog iets meer calorien te pakken die ik normaal ook pakte maar ging tijdens mijn kuur teveel vocht vasthouden dus ben ik iets minder brood gaan eten. Na de kuur wil ik dit zoals vanouds weer oppakken. Zelfde hoeveelheid eiwitten en vetten ff 2-4 plakken brood met kipfillet extra.
Bedoeling is om maandag over 2 weken te starten met creatine (Kre-Alkalyn) misschien nog iets van maka oid maar kweet niet of dat veel zin heeft.

Wil zoveel mogelijk behouden, heb niet voor niets gekuurd he :)

Wat is dat? :o

This trouwens Maca zag ik :P
Is een sublement wat je natuurlijke test zou boosten.
Kweet alleen niet of et veel nu heeft na een kuur. :rolleyes:

ja een test booster zou niet slecht zijn lees je soms. maar of het helpt is een andere zaak. + meestal zijn die sups f*cking duur ook...:rolleyes:

Leuk om je log te lezen, ik start morgen ook met een kleine Test-e(EP) kuur, 6 weken 2mg/elke maandag. Heb hier nog 100 tabs van 10mg Methandrostanolone(ook EP) liggen, die ik mss ook vanaf morge begin te nemen maar daar twijfel ik nog over, weet niet of ik ze erbij ga nemen en als ik ze neem, wanneer ik ze best inneem en hoeveel, dat beslis ik morgemiddag op het laatste moment nog ;), had andere gear liggen, maar heb ze toch maar doorverkocht :) commentaar van de mensen hier bleef wat nazinderen en heeft mij uiteindelijk toch overtuigd :)

Snap achteraf niet waarom je niet lager in je koolhydraden ben gaan zitten en hoger in je goeie vetten, als je geen bf% aan wil komen ???

Verder als je het over krachtstats hebt heb je het alleen maar over borst en niet squaten deadliften enz? doet me denken aan een superdude kuren en maar 110 drukken dat doet een gemiddelde naturel met gemak...

Snap achteraf niet waarom je niet lager in je koolhydraden ben gaan zitten en hoger in je goeie vetten, als je geen bf% aan wil komen ???

Verder als je het over krachtstats hebt heb je het alleen maar over borst en niet squaten deadliften enz? doet me denken aan een superdude kuren en maar 110 drukken dat doet een gemiddelde naturel met gemak...

Ben later ook lager in koolhydraten gaan zitten hoor en iets hoger in goeie vetten. Heb dat wel ergens vermeld. Heb niet opnieuw mijn eetschema gepost.

Train mijn benen alleen met machines. Dus heb geen stats van deadliften en squaten te vermelden. Dis niet omdat niet wil doen maar lichaamlijk niet toe instaat ben. Verder ken ik niet veel naturels die met gemak 110 banken maar misschien ben ik wel een slappeling dan. Ben iig al lang blij met mijn 110 banken :)

Update

Afgelopen week op wintersport geweest. (Niks voor mij, laat mij maar gewichies tillen)

Donderdag begonnen met de nolva, ondervind hier totaal geen bijwerkingen van. Acné is wel wat heftiger geworden maar had niet anders verwacht. Zal morgen weer trainen en wegen etc.

Na de kuur wordt de acne erger... doordat je hormoonhuishouding in de war is? En wanneer hersteld zich dat dan weer? Ik bedoel; zal na je 4 weken nakuur (Nolva) langzaam verdwijnen (1 maand?)...

Heb je nu 7,5 kg gewonnen met een lager vetpercentage? Best goed toch! Nu goed doortrainen en goed eten he!

Keep us posted!

:thumbs:

Na de kuur wordt de acne erger... doordat je hormoonhuishouding in de war is? En wanneer hersteld zich dat dan weer? Ik bedoel; zal na je 4 weken nakuur (Nolva) langzaam verdwijnen (1 maand?)...

Heb je nu 7,5 kg gewonnen met een lager vetpercentage? Best goed toch! Nu goed doortrainen en goed eten he!

Keep us posted!

:thumbs:

Jah zo ongeveer. Vet percentage is niet veel minder geworden hoor.
Ga cker nog ff door posten.
Verwacht nogwel een aantal kilo's aan vocht kwijt te raken.

hallo oele hoe vaak in de week heb je die spuit gezet en hoeveel deed je erin.

Terug
Naar boven