stillbuilding
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey oele wat zijn al je stats op dit moment kracht en fysiek...??

Heb nog niet echt last van acne, 2 puistjes gehad op mijn schouder.Ja nu moet 't gaan gebeuren he... test-e only ga je volgens mij pas vanaf week 4/5 echt merken. Ik wil dit kuurtje binnenkort ook gaan doen dus ik volg je op de voet! Heb je nog geen last van acne?
Nou veel succes komende weken![]()

Vet percentage heb ik electronisch gemeten, die zegt 1% omhoog. Maar het lijkt voor
de spiegel niet zo. Kweet niet of zown ding wel goed klopt. Zou eigenlijk met de tang moeten.
Bloat valt ookwel mee, heb een iets dikkere kop maar valt bijna niet op eigenlijk. Voor de
rest merk ik het nergens aan eigenlijk. Ook de agne blijft nog steeds uit.
Foto's weet ik nog niet, als ik niet tevreden ben met hoe ik erbij sta vind ik et ook k*t om
foto's van mezelf te plaatsen hehe.

Hehe weet ik, kans is idd groot jaAcne begint meestal maar in je nakuur, dus dat komt wel nog

Update
Vorige week was een kloten week aan de ene kant, aan de andere kant ging het ook wel weer lekker.
Kampte vanaf de vorig weekend met kort ademigheid en hartkloppingen. Was daarvoor met proviron begonnen en wijte het daaraan. Het is wel heel erg verbeterd nu ik gestopt ben met provi maar heb er nog steeds een beetje last van. Denk dat het toch met stress/ spanning te maken heeft in combinatie met veel vocht vasthouden rond de torso. Kon ook minder eten, had erg snel het gevoel dat ik vol zat. Buik stond helemaal gespannen. Vreemde is dat ik tijdens trainingen nergens last meer van heb...
Maandag wel weer pr gezet met bankdrukken, weer 2.5kg derbij op. Was wel erg snel leeg daarna. Dumbbell press etc ging veel minder goed. Wijte dat aan de conditie/ kortademigheid. Woog 102kg. Bloeddruk was 78 - 141.
Ben veel water en groenethee gaan drinken de rest van de week om wat vocht te proberen te verliezen.
Woensdag rug trainen ging echt gruwlijk. Heel zwaar en hard getraind. Heerlijk.
Donderdag benen ging ook weer heerlijk, benen waren heerlijk vol. Gaat echt stukken beter met benen nu.
Vrijdag Schouders en buik gepakt, ging ook lekker.
Op de weegschaal woog ik vrijdag 100,6kg das 1.4kg lichter dan maandag. Mijn torso voeld ook minder gespannen aan. Hoop dat et puur vocht is wat ik kwijt ben geraakt door et vele drinken. Hoop dat et deze week nog lekkerder gaat. En nogwat pr's neerzet.
ja dat kan een oplossing zijn als het vocht je echt in weg staat kan dat zeer vervelend zijn ik zou dan voor 0,5 e2d gaan das zat voor een kuur als dezeheb ook steeds meer last van het vocht, en kort van adem. mss dat arimidex een beter oplossing is voor jou?
heb ook steeds meer last van het vocht, en kort van adem. mss dat arimidex een beter oplossing is voor jou?