Fitness Seller

Oele's Test only log

Standaard kuurtje maar altijd leuk om te volgen!
Post ook before and after pics als je wil, is altijd wel leuk om 't progressie te zien!

iig, veel sccs nog

• Topic Starter Topic Starter
Update

Zo weer ff een weekelijks updateje.
Deze week begon erg lekker, pr gezet met banken, met dumbbell press etc.
Ging heerlijk.

Woensdag wat hektische dag gehad en rug trainen ging voor
geen meter. Energie was snel weg etc, baalde hier wel van. Heb et gelukkig
wel gevoeld de volgende dag dus voor niets was et sowieso niet.

Dondag benen trainen ging ook heerlijk, worden steeds harder en voller.

Vrijdag ging echt super, schouders trainen en bleef maar tillen, dikke pr's. :D
De spieren ging wel flink branden tijdens training, niet normaal! wel lekker. :P

De weegschaal gaf vandaag 100Kg aan. Weer 1,1Kg ten opzichte van vorige
week. Dat maakt een totaal van 5,5Kg tot nu toe in deze kuur.

Vanaf maandag ga ik er proviron bij nemen. Minder vet aankomen, meer vrije
test meer gains. :P

je bent dus goed opweg. ;)

wat zijn je krachtstats?

hoe gaat het injecteren? ondevindt je er last van ofzo?

Jah gaat wel goed ja.
Nou bankte maandag lekker 100kg weg, zwaarder benk niet gegaan.
Drukte ook al 100kg maar met veel meer moeite eerst. Aankomende wil ik er
tocht flink overheen gaan hehe. Dumbbell press met 2x 36kg.

Injecteren, gaat goed opzich. Vind et altijd nog onhandig in de glutes.
Vorige week niks geen last, deze week toch wel weer wat opgezet. Maar kan wel alles
doen zonder er last van te hebben.

hey oele wat zijn al je stats op dit moment kracht en fysiek...??

gaat dus lekker kerel ... top!

hey oele wat zijn al je stats op dit moment kracht en fysiek...??

Nou kracht zoals erboven gezegt, hoop vanaf nu echt tegaan knallen.
Heb nog niet opnieuw vet meting gedaan, denk dat et niet veel veranderd
is. Volgens mij vriendin heb ik minder vet maar denk zelf meer dat et zo
lijkt doordat mijn spiermassa is toegenomen en de contouren een stuk
beter tezien zijn. Train wel meer op massa dan op kracht.

@ robke, dankje en gaat cker lekker! Hoop wel dat et nog iets lekkerder gaat. ;)

Hoop wel dat et nog iets lekkerder gaat. ;)

Ja nu moet 't gaan gebeuren he... test-e only ga je volgens mij pas vanaf week 4/5 echt merken. Ik wil dit kuurtje binnenkort ook gaan doen dus ik volg je op de voet! Heb je nog geen last van acne?

Nou veel succes komende weken :lifter:

Ja nu moet 't gaan gebeuren he... test-e only ga je volgens mij pas vanaf week 4/5 echt merken. Ik wil dit kuurtje binnenkort ook gaan doen dus ik volg je op de voet! Heb je nog geen last van acne?

Nou veel succes komende weken :lifter:
Heb nog niet echt last van acne, 2 puistjes gehad op mijn schouder.
Lijkt wel of het eraan gaat komen. Huid op schouders is iets vlekkerig.
Soms wat jeuk, verder niet veel tezien nog :P

Gisteren kon ik et wel merken, had een pomp niet normaal. Vorige week
dumbbell press met 2x36kg 6x, deze week met gemak 2x38 8x. Mijn maatje
was niet mee dus durfte niet zwaarder hehe. Banken viel me wel wat
tegen deed maar 2.5kg zwaarder, had 5 gehoopt hehe. Misschien wil ik
wel teveel :rolleyes:

Update

De update van deze week. Had al wat over maandag gezegt hiervoor.
Rest van de week ging ook erg lekker, heerlijk getraind. Pomp niet te zuinig.
Rug training ging deze week wel heerlijk gelukkig.

Woog 101.6kg vandaag op de weegschaal en das weer 1.6 kg erbij ten opzichte
van vorige week. Dat maakt een totaal van 7.1kg in deze kuur.

gains gaan hier ook goed precies :thumbs:
wat denk je van je vetpercentage, en bloat ?

ga je progressie foto's posten?

Vet percentage heb ik electronisch gemeten, die zegt 1% omhoog. Maar het lijkt voor
de spiegel niet zo. Kweet niet of zown ding wel goed klopt. Zou eigenlijk met de tang moeten.
Bloat valt ookwel mee, heb een iets dikkere kop maar valt bijna niet op eigenlijk. Voor de
rest merk ik het nergens aan eigenlijk. Ook de agne blijft nog steeds uit. :)

Foto's weet ik nog niet, als ik niet tevreden ben met hoe ik erbij sta vind ik et ook k*t om
foto's van mezelf te plaatsen hehe.

Vet percentage heb ik electronisch gemeten, die zegt 1% omhoog. Maar het lijkt voor
de spiegel niet zo. Kweet niet of zown ding wel goed klopt. Zou eigenlijk met de tang moeten.
Bloat valt ookwel mee, heb een iets dikkere kop maar valt bijna niet op eigenlijk. Voor de
rest merk ik het nergens aan eigenlijk. Ook de agne blijft nog steeds uit. :)

Foto's weet ik nog niet, als ik niet tevreden ben met hoe ik erbij sta vind ik et ook k*t om
foto's van mezelf te plaatsen hehe.

Acne begint meestal maar in je nakuur, dus dat komt wel nog ;)

zeer netjes

Update

Vorige week was een kloten week aan de ene kant, aan de andere kant ging het ook wel weer lekker.

Kampte vanaf de vorig weekend met kort ademigheid en hartkloppingen. Was daarvoor met proviron begonnen en wijte het daaraan. Het is wel heel erg verbeterd nu ik gestopt ben met provi maar heb er nog steeds een beetje last van. Denk dat het toch met stress/ spanning te maken heeft in combinatie met veel vocht vasthouden rond de torso. Kon ook minder eten, had erg snel het gevoel dat ik vol zat. Buik stond helemaal gespannen. Vreemde is dat ik tijdens trainingen nergens last meer van heb...

Maandag wel weer pr gezet met bankdrukken, weer 2.5kg derbij op. Was wel erg snel leeg daarna. Dumbbell press etc ging veel minder goed. Wijte dat aan de conditie/ kortademigheid. Woog 102kg. Bloeddruk was 78 - 141.

Ben veel water en groenethee gaan drinken de rest van de week om wat vocht te proberen te verliezen.
Woensdag rug trainen ging echt gruwlijk. Heel zwaar en hard getraind. Heerlijk.
Donderdag benen ging ook weer heerlijk, benen waren heerlijk vol. Gaat echt stukken beter met benen nu.
Vrijdag Schouders en buik gepakt, ging ook lekker.

Op de weegschaal woog ik vrijdag 100,6kg das 1.4kg lichter dan maandag. Mijn torso voeld ook minder gespannen aan. Hoop dat et puur vocht is wat ik kwijt ben geraakt door et vele drinken. Hoop dat et deze week nog lekkerder gaat. En nogwat pr's neerzet.

Update

Vorige week was een kloten week aan de ene kant, aan de andere kant ging het ook wel weer lekker.

Kampte vanaf de vorig weekend met kort ademigheid en hartkloppingen. Was daarvoor met proviron begonnen en wijte het daaraan. Het is wel heel erg verbeterd nu ik gestopt ben met provi maar heb er nog steeds een beetje last van. Denk dat het toch met stress/ spanning te maken heeft in combinatie met veel vocht vasthouden rond de torso. Kon ook minder eten, had erg snel het gevoel dat ik vol zat. Buik stond helemaal gespannen. Vreemde is dat ik tijdens trainingen nergens last meer van heb...

Maandag wel weer pr gezet met bankdrukken, weer 2.5kg derbij op. Was wel erg snel leeg daarna. Dumbbell press etc ging veel minder goed. Wijte dat aan de conditie/ kortademigheid. Woog 102kg. Bloeddruk was 78 - 141.

Ben veel water en groenethee gaan drinken de rest van de week om wat vocht te proberen te verliezen.
Woensdag rug trainen ging echt gruwlijk. Heel zwaar en hard getraind. Heerlijk.
Donderdag benen ging ook weer heerlijk, benen waren heerlijk vol. Gaat echt stukken beter met benen nu.
Vrijdag Schouders en buik gepakt, ging ook lekker.

Op de weegschaal woog ik vrijdag 100,6kg das 1.4kg lichter dan maandag. Mijn torso voeld ook minder gespannen aan. Hoop dat et puur vocht is wat ik kwijt ben geraakt door et vele drinken. Hoop dat et deze week nog lekkerder gaat. En nogwat pr's neerzet.

heb ook steeds meer last van het vocht, en kort van adem. mss dat arimidex een beter oplossing is voor jou?

heb ook steeds meer last van het vocht, en kort van adem. mss dat arimidex een beter oplossing is voor jou?
ja dat kan een oplossing zijn als het vocht je echt in weg staat kan dat zeer vervelend zijn ik zou dan voor 0,5 e2d gaan das zat voor een kuur als deze

Armidex zou misschien de oplossing kunnen zijn, kweet niet of het nog veel nut heeft de laatste 2/3 weken. Ben het niet meer van plan. Probeer goed water te drinken en nog minder zout tot me te nemen.

Ben toch bang dat het komt door mijn vet percentage. Mocht ik weer gaan kuren met Test dan begin ik pas als ik rond de 10-12% sta.
Ga iig flink cutten nadat ik goed hersteld ben van de kuur. :)

Terug
Naar boven